دانلود و خرید کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ کریس ریدل ترجمه پارسا مهین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ اثر کریس ریدل

کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ

نویسنده:کریس ریدل
ویراستار:پژمان واسعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ

کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک‌تر از مرگ را کریس ریدل نوشته که با ترجمۀ پارسا مهین‌پور و ویرایش پژمان واسعی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و فانتزی، جلد دوم از مجموعه داستان آدا گات و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. آدا تنها دختر لرد گات، شاعر و دوچرخه‌سوار مشهور انگلستان است. قرار است در کاخ گستلی گروم، مسابقۀ بزرگ کیک‌پزی برگزار شود و مشهورترین آشپزان دنیا در آن شرکت کنند. هم‌زمان جشن تولد آدا هم است که به نظر فراموش شده است. در سالن جشن هم اتفاق‌های عجیبی می‌افتد.

درباره کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ

کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک‌تر از مرگ، جلد دوم از مجموعه داستان آدا گات است. این کتاب، در دسته‌بندی داستان‌های کودک قرار دارد و مناسب برای کودکان بالای ۱۰ سال است. کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک‌تر از مرگ همراه با نقاشی‌های سیاه‌وسفید و به سبک داستان‌های گوتیک است.

آدا گات تنها دختر لرد گات شاعر مشهور انگلستان است. آن‌ها در کاخ گستلی گورم زندگی می‌کنند. در این داستان باز هم لرد گات قرار است جشنوارۀ بزرگ دیگری در املاکش برگزار کند. او تصمیم گرفته است از مشهورترین آشپزهای دنیا دعوت کند به کاخ گستلی گورم بیایند تا در مسابقۀ بزرگ کیک‌پزی شرکت کنند. آماده‌سازی برای مهمانی و جشن در حال انجام است.

هم‌زمان در شب این جشن، تولد آدا است. سال‌هاست که به‌دلیل سوگواری لرد گات برای همسرش، تولد آدا را جشن نگرفته‌اند. به نظر، همه و از جمله پدرش، تولد او را فراموش کرده‌اند. مری لیبون، خدمتکار شخصی آدا تنها کسی است که تولد او را به یاد دارد. آدا هرگز او را ندیده است؛ زیرا خجالتی است و در کمد لباس آدا زندگی می‌کند. این پیشخدمت راز بزرگی دارد.

اما این تمام ماجرای داستان آدا گات و جشنی وحشتناک‌تر از مرگ نیست. مل تراورس پیشخدمت هم حسابی مشکوک است و رفتارهای عجیب دارد. آدا باید بفهمد که مل تراورس دقیقاً چه می‌کند. علاوه بر او، در سالن جشن افراد مشکوک دیگری هم حضور دارند. آن‌ها چکار می‌کنند؟ باید خواند.

خواندن کتاب آدا گات و جشنی وحشتناک تر از مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۷۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان