دانلود و خرید کتاب ۱۶ قانون ارتباطات جان سی. مکسول ترجمه صالح واحدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۶ قانون ارتباطات اثر جان سی. مکسول

کتاب ۱۶ قانون ارتباطات

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۶ قانون ارتباطات

کتاب ۱۶ قانون ارتباطات نوشتهٔ جان سی. مکسول و ترجمهٔ صالح واحدی است. نشر گویا این کتاب را منتشر کرده است. این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید.

درباره کتاب ۱۶ قانون ارتباطات

هر انسان پیامی دارد و هر انسان برای موفقیت در زندگی اجتماعی خود، باید مهات‌های گفتاری و سخنوری را بیاموزد. کتاب ۱۶ قانون ارتباطات کمک می‌کند به بهترین وجه پیام خود را برسانید. این کتاب می‌خواهد به همه کمک کند بتوانند در جمع سخنرانی کنند و به همه در امر رهبری، کار گروهی و رشد فردی کمک کند. جان سی. مکسول در این کتاب می‌خواهد به ما در توانایی‌های ارتباطی کمک کند؛ زیرا با وجود اهمیت فراوان و نقشی که ارتباطات در زندگی اجتماعی ایفا می‌کند و همه بر آن آگاه هستیم، ترسی جمعی از سخن‌گفتن مقابل گروهی از مردم وجود دارد؛ چنانکه می‌گویند ترس از سخنرانی اولین ترس انسان است و ترس از مرگ در مقام دوم قرار دارد! به‌عقیدهٔ این نویسنده، ترس مردم از سخن‌گفتن در جمع به آن خاطر است که می‌ترسند به‌خوبی از پس آن برنیایند و شکست بخورند. مهارت‌های ارتباطی یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر برای رسیدن به موفقیت است و جان سی ماکسول در کتاب حاضر، تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک گذاشته است.

خواندن کتاب ۱۶ قانون ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی، حوزهٔ مهارت‌های ارتباطی و افرادی که می‌خواهند سخن‌گفتن در جمع را بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

بخشی از کتاب ۱۶ قانون ارتباطات

«چرا شما می‌خواهید یک انتقال‌دهندهٔ خوب پیام باشید؟ ممکن است فکر کنید که من این کتاب را خوانده‌ام و حالا که به فصل آخر آن رسیده‌ام، می‌پرسید؟ برای این سؤال دیر نیست؟ پاسخ من این است: خیر. در ارتباطات خطای بزرگ وقتی اتفاق می‌افتد که کسی به دلایل اشتباه سخنرانی کند، پس هیچ گاه برای این سؤال که چرا می‌خواهید صحبت کنید، دیر نیست. شما دیدید که دو قانون آخر این کتاب با عنوان «دلیل گفتن» بخشی جداگانه را به خود اختصاص داد. این دو فصل در حقیقت پاسخ به همان سؤال است. اگر انگیزهٔ شما برای صحبت کردن چیزی غیر از افزودن ارزشی بر مردم و راه انداختن آنها برای دست زدن به اقدامی مثبت باشد، شما راه را گم کرده‌اید. رهبران خوب می‌خواهند مردم را به سوی اقدام، ایجاد تغییر و رسیدن به اهدافی که جهان را به جای بهتری تبدیل کند حرکت دهند. یک انتقال‌دهندهٔ خوب پیام هم چنین است. این خود دلیلی است که مهارت‌های خوب ارتباطی برای رهبری اثربخش، بسیار ضروری است. اگر شما نتوانید چشم انداز بسازید، راه نشان دهید، نقشهٔ راه طراحی کنید و آنها را از درون به حرکت وادار نمایید، برای رهبری بسیار مشکل خواهید داشت.

به مهارت‌های ارتباطی وینستون چرچیل فکر کنید که مردم انگلستان را در جنگ جهانی دوم به آنجا کشاند که نه تسلیم شوند و نه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمایند. یا مارتین لوترکینگ جونیور که از حقوق سیاهان تحت ظلم دفاع می‌کرد و رویای خود برای جهانی بهتر را با دیگران در میان گذاشت. یا سخنرانی جان اف کندی که رفتن انسان به ماه را به عنوان هدف اعلام کرد. یا سخنرانی نلسون ماندلا در آغاز ریاست جمهوری که هدفش متحد ساختن افریقای جنوبی بود. آنچه این رهبران و انتقال‌دهندگان قدرتمند پیام را از دیگران متمایز می‌نماید چیست؟ پاسخ ساده است؛ آنها مردم را به حرکت وامی‌دارند. پیام‌رسانی آنها منجر به عمل می‌شود. سخنان آنان همان نتیجه‌ای را داشت که استادان درس‌های مربوط به کلیسا در دوران دانشگاه ما تلاش می‌کردند ما انجام دهیم: آنها را از درون حرکت دهید تا به یک تصمیم برسند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۳۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
۳۷,۰۰۰
۵۰%
تومان