دانلود و خرید کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ براد فلد ترجمه غلامرضا توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ اثر براد فلد

کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ

معرفی کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ

کتاب «هیئت مدیره یک استارت آپ» نوشتۀ براد فلد، مت بلومبرگ و ماهندرا رامسینگهانی و ترجمۀ غلامرضا توکلی و نوید بیاتی است و  انتشارات برون سپهر آن را منتشر کرده است. هدف کتاب هیئت‌مدیرهٔ یک استارت‌آپ ابهام‌زدایی از نحوۀ عملکرد هیئت‌مدیره، بحث دربارۀ بهترین و بدترین شیوه‌ها و ارائۀ مجموعه‌ای از ابزارها برای ایجاد و مدیریت یک هیئت‌مدیرۀ عالی است.

درباره کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ

کتاب هیئت‌مدیرهٔ یک استارت‌آپ علاوه بر توصیف رویکرد جدید هیئت‌مدیرهٔ استارت‌آپ که حاصل آزمایش‌های براد فلد یکی از نویسندگان این کتاب است، نحوۀ عملکرد هیئت‌مدیرهٔ یک استارت‌آپ و چگونگی تأثیرات را نیز به‌روشنی در آن توضیح می‌دهد. رویکرد هیئت‌مدیره براد فلد بر اساس هیئت‌مدیره سنتی پایه‌ریزی شده بنابراین، به‌جای کنارگذاشتن آن، از رویکردی بسیار کارآمد به‌عنوان مبنایی برای رویکرد جدید و مؤثرتر برای هیئت‌مدیره استفاده شده است.

 این کتاب درواقع برای تیم‌های مدیریتی نوشته شده است. بیشترِ تیم‌های مدیریتی به طور مستقیم تعامل منظمی با هیئت‌مدیره دارند. برخی از آنها در اغلب جلسات هیئت‌مدیره شرکت می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر برای ارائۀ توضیح وضعیت احضار می‌شوند. حضور اعضای تیم مدیریت به جلسۀ هیئت‌مدیره هم می‌تواند مفید باشد هم مخرب. مسئولیت ارتباط مؤثر بین اعضای هیئت‌مدیره و تیم مدیریت به طور یکسان به اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، و تیم مدیریت بستگی دارد. نویسندگان توصیه‌ها و دستورالعمل‌های خاصی را برای اعضای هیئت‌مدیرۀ مشتاق ارائه کرده‌اند تا علاوه بر آموزش نحوۀ عملکرد مؤثر در هیئت‌مدیره، آن‌ها را تبدیل به یک عضو هیئت‌مدیره بسیار قوی کنند.

 کتاب هیئت‌مدیرهٔ یک استارت‌آپ سرشار از توصیه‌ها و داستان‌هایی دربارۀ سرمایه‌گذاران، اعضای هیئت‌مدیره، کارآفرینان، و مدیران است که می‌تواند همراه با ارائۀ دستورالعمل‌ها و ابزارها راهنمای خوبی برای خوانندگان، تمام کسانی که در هیئت‌مدیرۀ یک شرکت صاحب کرسی هستند و حتی سرمایه‌گذاران و مدیران خارج از شرکت باشد.

 کتاب هیئت‌مدیرهٔ یک استارت‌آپ شامل ۶ بخش و ۳۴ فصل می‌شود. عناوین بخش های اصلی کتاب عبارت است از: «بخش اول: اصول هیئت مدیره»، «بخش دوم: تشکیل هیئت‌مدیرۀ شما»، «بخش سوم: آماده‌سازی و و برگزاری جلسۀ هیئت‌مدیره»، بخش چهارم: بین جلسات: کار در حال انجام»، «بخش پنجم: معاملات» و «بخش ششم: برای مدیران مستقل و اعضای مشتاق هیئت‌مدیره»،

خواندن کتاب هیئت مدیره یک استارت آپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزۀ مدیریت و کسب‌و‌کار و همچنین بنیان‌گذاران، کارآفرینان، یا مدیران عامل استخدام شده در شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان