دانلود و خرید کتاب کسب و کار فین تک برنادو نیکولتی ترجمه حسین خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار فین تک اثر برنادو نیکولتی

کتاب کسب و کار فین تک

معرفی کتاب کسب و کار فین تک

کتاب کسب و کار فین تک نوشتۀ برنادو نیکولتی و ترجمۀ حسین خسروپور و حسین حقیقی است. انتشارات ادیبان روز این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب کسب و کار فین تک

فن‌تیک یک فناوری مالی است که مفهومی پرکاربرد دارد. شرکت‌های استارت آپی با ارائۀ خدمات مشتری‌محور با سرعت بالا و انعطاف‌پذیری خوب همراه با راهکارهای خدمات مالی سنتی در دنیا، در حال رقابت هستند. شرکت‌هایی هستند که شیوۀ تعامل مشتریان و انتظارات را تغییر می‌دهند و مشتریان از این رویکردهای دیجیتالی نسبت به خدمات سنتی لذت بیشتری می‌برند. ساختن فین‌تک با حذف واسطه‌ها و افزایش پیداکردن دسترسی مشتریان به اطلاعات همراه است. کتاب کسب و کار فین تک نگاهی مدیریتی و تحلیلی دارد و فلسفه و چرایی به وجود آمدن فین‌تک‌ها و تأثیرات این فناوری اطلاعات بر حوزۀ مالی را شرح داده است. این کتاب علاوه‌بر داشتن رویکردی علمی و دانشگاهی، به طبقه‌بندی انواع فین‌تک‌ها و فلسفۀ کسب‌وکاری آن‌ها می‌پردازد.

خواندن کتاب کسب و کار فین تک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان کسب‌وکار و مدیریت و مدیران و مشاوران فعال در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کسب و کار فین تک

«مؤسسات مالی سنتی مانند بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای باهدف کاهش شکاف فناورانۀ خود با شرکت‌های استارتاپی فین تک در حال تحول هستند. بااین‌وجود، آنها به‌سوی تغییر و نوآوری با موانع زیادی روبه‌رو است. روال‌های سنتی که هیچ‌وقت مورد بازبینی قرار نگرفته‌اند و همچنین مدل‌های کسب‌وکار سفت‌وسخت از موضوعات محوری در موانع پیشروی تحول این مؤسسات است.

مسیر امروزه شرکت‌های فین تک به دنبال فرایندهای حذف واسطه از طریق نوآوری هستند. اهرمی‌هایی مانند فناوری بیگ دیتا بلاک‌چین، ربات‌های مشاوره، اینترنت همه چیز با فراهم‌آوری شرایطی بهتر برای بهره‌برداری از کانال‌های دیجیتالی و دستگاه‌های تلفن همراه امکان ایجاد تغییر در صنعت خدمات مالی را فراهم می‌نمایند. این راهکارها بازارهای باارزش افزوده و نوآورانه‌ای را ایجاد خواهند نمود که به‌واسطهٔ راهبُردهای آینده‌نگرانه و مدل‌های کسب‌وکاری جدید پشتیبانی خواهد شد.

 این کتاب دارای هدفی دوگانه است از یک سو به دنبال ارائه تصویری جامع از ابتکارات فین‌تک خواهد بود؛ اما این تصویر جامع محدود به ارائه بینش کلی در مورد تکامل این ابتکارات وضعیت فین‌تک‌ها نوآوری‌های محوری در فین‌تک‌ها نخواهد بود، بلکه به معرفی شرکت‌های تجاری موفق نیز پرداخته خواهد شد. از طرفی دیگر، دنبال ارائه اصول راهنمای جامع برای سازمان‌هاست، این اصول مدل‌های کسب‌وکار متمرکز خواهد بود. این رویکرد تحلیلی در همۀ فصول کتاب مورداستفاده قرار گرفته شده است. جامع‌ترین کاربرد این مدل تحلیلی در فصل ۸ کتاب آمده است، در این فصل یک شرکت فین‌تک ایتالیایی فعال در حوزۀ کسب‌وکار به کسب‌وکار مورد تجزیه‌وتحلیل قرار خواهد گرفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۵۰۰
۵۴,۷۵۰
۵۰%
تومان