دانلود و خرید کتاب بدن ما سالی سایمز ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بدن ما

کتاب «بدن ما» نوشتۀ سالی سایمز، استفانی دریمز و گروه نویسندگان دایره‌المعارف بریتانیکا و ترجمۀ آناهیتا حضرتی کیاوندانی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. کودکان پیوسته یک چرای بزرگ در سر دارند و می خواهند بدانند که چرا؟! کتاببدن ما به بیشتر سؤالات کودکان در زمینۀ بدن انسان پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب بدن ما 

کودکان دائماً در حال مشاهده، یادگیری و کشف جهان اطرافشان هستند و دوست دارند دربارۀ دنیا هرچه بیشتر بدانند. آن‌ها در مورد همه چیز کنجکاو و در به‌دست‌آوردن دانش بسیار فعال هستند. شاید گاهی کودکان با سؤالات بی‌پایانشان والدین و بزرگ‌ترها را کلافه کنند اما هرگز چنین قصدی ندارند. آنها با این چون چراها در جستجوی یافتن حقیقت هستند و می‌خواهند درمورد هرآنچه در جهان می‌بینند توضیح کاملی دست آورند.

کتاب‌های مجموعۀ چون‌و‌چرا کتاب‌هایی با پرسش‌وپاسخ‌های فراوان هستند که می‌توانند کودکان کنجکاو را راضی کنند. نویسندگان دایره‌المعارف بریتانیکا در این این مجموعه که شامل کتاب‌هایی با موضوعات مختلف مثل حیوانات، غذاها، بدن، ماشین‌ها و فضا می‌شوند، بیش از صدها سؤال مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را به همراه توضیح واضح و کامل ارائه می‌کنند. این کتاب‌ها کودکان را تشویق می‌کنند تا درمورد جهان پیوسته پرسشگر و کنجکاو باقی بمانند.

کتاب بدن ما از مجموعۀ چون‌و‌چرا دربارۀ بدن انسان‌ها و ویژگی‌های جسمی آن‌ها است و سؤال‌های زیادی را جواب می‌دهد. کودکان از یک سنی به بعد به بدنشان توجه می‌کند و به آنچه در بدنشان اتفاق می‌افتد واکنش نشان می‌دهند. برای مثال گاهی دوست دارند بدانند که چرا خمیازه می‌کشند و یا چرا دهانشان آب می‌افتد، چرا دندان‌هایشان لق می‌شود، چرا گریه می‌کنند یا اینکه چرا خواب می‌بینند. آن‌ها سؤال‌های بی‌شماری دارند که شاید حتی بزرگ‌ترها قادر به ارائۀ جواب درست به آن‌ها نباشند. مسائلی که برای اولین‌بار با آن مواجه می‌شوند و باعث تعجب و کنجکاوی آن‌ها می‌شود. کودکان با مطالعۀ این کتاب علاوه بر اینکه سرگرم می‌شوند، با دریافت اطلاعات دربارۀ بدنشان دانش خود را بیشتر می‌کنند. این اطلاعات حتی برای بزرگسالان مفید است و نظر آن‌ها را هنگام خواندن با کودکانشان جلب می‌کند.

خواندن کتاب بدن ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و بزرگسالان کنجکاو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بدن ما

«اسم مادۀ آبکی توی دهانتان بزاق است. غذایتان را که می جوید و خرد می کنید، با کمک بزاق دهان به یک خمیز لزج و خیس تبدیل می‌شود تا راحت بتوانید قورتش دهید. وقتی غذایخوشمزه‌ای می‌بینید یا بویش را حس می کنید یا حتی به آن فکر می‌کنیدمغزتان پیامی به دهانتان می‌فرستد تا بزاق ترشح کند و آمادۀ خوردن شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان