دانلود و خرید کتاب شجاعت قضاوت شدن ایچیرو کیشیمی ترجمه مجید ملاپور اطاقوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شجاعت قضاوت شدن

کتاب «شجاعت قضاوت شدن» نوشتۀ ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا و ترجمۀ مجید ملاپور اطاقوری است و انتشارات الهام نور آن را منتشر کرده است. این کتاب گفتگو محور، دربارۀ یک روش مهم ژاپنی است که یاد می‌دهد چگونه زندگی خود را به سمت سعادت سوق دهید.

درباره کتاب شجاعت قضاوت شدن

آدلر در زمینۀ روان‌شناسی قدرتمند است و ایده‌ها و نظریاتش در آمریکا و اروپا پرطرف‌دار است. آدلر به این سؤال فلسفی پاسخی ساده و روشن می‌دهد که چگونه می‌توان خوشبخت بود؟ در کتاب شجاعت قضاوت‌شدن ایده‌های فلسفی و آموزه‌های روان‌شناسانۀ آدلر در قالب گفتگوی میان استاد و جوان ارائه شده است. خواندن کتاب شجاعت قضاوت‌شدن می‌تواند زندگی خوانندگان را تغییر دهد. کتاب شجاعت قضاوت‌شدن از جایی آغاز می‌شود که در یک شهر با قدمت هزار‌ساله، استادی زندگی می‌کرد که عقیده داشت جهان هستی پیچیده نیست و همه می‌توانند شاد باشند. روزی جوانی که از زندگی‌اش ناراضی بود به دیدن او می‌رود تا به اصل مطلب و درک برسد؛ جوانی که دنیا را ضدونقیض می‌دید و در کمال نگرانی، خوشبختی را باور نداشت.

فهرست مطالب کتاب شجاعت قضاوت‌شدن عبارت است از: «شب اول: آسیب را نادیده بگیرید»، «شب دوم: تمام مشکلات، مشکلات روابط بین‌فردی هستند»، «شب سوم: دیگران را کنار بگذارید»، «شب چهارم: جایی که مرکز جهان است»، «شب پنجم: با علاقه در اینجا و حال حاضر زندگی کنید» و «سخن آخر»

خواندن کتاب شجاعت قضاوت شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شجاعت قضاوت شدن

«جوان رو به استاد گفت: قبلاً از کلمه یک فلسفه دیگر استفاده کردید، اما تخصص شما که در زمینۀ فلسفه یونانی است.

- بله، من از جوانی فلسفۀ یونانی را دنبال می‌کردم؛ مانند افراد روشنفکری همچون سقراط، افلاطون، ارسطو. من الان مشغول ترجمۀ راهکارهای افلاطون هستم و می‌خواهم تا آخر عمرم به افکار کلاسیک یونانی بپردازم.

- پس این فلسفه دیگر، چیست؟

- یک نوع روان‌شناسی جدید از آلفرد آدلر، روان‌شناس اتریشی است که در اوایل قرن بیستم به وجود آورده است که به روان‌شناسی آدلری شناخته شده است.

-فکر نمی‌کردم که یک متخصص در فلسفه یونانی، دربارۀ روان‌شناسی هم مطالعه کند!

-من زیاد تسلط به مکاتب روان‌شناسی دیگران ندارم. اما روان‌شناسی آدلری دنبال‌کنندهٔ فلسفه یونانی است و ارزش مطالعه‌کردن را دارد.

- چه جالب، من فقط کمی از روان‌شناسی فروید و یونگ را مطالعه کرده‌ام.

- بله، فروید و یونگ هر دو مشهور هستند آدلر یکی از اعضای اصلی انجمن روانکاوی وین بود که توسط فروید رهبری می‌شد. ایده‌های او مخالف فروید بود و او از گروه جدا شد و یک روان‌شناسی فردی بر اساس نظریه‌های اصلی خود را پیشنهاد کرد.»

نظرات کاربران

zahra
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

این همون کتاب شجاعت مطلوب نبودن و یا کتاب شجاعت منفور بودن هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان