دانلود و خرید کتاب کارآفرینی سودمند محمدهادی کشاورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینی سودمند اثر محمدهادی کشاورزی

کتاب کارآفرینی سودمند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کارآفرینی سودمند

کتاب کارآفرینی سودمند نوشتۀ محمدهادی کشاورزی و رایحه کریمی است که انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب سعی کرده تا با تشریح معنای کارآفرینی و توضیح ملزومات آن، راهنمای جامعی برای شروع کارآفرینی و استفاده از آن به‌عنوان فرصتی برای نوآوری و ارتقا باشد.

دربارۀ کتاب کارآفرینی سودمند

گزافه نیست اگر دنیای امروز را دنیای کارآفرینی و کسب‌وکار بدانیم. دنیایی که بدون وجود کسب‌وکارها و ارزشی که در جامعه خلق می‌کنند، دچار مشکلات عدیده می‌گردد و تنها کارآفرینان زبده و خوش‌فکر توانایی شناسایی این مشکلات و ارائۀ راه‌حل برای آن را دارند. سعی محمدهادی کشاورزی در فصول ۶ گانۀ کتاب کارآفرینی سودمند این بوده است که پس از ارائۀ تعریفی از کلیات و مبانی کارآفرینی، نسبت کارآفرینی و جایگاه آن در بین سایر روش‌های کسب درآمد را تشریح و در ادامه به توضیح و تبیین مجموعه مهارت‌های موردنیاز یک کارآفرین از جمله یادگیری مداوم و چالش‌های پیش روی او بپردازد و از این طریق مسیر را برای علاقه‌مندان به کارآفرینی، روشن و هموارتر کرده و زمینۀ رشد و شکوفایی برای نوآوری و ارتقا را بیش از پیش فراهم آورد.

مطالعۀ کتاب کارآفرینی سودمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که مباحث حوزه‌های مدیریت و کسب‌وکار و نیز شروع کارآفرینی علاقه‌مند و به دنبال راهنما برای شروع کسب‌وکار خود هستند، از مطالعۀ این کتاب سود خواهند برد.

بخش‌هایی از کتاب کارآفرینی سودمند

«کارآفرین فردی است که یک کسب‌وکار جدید ایجاد می‌کند وبیشتر خطرات آن را می‌پذیرد و عواقب آن را متحمل می‌شود. البته، از پاداش و منفعت آن بیش از همه بهره‌مند می‌گردد. در حالی که راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید ممکن است دلهره‌آور باشد، منافعی که درنهایت از آن حاصل می‌شود، بسیار مهم و انگیزه‌بخش است. برای تبدیل شدن به یک کارآفرین باید ابتکار و نوآوری داشت. بدون نوآوری، بعید است که یک کارآفرین به موفقیت خاصی برسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان