دانلود و خرید کتاب استعدادیابی هنری مهشادسادات ایزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استعدادیابی هنری اثر مهشادسادات ایزدی

کتاب استعدادیابی هنری

معرفی کتاب استعدادیابی هنری

کتاب استعدادیابی هنری نوشتهٔ مهشادسادات ایزدی و معصومه قربانپور است. مؤسسۀ انتشاراتی فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب استعدادیابی هنری

کتاب استعدادیابی هنری دربارهٔ چرایی، چیستی و چگونگی استعدادیابی هنری در کودکان است و در فرآیند شناخت استعدادها موفق بوده است. 

درباره موسسهٔ انتشاراتی فرنام

مؤسسۀ انتشاراتی فرنام فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینهٔ مدیریت و چاپ مجلات علمی ـ پژوهشی در حوزه‌های گوناگون علوم آغاز کرد. فرنام ابتدا به ‌صورت گروه مشاورۀ علمی در چاپ و سپس به ‌صورت کمک ناشر مشغول عرضۀ خدمات چاپ و نشر شد. هدف موسسهٔ انتشاراتی فرنام عرضۀ خدمات تخصصی مشاوره در حوزۀ مدیریت مجلات علمی ـ پژوهشی، طراحی گرافیکی و چاپ است. فرنام با کمک سرمایه‌گذاران، دیگر ناشران، کتابخانه‌داران و کلیۀ فعالان حوزۀ انتشار مجلات علمی ـ پژوهشی در تولید محتوای مناسب می‌کوشد.

خواندن کتاب استعدادیابی هنری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روانشناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استعدادیابی هنری

«در حقیقت استعداد توانمندی ویژه در افراد است که آن‌ها را از دیگر افراد متمایز می‌سازد. برای بهتر شناختن آن می¬توان استعداد را به بذر یک گیاه تشبیه کرد. در ابتدای کاشت باید مشخص شود که بذر چه گیاهی را می‌خواهیم پرورش دهیم پس گام اول شناخت نوع گیاه است همانطور که در استعداد، گام اول، شناخت نوع استعداد فرد است. به عنوان مثال اینکه فرد استعداد موسیقی دارد یا نویسندگی. بعد از شناخت آن باید مقدار نور مورد نیاز، نوع خاک مورد نیاز، شرایط آبیاری و مقدار رطوبت و دما مشخص باشد تا گیاه به خوبی رشد کرده و میوه دهد در فرایند استعداد نیز گام دوم مراقبت و پرورش استعداد فردی است. اینکه استعدادجو در چه محیطی رشد یابد تا لطمه‌ای به نوع استعداد وی نخورد یا برای تقویت و پرورش مهارت و استعداد خود چه کارهایی انجام دهد تا در نهایت نهال استعداد رشد کرده و بتوان از آن بهره برد. و در ادامه اگر تمامی موارد فوق به درستی فراهم شده باشد، زمان برداشت محصول فرا می‌رسد و حال باید در بسته‌بندی‌های زیبا برای بازاریابی و فروش آماده شود. همانطور که برای ورود به جامعه و بازار کار باید به شیوه های مختلف استعداد و مهارت فرد را در دیدگان عموم قرار دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان