دانلود و خرید کتاب پدر پولدار، پدر فقیر رابرت کیوساکی ترجمه علی خوروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

«پدر پولدار، پدر فقیر» نوشته‌ی رابرت کیوساکی (-۱۹۴۷)، سخنران انگیزشی و کارشناس کسب و کار است.

این نویسنده سعی دارد با بیان ساده مفاهیم اقتصادی، اطلاعات مورد نیاز خواننده را در اختیارش قرار دهد. شیوه ساده مورد استفاده در نگارش این کتاب باعث می‌شود خواننده نکات پیشنهادی نویسنده را به‌راحتی پذیرفته و برای به کار بستن آن‌ها مصمم‌تر شود. رابرت کیوساکی در این کتاب قصد دارد به خواننده القا کند که برای رهایی از فقر و رسیدن به ثروت، باید ابتدا علم اقتصاد را کسب کرد تا بتوان پول را به خدمت درآورد. در غیر این صورت شخص ناخودآگاه به خدمت پول درمی‌آید. ازنظر کیوساکی شیوه تدریس علوم اقتصادی در مدارس به‌گونه‌ای است که دانش‌آموز را به سمت خدمت کردن به پول سوق می‌دهد. او معتقد است که این روش باید اصلاح شود تا بتوان از این گذر شیوه کسب درآمد افراد را هم اصلاح نمود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

من دو پدر داشتم. یکی پولدار و دیگری فقیر. اولی باهوش، تحصیل‌کرده و دارای مدرک دکتری بود و دوره‌ی چهارساله تحصیل خود را در کمتر از دو سال به پایان رسانده بود. سپس به دانشگاه‌های استانفورد، شیکاگو و شمال غرب رفته بود و در تمام این دوران از کمک‌هزینه مالی کامل برخوردار شده بود. درحالی‌که پدر دیگرم حتی کلاس هشتم هم تمام نکرده بود.

هر دو پدرم به شغل و حرفه خود موفق بودند و در تمام طول عمر خود سخت کار کرده بودند و درآمد قابل‌توجهی داشتند. بااین‌حال یکی از آن‌ها همیشه ازنظر مالی در تنگنا قرار داشت ولی دیگری یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی به‌شمار می‌رفت. به شکلی که پس از مرگش ده‌ها میلیون دلار برای خانواده، خیریه‌ها و کلیسا باقی گذاشته بود اما دیگری جز بدکاری چیزی از خود به‌جا نگذاشته بود.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

بابی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

۱. کل کتاب رو میشه تو ۳صفحه خلاصه کرد. ۲. مطالب مهمی داره که داخل داستان سرایی های نویسنده گم میشه. ۳. توصیه به خواندنش میکنم ولی حتما یادداشت برداری بشه ۴. قوانین اقتصادی که بیان میکنه خیلی شامل حال و روز امروز

- بیشتر
momenium
۱۳۹۷/۰۶/۲۹

یکی از تاثیر گذار ترین کتاب هایی که خوندم

نوید
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

برای شروع اینکه زندگی خودتون رو از روزمرگی خارج کنین حتما این کتاب رو مطالعه کنید

شهریار یزدان جو
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

کتاب شناخته شده ای هست و خب واقعا من خودم ازش یه الهام گرفتم و محصولی تولید کردم و بد هم نشد. شما هم یه دور بخوانید بد نیست.

OMID MANSUOR
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

فقط میتونم بگم که خیلی فوق العاده زیبا بود

٠٩٣٧٥٦٦١٣٤١
۱۳۹۶/۰۴/۱۶

چرا نمیتونم بخرم نسخه کاملشو برای ios

لیلی
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

سلام من ای کتاب رو در نسخه جای قبلی طلاقچه خریدم الان که بروز رسانی کردم تو لیست کتابام نیست چرا خذف شده؟نسخه های قبلی خیلی بهتر بودند لطفا رسیدگی کنید

morteza_ja97
۱۳۹۷/۰۱/۰۹

قبلا همراه اول با کد *1*8*2# بن تخفیف میداد چی شده الان نمیده؟!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم و اطلاعات از ارزش بالایی برخوردار است اگر یک کارگزار بتواند خوب عمل کند علاوه بر آموزش شما می‌تواند اطلاعات خوبی به شما بدهد.
siavash
ایست یک فرمان کامپیوتری است که به‌سادگی باعث می‌شود در صورت نزول قیمتها سهام شما را به طور اتوماتیک بفروشد و باعث جلوگیری از زیان و افزایش سودتان خواهد شد. این یک ابزار کارامد برای افرادی است که از زیان دیدن وحشت دارند.
siavash
‫دیدن آنچه دیگران قادر به دیدنش نیستند
H
«همه خواهان بهشت هستند ولی از مردن می‌ترسند.»
محدثه
علت در دام افتادن بسیاری از افراد، کم بودن وسعت نگاهشان است.»
کاربر ۵۸۳۶۲۷۱
یکی از پدرها عشق به پول را ریشه تمام شرارت‌ها می‌دانست درحالی‌که دیگری بی‌پولی را مسبب تمام شرارت‌ها می‌پنداشت.
کاربر ۵۸۳۶۲۷۱
همیشه حاشیه امنیت را ترجیح داده‌ای.»
حمید
قانون اول: شما باید تفاوت بین دارایی و بدهی را بدانید و به خرید اموال بپردازید.
کاربر ۱۱۵۸۶۰۷
درازمدت مقدار پول شما مهم نیست بلکه حفظ آن پول مهم است.
کاربر ۱۱۵۸۶۰۷
اگر می‌خواهید برجی به بلندای برج امپایراستیت نیویورک داشته باشید باید اول خوب گودبرداری کنید
کاربر ۱۱۵۸۶۰۷

حجم

۳۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان