دانلود و خرید کتاب اوج مهر فریضه (گلبهار) نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوج مهر اثر فریضه (گلبهار) نصیری

کتاب اوج مهر

معرفی کتاب اوج مهر

کتاب «اوج مهر» نوشتۀ فریضه (گلبهار) نصیری است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب اوج مهر، عشق است و دختران جوان را مخاطب قرار می‌دهد. 

درباره کتاب اوج مهر

دغدغۀ فکری اکثر جوان‌ها عشق است و کتاب اوج مهر از یک رویداد عاشقانه خبر می‌دهد و به مخاطبانش می‌گوید که چطور احساساتشان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. کتاب اوج مهر دختران جوان را مخاطب قرار می‌دهد و برایشان از عشق می‌گوید. گلبهار نصیری در این کتاب تلاش کرده است تا خوانندگان جوانش را از این حقیقت آگاه کند که عشق بنیاد آرامش فکر است، برای خلق رؤیا باید در سرشت آن عشق کاشته شود و با عشق پرورشش پیدا کند تا رؤیا به واقعیت تبدیل شود. گلبهار نصیری قصد دارد مخاطبانش را به جسور بودن دعوت کند تا بدانند ترس، تنهایی، رنج، انتظار و مواجه‌شدن با موقعیت‌های غیرقابل‌پیش‌بینی در مسیر، طبیعی است.

درون‌مایۀ اصلی کتاب اوج مهر، عشق است. نویسنده در اولین اثرش تلاش کرده است در قالب داستان اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده را روایت کند و از این طریق از عشقی بگوید که برایش بی‌اندازه شیرین است. او در مسیر بازگوکردن ماجراهای زندگی‌اش تلاش می‌کند به افراد کمک می‌کنند تا معنای عشق و مسیر موفقیت را پیدا کرده و در جهت آن حرکت کنند. اوج مهر جزو آن دسته از کتاب‌ها است که حرف‌هایشان گویی از درون انسان‌های معمولی، نیازها و دغدغه‌هایشان بیرون می‌آید و حالشان را خوب می‌کند.

کتاب اوج مهر یک کتاب انگیزشی زیبا به‌حساب می‌آید که در عین لطافت و ظرافت، سادگی و روانی زبان، حرف‌های عمیقی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و از این طریق به آن‌ها کمک می‌کند. حرف‌هایی که لزوماً بر اساس تحقیق و پژوهش نیستند اما نیاز خوانندگان برای به‌دست‌آوردن انگیزه و یادآوری مفاهیمی مانند عشق، قوی‌بودن، تلاش‌کردن و جسارت برای رسیدن به رؤیاها را برآورده می‌کنند.

خواندن کتاب اوج مهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی و علاقه‌مندان به موضوع عشق و خانواده پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اوج مهر

«باورم نمی‌شود که من الان در ماشین هستم و این سفر دارد من را به سمتی می‌برد که بارها در رؤیاهایم تجسم و در ذهنم آرزو کرده‌ام که این رؤیا را به حقیقت برسانم. برای منی که در زندگی برای خواسته‌هایم تلاش کرده بودم، این اولین رؤیایی نبود که در آستانهٔ برآورده‌شدنش بودم. من در زندگی‌ام به تمام رؤیاهایم رسیدم و سعی کردم آن لحظه با چشمانم همه چیز را خوب تماشا کنم تا از لذتش بی‌نصیب نمانم و از تک‌تک لحظات نهایت استفاده را برده باشم، ولی چیز جالبی که باید برایتان بگویم، لذت رؤیا ساختن است. درواقع، اگر نتوانیم در ذهن برای خودمان رؤیا بسازیم، هیچ‌وقت به مرحلهٔ تماشای رؤیا در واقعیت نخواهیم رسید؛ البته هر وقت پای رؤیایی در ذهنتان به میان آمد، بدانید انتظارکشیدنی هم در میان هست که شما را به چالش می‌کشد. این چالش آستانهٔ تحمل شما را به رخ شما می‌کشد، ولی باید بگویم که ارزشش را دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
۸,۷۵۰
۵۰%
تومان