دانلود و خرید کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab محمد قلی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab اثر محمد قلی پور

کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab

کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab را محمد قلی پور و آزیتا رفعت نوشته‌اند و انتشارات شمس دانش عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به معرفی نرم‌افزار Minitab و نحوهٔ کار با آن می‌پردازد. 

درباره کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab

کنترل کیفیت آماری استفاده از تکنیک‌های آماری در همۀ مراحل تولید، مونتاژ و خدمات است. تا بدین‌طریق بتوانیم محصولی باکیفیت و مطابق با مشخصات مطلوب و مورد نظر مصرف کنندگان تولید کرده و باعث جلب رضایت مشتری شویم. کیفیت چیزی فراتر از مهارت‌ها، ابزار، فرایند و شرایط تولیدی است. باید توجه داشت اگر در حین تولید به فرایند تولید توجه نشود و بازرسی بر روی آن اعمال نشود، امکان ایجاد بسیاری از ضایعات و دوباره‌کاری‌ها را داریم و محصولی خارج از شرایط کنترلی تولید شده و در نهایت باعث نارضایتی مشتری می‌شود. با استفاده از فنون آماری می‌توانیم کیفیت فرایندها را افزایش داده و ضایعات را کم کنیم و این کار باعث کاهش قیمت تمام‌شده می‌شود و درنهایت رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت و این رضایت به ‌معنای افزایش فروش است. محمد قلی‌پور و آزیتا رفعت در این کتاب این فنون آماری را به صورتی کاربردی و با استفاده از نرم‌افزار Minitab آموزش داده‌اند.

خواندن کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فعالان حوزه‌های کسب‌وکار و نیز مسئولان کنترل کیفیت کارخانه‌جات و شرکت‌ها از مطالعۀ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب کنترل کیفیت آماری با Minitab

«کیفیت چیزی فراتر از مهارت‌ها، ابزار، فرایندها و شرایط تولیدی است. باید توجه داشت اگر در حین تولید به فرایند تولید توجه نشود و بازرسی بر روی آن اعمال نشود، امکان ایجاد بسیاری از ضایعات و دوباره‌کاری‌ها را داریم.و محصولی خارج از شرایط کنترلی تولید شده و درنهایت باعث نارضایتی مشتری می‌‌شود. با استفاده از فنون آماری می‌توانیم کیفیت فرآورده‌ها را افزایش داده و ضایعات را کم کنیم و این کار باعث کاهش قیمت تمام‌شده گشته و درنهایت رضایت مشتری را به دنبال دارد و این رضایت به معنای فروش است. نرم‌افزار آماری Minitab در سال ۱۹۷۲ در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا توسط دکتر توماس ای رایان، دکتر باربارا اف رایان و دکتر برایان ال جوینز شکل گرفت. Minitab یک نرم‌افزار آماری است که به وسیلهٔ آن می‌توان تقریباْ همهٔ محاسبات آماری و نمودارهای مربوطه را انجام داد. همچنین این نرم‌افزار یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در زمینهٔ کیفیت کنترل آماری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان