دانلود و خرید کتاب پداگوژی پیش دبستانی وندی بوید ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پداگوژی پیش دبستانی

کتاب «پداگوژی پیش دبستانی» نوشتۀ وندی بوید، نیکول گرین و جسی یووانوویچ، ترجمۀ ابوالفضل بختیاری، ابراهیم فرمانی شجاعت و زینب رحیمدشتی و بازبینی‌شدۀ سیدحسین رضوی است. انتشارات تیک، کتاب پداگوژی پیش دبستانی را منتشر کرده است. کتاب پداگوژی پیش‌دبستانی، کتابی متفاوت برای دانشجویان معلمی است. این اثر به‌جای آنکه به معلمان و مربیان آموزش دهد که چطور فکر و یا تدریس کنند، روی فلسفه‌ها و ارزش‌های کلیدی آموزش تأکید دارد.

درباره کتاب پداگوژی پیش دبستانی

پداگوژی در دنیای امروز بسیار موردتوجه قرار گرفته است و این توجه نشان می‌دهد که ۳ هزار روز ابتدایی دوران یادگیری کودکان تا چه اندازه اهمیت دارد. تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد که هرچقدر کودکان در دوران پیش از دبستان یادگیری بهتری داشته باشند، در مراحل بعدی تحصیل به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کنند. کتاب پداگوژی پیش‌دبستانی به موضوع آموزش در دوران پیش‌دبستان می‌پردازد و راهکارهایی را در مورد فرصت‌های یادگیری مبتنی بر بازی از طریق پرسشگری و شناسایی راهبردهای کودک محور ارائه می‌دهد.

دوران زندگی کودکان قبل از واردشدن به دبستان بسیار اهمیت دارد؛ چون شخصیت کودک در این دوره شکل می‌گیرد. دورۀ پیش‌دبستانی، تعامل با مربی و همسالان زمینۀ بهتری را برای ورود به دبستان آماده می‌کند بنابراین، نظام پداگوژیکی مؤثر به مربیان توانمندی نیاز دارد که در آموزش، پرسشگری و ارتباط با نوآموزان پیش‌دبستانی مهارت داشته باشند. کتاب پداگوژی پیش‌دبستانی فنون پرسشگری، روش‌های ارتباط با نوآموزان و خانواده‌هایشان و همچنین برنامه‌های درسی را به طور مفصل توضیح می‌دهد. مربیان با خواندن این کتاب می‌آموزند که محیط‌های آموزشی را طبق سلایق، علایق و نیازهای نوآموزان و نحوۀ یادگیری کودکان فراهم کند.

کتاب پداگوژی پیش‌دبستانی در ۱۲ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از «فصل اول: مربیان پیش‌دبستانی»، «فصل دوم: کار در محیط‌های یادگیری پیش‌دبستانی»، «فصل سوم: هم‌سازی یادگیری با کودکان»، «فصل چهارم: رویکردهای آموزش و یادگیری»، «فصل پنجم: مستندسازی و سنجش عامل‌گرایانه در قرن بیست ویکم»، «فصل ششم: حمایتگری و سیاست‌گذاری»، «فصل هفتم: ترویج روابط معنادار و محترمانه با کودکان»، «فصل هشتم: درگیرسازی خانواده‌ها و کار مشارکتی»، «فصل نهم: کار مشارکتی با همکاران»، «فصل دهم: با اجتماع بودن و ارتباط با اجتماع»، «فصل یازدهم: پایداری و برقراری ارتباط با طبیعت» و «فصل دوازدهم: پرسشگری و برقراری ارتباط در زندگی روزمرۀ معلمان پیش‌دبستانی».

خواندن کتاب پداگوژی پیش دبستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مربیان، مدیران، معلمان و مشاوران مهدهای کودک و پیش‌دبستانی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان