دانلود و خرید کتاب مدیریت منابع انسانی فاطمه صغری سینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت منابع انسانی اثر فاطمه صغری سینا

کتاب مدیریت منابع انسانی

انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت منابع انسانی

کتاب الکترونیکی «مدیریت منابع انسانی» نوشتهٔ فاطمه صغری سینا در نشر برگ و باد چاپ شده است. این کتاب به بررسی جامع و کاربردی اصول و مفاهیم مدیریت منابع انسانی می‌پردازد.

درباره کتاب مدیریت منابع انسانی

کتاب مدیریت منابع انسانی به تشریح اصول، مفاهیم و روش‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها می‌پردازد. این کتاب با رویکردی علمی و کاربردی، مباحث مختلفی از جمله جذب و استخدام، آموزش و توسعه، ارزیابی عملکرد، مدیریت حقوق و دستمزد، روابط کار و قوانین کار، و همچنین مدیریت استراتژیک منابع انسانی را پوشش می‌دهد. نویسنده با بهره‌گیری از تجربیات و پژوهش‌های مختلف، تلاش کرده است تا راهکارهای عملی و قابل اجرا برای بهبود فرایندهای منابع انسانی ارائه دهد.

این کتاب شامل فصل‌های متعددی است که هر یک به یکی از جنبه‌های مهم مدیریت منابع انسانی می‌پردازند. مباحثی همچون تعریف و اهمیت مدیریت منابع انسانی، برنامه‌ریزی نیروی انسانی، فرآیند جذب و استخدام، آموزش و توسعه کارکنان، ارزیابی عملکرد و سیستم‌های پاداش‌دهی، مدیریت روابط کار، و مدیریت استراتژیک منابع انسانی از جمله موضوعاتی هستند که در این اثر بررسی می‌شوند.

کتاب مدیریت منابع انسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران منابع انسانی، دانشجویان رشته‌های مدیریت و هر کسی که به بهبود مهارت‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان خود علاقه‌منداست، مناسب است. همچنین به افرادی که علاقه‌مند به مباحث کاربردی و علمی در حوزه مدیریت منابع انسانی هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت منابع انسانی

«حجم وسیع منابع موجود در متون تحقیق که به تشریح یکی از بخش‌های سیستم گسترده ریسک‌های مرتبط با منابع انسانی پرداخته‌اند، در قیاس با محدود بودن منابعی که به موضوع ریسک منابع انسانی به شکلی سیستماتیک و چندبعدی نگریسته‌اند، از نبود دیدگاهی کل نگر در این حوزه مطالعاتی حکایت می‌کند. برای مثال‌هایی از گروه نخست تحقیقات که به صورت تک بعدی به موضوع ریسک منابع انسانی پرداخته‌اند، می‌توان به ریسک غیبت کارکنان، ریسک آموزش، ریسک کلاه‌برداری، تخریب، دزدی و رفتارهای غیراخلاقی ریسک توسعه منابع انسانی، ریسک ترک خدمت کارکنان ریسک بهداشت و ایمنی، ریسک‌های روان‌شناختی مانند استرس، زورگویی و آزار و ریسک ضعف در مدیریت استعداد اشاره کرد. تعداد معدودی از تحقیقات نیز به موضوع ریسک منابع انسانی به شکلی سیستماتیک و چندبعدی پرداخته‌اند. برای مثال، پل و میچلر در راستای طراحی یک سیستم مدیریت ریسک منابع انسانی، سه دسته ریسک‌های محیطی، استراتژیک و عملیاتی منابع انسانی را که بانک‌های سرمایه‌گذاری در آلمان با آن‌ها مواجه‌اند، شناسایی کردند، استم، و کوپی و همکاران ریسک سرمایه‌های فکری سازمان را به دو دسته ریسک‌های داخلی و خارجی تفکیک کرده و ریسک سرمایه‌های انسانی را در حوزه ریسک‌های داخلی بررسی می‌کنند. مانیا و وتیلینن ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌های انسانی را به دو دسته بیمه‌شدنی و بیمه‌نشدنی تقسیم و انواع بیمه در راستای مدیریت ریسک‌های سرمایه انسانی را پیشنهاد کردند. کاسکیو ریسک‌های مرتبط با سرمایه انسانی سازمان را به پنج گروه ریسک‌های استراتژیک، رفتاری، مهارتی، تأمین، و جبران خدمات و مشوق‌های منابع انسانی تفکیک کرده و در هر حوزه ریسک‌های مرتبط را شناسایی کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۷۲۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان