دانلود و خرید کتاب خدای خوبم سلام مریم تقی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خدای خوبم سلام

کتاب خدای خوبم سلام نوشتهٔ مریم تقی پور و جلال عرب اسدی است و انتشارات آوای چلچله شاهرود آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خدای خوبم سلام

نیایش و راز و نیاز با خدا مانند بسیاری از دیگر مهارت‌های زندگی، کودک را توانمند و خودباور کرده و او را در مقابله با آسیب‌های اجتماعی که در آینده با آنها روبروست آماده و مهیا می‌کند. اهمیت راز و نیاز با خدا و درک جایگاه خالق برای کودک به این سبب است که کودک بیش از بزرگسالان نیازمند یک تکیه‌گاه قوی و محکم است که قادر به برآورده کردن آرزوهای او باشد. زمانی که کودک در قالب نیایش و دعا و راز و نیاز با خدا گفت‌وگو می‌کند او را به درکی از جایگاه خدا به عنوان تنها قادر متعال می‌رساند؛ کسی که بیش از همه او را دوست دارد و از همه تواناتر است؛ همچنین همیشه در دسترس ماست و به صحبت‌های ما گوش فرا می‌دهد. داشتن چنین تکیه‎گاهی برای کودک بی‌شک سبب آرامش است و نقش مهمی در سلامت روان وی خواهد داشت.

انسان، این والاترین مخلوق پروردگار، نیازهای مختلف و متفاوتی دارد؛ برخی از این نیازها مانند نیاز به غذا خوردن و نفس کشیدن از روز اول تولد تا آخرین لحظات عمر وجود دارند و برخی دیگر از این نیازها موقتی‌اند یا در زمان‌هایی از عمر ما بروز می‌کنند.

آدمی باید بتواند نیازهایش را بشناسد و پاسخ مناسب و درخوری به این نیازها بدهد وگرنه در مسیر زندگی‌اش دچار آسیب‌‌ها و بحران‌‌هایی غیر قابل جبران می‌شود.

یکی از نیازهایی که انسان همیشه و در همه حال دارد و باید بدان توجه کند، نیاز معنویِ ارتباط با خالقش است.

نیازی که در قالب‌‌هایی چون نماز و دعا می‌تواند برآورده شود، در ادعیه و مناجات‌های موجود برای مخاطب بزرگسال به خوبی پرداخته شده است و منابع و کتب غنی بسیار زیادی وجود دارد؛ اما برای کودکان جای کار بسیاری وجود دارد.

در این کتاب با الهام گرفتن از قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احادیث گهربار ۱۴ معصوم علیهم‌السلام و کتاب مفاتیح‌الجنان، مناجات‌‌هایی با زبان کودکانه نوشته شده است.

این مناجات‌‌ها چون مخاطب اصلی‌شان کودک است و کودکان می‌بایست ابتدا با مهربانی خدا آشنا شوند با نگاه به صفات لطفی و جلالی خدا نوشته شده است و برای نزدیک‌تر شدن کودکان با خدا به صفات قهری خداوند کمتر پرداخته شده است.

شما می‌توانید با هدیه دادن این کتاب به کودکان یا با خواندن محتوای این کتاب برای کودکان، پاسخی مناسب به نیاز معنوی آنها داده و باقیات‌الصالحاتی مناسب برای آخرت خویش بیاندوزید.

کتاب خدای خوبم سلام می‌تواند کمک شایانی به پرورش هوش و استعداد «فرهنگ دینی» کند.

خواندن کتاب خدای خوبم سلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان جذاب و دیدنی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان