دانلود و خرید کتاب تسهیلگر خود باشیم نگار صدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تسهیلگر خود باشیم اثر نگار صدری

کتاب تسهیلگر خود باشیم

نویسنده:نگار صدری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تسهیلگر خود باشیم

کتاب «تسهیلگر خود باشیم» نوشتۀ نگار صدری است و انتشارات زهره علوی آن را منتشر کرده است. نگار صدری در این کتاب به ۱۲ پرسش بنیادی دربارۀ زندگی پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب تسهیلگر خود باشیم

تسهیلگر کسی است که گروه یا سازمان موردنظر را قادر می‌سازد تا فعالیت بهتر و مؤثرتری داشته باشد. فرد تسهیلگر معمولاً نقشی بی‌طرف در کمک به دیگران بازی و آن‌ها را برای ایفای بهتر تفکر و عمل حمایت می‌کند تا بتوانند بهترین تفکر را اعمال کنند، فردی کمک‌کننده و توانمند که هدفش حمایت از دیگران برای رسیدن به اهدافشان است. شغل تسهیلگر این است که افراد را برای انجام درستِ کارها، مشارکت کامل، درک دوطرفه و سهیم‌شدن در وظایف تشویق می‌کند از این طریق باعث می‌شود گروه تا برای یافتن راهکارهای جامع و ایجاد توافقات پایدار تلاش کنند

تسهیلگری یکی از ویژگی‌های مربیگری است، مهارتی که پاسخ بسیاری از پرسش‌های زندگی را می‌دهد. کتاب تسهیلگر خود باشیم همان‌طور که از عنوانش پیداست می‌خواهد به افراد کمک کند تا تسهیلگر زندگی خود باشند. نگار صدری عقیده دارد افراد با پرسش‌گری از خود که نوعی از گفتمان با خود است، می‌توانند به شکل‌گیری یک فرایند سازنده در زندگی کمک کنند تا مسائل و امور موجود در خود و پیرامونشان را مؤثرتر عملی کنند و آیندۀ بهتری را برای خود رقم بزنند.

نگار صدر کتاب تسهیلگر خود باشیم ۱۲ پرسش اساسی در زندگی را مطرح کرده که بتوانند تغییرات بنیادی در زندگی به وجود بیاورند. هر ۱۲ سؤال با واژۀ چگونه آغاز می‌شوند چرا که نیاز اصلی و نهایی همۀ افراد چگونگی گذران مسیرهای زندگی است نه علتشان. ۱۲ پرسش بنیادی که در کتاب مطرح شده عبارت است از: چگونه می‌توانم بهترین مدیریت را در زندگی خود داشته باشم؟ چگونه زندگی‌ام را غنی‌تر سازم؟ چگونه گرایش‌هایم را سازنده‌تر گردانم؟ چگونه با چالش‌هایم روبه‌رو شوم؟ چگونه متمرکزتر باشم؟ چگونه تغییرات لازم را بیابم؟ چگونه سازگارتر برخورد کنم؟ چگونه زمان را برای جاری‌شدن مدیریت کنم؟ چگونه شادتر باشم؟ چگونه شایسته‌تر عمل کنم؟ چگونه خشنودتر شوم؟ چگونه عاشق‌تر و آماده‌تر گردم؟

خواندن کتاب تسهیلگر خود باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت،‌خودیاری و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تسهیلگر خود باشیم

«درک مفهوم مدیریت و تفاوت آن با مفهوم کنترل در اینجا بسیار اهمیت دارد و شاید بهتر باشد که ابتدا با کنترل آشنا شویم؛ چون درواقع نمی‌خواهیم که در زندگی خود امور و به‌ویژه افراد را کنترل کنیم، بلکه به دنبال مدیریت شرایط هستیم. آن هنگام که تلاش می‌کنیم تا عقاید دیگران را با خود همراه سازیم، درواقع در حال کنترل‌کردن آن‌ها هستیم. یا بهتر بگویم در حال سرقت انرژی از آن افراد هستیم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۱۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان