دانلود و خرید کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام جان روزنگرن ترجمه وحید باستانی پاریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام اثر جان روزنگرن

کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام

معرفی کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام

کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام نوشتهٔ جان روزنگرن و ترجمهٔ وحید باستانی پاریزی است. انتشارات مانیان این کتاب را در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام

کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام درمورد راه‌های ترک اعتیاد به مواد مخدر و الکل، الکلیسم و برنامه‌ای دوازده‌قدمی سخن گفته است. این اثر برگرفته از کتاب بزرگ («الکلی‌های گمنام»)  و نتیجهٔ تجربهٔ یکی از اعضای جوان الکلی‌های گمنام است. گفته شده است که این ۱۲ قدم به‌عنوان راهنمایی برای بهبودی، به ما کمک می‌کند تا بپذیریم که الکل و موادمخدر نیروی انسان را تحلیل می‌بَرد و تأکید نویسنده‌ها بر لازمهٔ صادق‌بودن درمورد زندگی گذشته و حال است. آن‌ها ما را تشویق می‌کنند تا بفهمیم قدرت کنترل فشارهای زندگی روزمره، بیشتر از قدرت وجوديمان است. 

خواندن کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد راه‌های ترک اعتیاد به مواد مخدر و الکل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۲ قدم از الکلی های گمنام

«رفتار دیگران نیز ممکن است به ما نشان دهد که بیداری معنوی ما در حال پیشرفت است. آیا همسر و فرزندانمان اعتماد بیشتری به ما دارند؟ آیا دیگران، مثلاً کارفرما و دوستان، بیشتر به ما احترام می‌گذارند؟ آیا احساس مسئولیت بیشتری در کار یا در خانه داریم؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس تغییرات مثبتی در ما ایجاد می‌شود. اطرافیان ما ممکن است شاهد پیشرفت‌هایی در ما باشند که تاکنون به آنها توجهی نداشته‌ایم.

به هر حال، تجربه‌ی من به‌عنوان یک شخص در حال بازیابی به من خاطر نشان می‌کند که جلب اعتماد و مسئولیت‌پذیری و احترام، بویژه از سوی همسر، ممکن است به کندی صورت گیرد. من مدت طولانی بیمار بودم و باید رفتارهای خود نسبت به همسرم را اثبات می‌کردم.

او سال‌ها رفتارهای الکلی مرا تحمل کرد، و دوباره به من اعتماد کرده است. بنابراین، من باید در مقابل او بردبار باشم، همانگونه که او مرا تحمل کرد. نکته مهم این است ما نباید انتظار اعتماد و احترام فوری داشته باشیم و در غیر اینصورت ناامید شویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۱۶۰
تومان