دانلود و خرید کتاب استادان فوتبال مدرن گرنت وال ترجمه علی شمس درخشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استادان فوتبال مدرن اثر گرنت وال

کتاب استادان فوتبال مدرن

نویسنده:گرنت وال
ویراستار:امیر فغانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استادان فوتبال مدرن

کتاب استادان فوتبال مدرن نوشتهٔ گرنت وال و ترجمهٔ علی شمس درخشان و ویراستهٔ امیر فغانی است و انتشارات جاماسب آن را منتشر کرده است. بهترین‌های جهان چگونه بهترین بازی قرن بیست و یک را انجام می‌دهند؟

درباره کتاب استادان فوتبال مدرن

کتاب استادان فوتبال مدرن به طور پژوهش محور و در عین حال جذابی به فوتبال مدرن و اجزای آن پرداخته و به گونه‌ای هدفمند و ساختاریافته، ویژگی‌ها و تفاوت‌های سیستمی، فیزیکی، ذهنی و روانی فوتبال مدرن و بازیکنان و دست‌اندکاران آن را فراتر از صرفا تاثیر پول و تجارت بر آن بررسی کرده و درک بهتری از این بازی و نقش آفرینان آن، مهارت‌های تخصصی آن و تمامی ظرافت‌های همراه آن ارائه می‌دهد.

نویسنده برای این هدف، در هر پست یک بازیکن موفق و همچنین یک مربی و مدیر فوتبالی را که به درک والایی از فوتبال مدرن رسیده باشند، انتخاب می‌کند و مکالماتش با این اشخاص برگزیده را در قالب این کتاب جمع‌بندی کرده است. همهٔ شرکت‌کنندگان این کتاب چشم‌اندازی از درون فوتبال را در بالاترین سطح ارائه می‌دهند که نشان‌دهندهٔ چگونگی کسب تجربه و پردازش بازی مدرن توسط آنهاست.

کتاب در پست هافبک از پیشرفت بی‌وقفه کریستین پولیسیچ و فلسفه اساسی او یعنی پیگیری حرکت مداوم روبه جلو و تسلط ژابی آلونسو توپ‌پخش‌کن ذاتی بر زمان و مکان و ارزش جای‌گیری برای او در دفاع و حمله می‌گوید. در پست مهاجم چیچاریتو هرناندز و شم گلزنی و پیگیری گل‌های زشت توسط او و نیز درک او از سطح جدیدی از فوتبال مدرن، آنچه که خودش همگام‌سازی می‌نامد، بررسی کرده است. نویسنده در پست دفاع از راز دفاع مرکزی وینسنت کمپانی پرده برمی‌دارد و در پست دروازه‌بانی مانوئل نویر فوتبالیست نوآور آلمانی و مبدع پست سوئیپرکیپر را زیر نظر می‌گیرد. از روش‌ها و سازگاری مداوم مربی فوتبال مدرن روبرتو مارتینز می‌گوید و ایده‌ها و استراتژی‌های مایکل زورک در نقش یک مدیر فوتبالی و ناجی باشگاه دورتموند از برشکستگی و تبدیل آن به عنوان رقیب بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا را بررسی می‌کند. کتاب ضمن بررسی موشکافانه این اشخاص به ذهنیت و طرز فکرشان درون و بیرون زمین فوتبال می‌پردازد و با نگاه تخصصی به پست آنها و روش کارکرد آنها و با کمک گرفتن از داده‌های آماری نشان می‌دهد که چقدر پست‌ها در فوتبال مدرن تخصصی‌تر شده است، و اینکه این قبیل بازیکنان چگونه به موفقیت در بالاترین سطح در فوتبال مدرن و آن هم به طور پایداری می‌رسند.

خواندن کتاب استادان فوتبال مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب را به همه فوتبالیست‌ها، مربیان و دست‌اندرکاران حرفه‌ای و به ویژه کسانی که تازه قدم به دنیای فوتبال مدرن گذاشته‌اند و همچنین همه متخصصین، مدرسان، علاقه‌مندان و دوستداران این ورزش مهیج توصیه می‌کنیم. همچنین کسانی که به مطالعه در زمینه پیشرفت شخصی و شغلی با الگوبرداری از افراد موفق علاقه‌مند هستند، مطالعه کتاب استادان فوتبال مدرن می‌تواند آنها را در خصوص تاثیرات نحوه طرز تفکر و ذهنیت یک شخص موفق و نیز سایر فاکتورهای موثر در توسعه فردی رهنمون سازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان