دانلود و خرید کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره فاطمه حکیما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره اثر فاطمه حکیما

کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره

نویسنده:فاطمه حکیما
انتشارات:انتشارات رواد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره

کتاب «درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره» نوشتۀ فاطمه حکیما است و انتشارات رواد آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل آموزش کامل مطالب درسی، تست و پاسخ‌های تشریحی می‌شود.

درباره کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره

داوطلبین کنکورهای سراسری ارشد و دکتر در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و مشاوره اغلب در انتخاب و مطالعۀ منابع متعدد کنکور برای درس روش تحقیق دچار سردرگمی می‌شوند. فهیمه حکیما، مؤلف کتاب درس‌نامهٔ جامع روش تحقیق در روان‌شناسی، علوم تربیتی و مشاوره، تلاش کرده است تا با فراهم‌کردن درس‌نامه‌ای جامع این مشکل را حل کرده و با توضیح و ذکر مثال‌های متعدد به داوطلب در یادگیری هرچه بهتر مطالب کمک کند. او در این کتاب خلاصه‌ای کامل و جامع از مهم‌ترین منابع کنکور را تهیه و تدوین کرده است؛ خلاصه‌ای از تمامی مطالبی که هر داوطلب برای پاسخگویی به سؤالات روش تحقیق نیاز دارد.

درس‌نامهٔ جامع روش تحقیق در روان‌شناسی، علوم تربیتی و مشاوره در ۱۳فصل تنظیم شده است. نکات مهم و کلیدی هر فصل به صورت جداگانه آمده است. درانتهای بعضی از فصل‌های کتاب، مطالب با رسم جدول‌ها، دیاگرام و نمودارهای مختلف، طبقه‌بندی و خلاصه سازی شده است تا فرایند یادگیری برای خوانندگان آسان‌تر شود.

سؤالات طبقه‌بندی‌‌شدۀ ۱۵ سال اخیر ارشد و دکتری به صورت کاملاً تشریحی در کتاب حل شده است و پایان کتاب هم به حل تشریحی سؤالات کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰ اختصاص دارد. این درس‌نامه، داوطلبین کنکور ارشد و دکتری روان شناسی، علوم‌تربیتی، مشاوره و علوم شناختی را از مطالعۀ کتاب‌های اصلی بی‌نیاز می‌کند.

خواندن کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به متقاضیان شرکت در کنکور ارشد و دکتری در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و مشاوره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درسنامه جامع روش تحقیق در روان شناسی، علوم تربیتی و مشاوره

«تحقیقِ علمی عبارت است از مطالعۀ نظام‌دار، کنترل‌شدهٔ تجربی و انتقادي یک یا چند قضیۀ فرضی دربارۀ روابط احتمالی میان پدیده‌های طبیعی. درواقع، تحقیق علمی یک مطالعۀ تجربی است و از روش علمی استفاده می‌کند. تحقیق همان پژوهش است. در این کتاب از هر دو واژۀ تحقیق و پژوهش استفاده شده است. همان‌طور که در فصل قبل توضیح داده شد روش علمی با پژوهش علمی فرق دارد. در این فصل به تعریف پژوهش و انواع پژوهش پرداخته می‌شود. تحقیق از نظرِ روش‌شناسی یعنی؛ کاربرد روش‌های علمی در حلِ یک مسئله یا پاسخ‌گویی به یک سؤال. تعریف جان دیویی از تحقیق: تغییر کنترل شده یک موقعیت غیرثابت یا نامعین به موقعیتی که از لحاظ ویژگی‌ها و روابط، کاملاً معین و ثابت است. کرلینجر تحقیق را این‌گونه تعریف می‌کند: بررسی و مطالعۀ منظم، کنترل‌شده و آزمایشی قضیه‌های فرضی دربارۀ روابط احتمالی بین پدیده‌های طبیعی با دیدی انتقادی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۸۴,۷۰۰
تومان