دانلود و خرید کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات امیر خیرخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات اثر امیر خیرخواه

کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات

معرفی کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات

کتاب الکترونیکی دنیای شگفت انگیز حیوانات نوشتهٔ امیر خیرخواه از انتشارات همخونه است. این کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اطلاعات عمومی و دانستنی‌های جالب است.

درباره دنیای شگفت انگیز حیوانات

 کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات با بیان اطلاعات علمی و دانستنی‌هایی جالب، حقایق خیره‌کننده‌ای را در اختیار کودکان و نوجوان قرار داده است. میل انسان به دانستن هیچ‌گاه تمامی ندارد و همه برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسرار دنیای پیرامون خود، تلاش می‌کنند. فرصت انسان‌ها محدود است و امکان این که هر کسی خودش به‌تنهایی به پاسخ سؤالاتش برسد، وجود ندارد.

خواندن کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان برای آشنایی با اطلاعات عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دنیای شگفت انگیز حیوانات

«کوآلا جانوری گیاه‌خوار و کیسه‌دار و بومی استرالیا است. آنها روزها روی شاخه‌های پهن اکالیپتوس می‌خوابند و بچه‌هایشان را هم همان جا به دنیا می‌آورند.کوآلاها از برگ‌های اکالیپتوس تغذیه می‌کنند و این رژیم غذایی انرژی اندکی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. به همین دلیل این جانور ساعت‌های طولانی را بر روی شاخه‌های درخت می‌خوابد که به ۲۰ ساعت در روز نیز می‌رسد. پنگوئن امپراتور یا پنگوئن فرمانروا بلندترین و سنگین‌ وزن‌ترین گونه زنده پنگوئن است که در قطب جنوب زندگی می‌کند. نر و ماده این پرنده هم شکل هستند و نرها اندکی از ماده‌ها سنگین وزن‌ترند. پنگوئن ‌های امپراتور زندگی اجتماعی دارند و در گروه‌هایی با اعضای پر تعداد زندگی می‌کنند که باعث بالارفتن امنیت جوجه ‌هایشان و کمک در گذراندن سرمای سخت زمستان با روش‌هایی ویژه گروهی می‌شود. خرس قطبی گوشت‌خوار است که بومی محدوده مدار شمالگان، اقیانوس منجمد شمالی (قطب شمال) و دریاها و خشکی‌های اطراف آن است. خرس قطبی جانوری بزرگ است و تقریبا از دید بزرگی با خرس قهوه‌ای بزرگ برابری می‌کند. یک نر بالغ وزنی میان ۳۵۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم دارد. خرس‌های ماده تقریبا نصف یک خرس نر وزن دارند. خرس‌های قطبی یکی از بهترین شناگرهای قطب شمال به شمار می‌روند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان