دانلود و خرید کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر بنتو سی. لیل ترجمه سارا کاکلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر اثر بنتو سی. لیل

کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر

معرفی کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر

کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر نوشتۀ بنتو سی. لیل با ترجمۀ سارا کاکلیان و شیرین امینی در انتشارات رشد فرهنگ به چاپ رسیده است. این کتابی است برای عشق، زندگی، کار و همه‌جا. کتاب راهنمایی است برای چگونگی تمرین مهارت‌های گوش دادن، صحبت کردن و گفت‌وگوی همدلانه به‌منظور دستیابی به موفقیت در رابطه با افراد مهم زندگی‌ که با چالش ۱۲روزۀ ارتباط در انتهای کتاب همراه است.

درباره کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر

کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر، راهنمایی گام‌به‌گام برای یادگیری روزانه است که کمک می‌کند مهارت ارتباطی و روابط را تمرین کرد و رشد داد. اگر مانند بیشتر انسان‌ها می‌خواهید با مهم‌ترین افراد زندگی خود رابطۀ خوبی داشته باشید، این کتاب برای شماست؛ زیرا رابطۀ خوب تصادفی به دست نمی‌آید بلکه در طول زمان ایجاد می‌شود و رشد می‌کند. اگر احساس می‌کنید مهارت‌های ارتباطی شما می‌تواند بهبود یابد، یا احساس می‌کنید حرف‌های طرف مقابل را درست متوجه نمی‌شوید، یا در مشاجرات، احساسات خود را با شدت ابراز می‌کنید، این کتاب برای شماست. 

بنتو سی. لیل، نویسندۀ کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر، به‌مدت یک دهه در موضوع ارتباطات بین‌فردی کار کرده است. او در زمینۀ مهارت‌های ارتباطی آموزش دیده و این مهارت‌ها را با هزاران زوج، در مراکز مختلف به اشتراک گذاشته است. در این کتاب، ۴ کلید اساسی برای برقراری ارتباط مؤثر آمده است. نویسنده آن‌ها را پایه‌های اصلی ارتباط موفق بین افراد می‌داند. این ۴ کلید عبارت‌اند از: آگاهی همدلانه، گوش دادن همدلانه، گفتار همدلانه، گفت‌وگوی همدلانه.

در پایان بیشتر فصل‌های کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط مؤثر، چند پرسش کوتاه به‌منظور خوداندیشی قرار داده شده است. این پرسش‌ها کمک می‌کنند به آنچه خوانده‌اید فکر کنید، نحوۀ ارتباط مطالب را با خودتان در نظر بگیرید و اقدامات مناسب را برای اجرای مهارت‌ها در زندگی به کار گیرید. در پایان کتاب، چالشی ۱۲روزه گنجانده شده است. در چالش باید تمام آنچه در صفحات کتاب خوانده‌اید امتحان کنید و فعالیت برای رشد این مهارت‌ها را در عادت‌های شخصی شروع کنید.

خواندن کتاب چهار کلید ضروری درباره ارتباط موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی، خودیاری و نیز همۀ کسانی که به‌دنبال بهبود مهارت‌های ارتباطی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۶۴۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان