دانلود و خرید کتاب درسی برای روباه اعظم السادات فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درسی برای روباه

کتاب «درسی برای روباه» نوشتۀ اعظم السادات فاضلی است و انتشارات نواندیشان دنیای کتاب آن را منتشر کرده است. درسی برای روباه داستانی جالب دربارۀ گروهی از مرغ و خروس‌هایی است که از دست بدجنسی‌های روباه مکار به‌ ستوه آمده‌اند.

درباره کتاب درسی برای روباه

کتاب درسی برای روباه دربارۀ یک خانم روباه تنبل و بدجنس است که همیشه همسایگانش یعنی مرغ و خروس‌ها را اذیت می‌کند. او همیشه خوراکی‌هایی را که آن‌ها در انبار داشتند می‌دزدید و بدتر از همه جوجه‌های آن‌ها را پنهانی می‌برد و می‌خورد. تکرار این موضوع تمام مرغ و خروس‌ها را نگران کرد بنابراین آن‌ها در جایی جمع می‌شوند تا با مشورت یکدیگر راه چاره‌ای پیدا کنند. از قضا آن‌ها باخبر می‌شوند که روباه چند روز دیگر بچه‌هایش را به دنیا می‌آورد برای همین نقشۀ خوبی برای تنبیه روباه بدجنس می‌کشند.

کتاب درسی برای روباه داستانی کوتاه و آموزنده برای کودکان است. اعظم‌السادات فاضلی تلاش کرده است تا از طریق این قصه امانت‌داری، ارزش مشورت و همکاری و اهمیت دوستی را به کودکان آموزش دهد. مرغ و خروس‌ها در کتاب درسی برای روباه هنگامی که فرصت کافی برای انتقام پیدا می‌کنند، جواب بدی را با بدی نمی‌دهند بلکه سعی می‌کنند عواقب کار زشت و ناپسند را به روباه نشان دهند. آن‌ها با کمک و هم‌فکری برای مشکلشان راه چاره پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند.

کتاب درسی برای روباه که از سری داستان‌های دنیای کودکان است، با تصاویر بسیار زیبا، رنگارنگ، جذاب و بامزه نظر کودکان را هنگام خواندن داستان به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود هم سرگرم شوند و هم به داستان گوش دهند. تصویرگری این کتاب را صدیقه گوهری حیدری بر عهده داشته است.

خواندن کتاب درسی برای روباه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و همچنین کودکان پیش‌دبستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درسی برای روباه

«یک روز همۀ مرغ و خروس‌ها دور هم جمع شدند تا راه چاره‌ای پیدا کنند و خانم روباه مکار را تنبیه کنند. یکی از مرغ‌های پیر و باتجربه گفت: ای دوستان من! باید کمی صبر کنیم چون من راه‌حل خیلی خوبی پیدا کرده‌ام. چند روز دیگر روباه بچه‌هایش را به دنیا می‌آورد و من خواهم گفت که چه باید بکنیم. مدتی گذشت و خانم روباه مادر شد. مرغ پیر گفت: حالا موقع خوبی است برای درس‌دادن به این روباه بدجنس.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان