دانلود و خرید کتاب جرات داشته باش فردریک فانژه ترجمه فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرات داشته باش اثر فردریک فانژه

کتاب جرات داشته باش

امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جرات داشته باش

کتاب «جرات داشته باش» نوشتۀ فردریک فانژه و ترجمۀ فرشته مهری است و انتشارات الینا آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارۀ روش‌های بالابردن اعتماد به نفس است.

درباره کتاب جرات داشته باش

فردریک فانژه نویسندۀ کتاب جرئت داشته باش معتقد است که نداشتن اعتمادبه‌نفس، مشکل اصلی بیشتر افرادی است که وارد فرایند درمان می‌شوند. ریشۀ خیلی از رنج‌های عاطفی یا شغلی در نداشتن اعتمادبه‌نفس است. ترس از انجام اشتباه کارها، ترس از قضاوت‌شدن، ترس از دوست‌داشتن، ترس از دوست داشته شدن. او در کتاب جرئت داشته باش تلاش کرده است تا خوانندگان به این درک برسند که می‌توان تغییر کرد و می‌توان اعتمادبه‌نفس داشت.

کتاب جرئت داشته باش برای کسانی نوشته شده است که به خود، چه در کارها و چه در روابطشان شک دارند. جرئت داشته باش به این افراد کمک می‌کند خود را از نبود اعتماد به نفسی که ظالمانه است نجات دهند، خودشان را دوست داشته باشند، جرئت عمل و اظهار وجود جلوی دیگران داشته باشند و به خود و شخصیتشان احترام بگذارند. این کتاب همچنین بررسی می‌کند که اعتمادبه‌نفس چیست و کمبود آن چه عواقبی را به دنبال دارد و به مشکلات ناشی از کمبود اعتمادبه‌نفس اشاره می‌کند.

در کتاب جرئت داشته باش ابتدا مکانیسم‌های اعتمادبه‌نفس بررسی می‌شود، بعد از آن در بخش پیش‌داوری، علت عدم اعتمادبه‌نفس، نگاه‌های متفاوتی که افراد از کودکی به خود داشته‌اند و عامل کمبود اعتمادبه‌نفس است شرح داده می‌شود، و در بخش سوم روش‌های درمان اعتمادبه‌نفس پیشنهاد می‌شود. کتاب جرئت داشته باش ۳ کلید برای این بخش در نظر دارد که افراد می‌توانند باتوجه‌به مشکلاتشان تکنیک‌ها را انتخاب کنند.

 خواندن کتاب جرات داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که از نداشتن اعتماد به‌نفس رنج می‌برند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جرات داشته باش

«عدم اعتمادبه‌نفس زندگی شما را مسموم می‌کند. باعث رنجش شما می‌شود، شما را از اعمالتان باز می‌دارد و روابط شما را با دیگران خراب می‌کند. این بر زندگی حرفه‌ای، زندگی عاشقانه و روابط خانوادگی شما تأثیر می‌گذارد. قبل از اینکه خودتان را تغییر دهید قبل از استفاده از ابزارهای درمانی و اینکه بتوانید مزایای آن را احساس کنید، ضروری است که مکانیسم‌های روانی اعتمادبه‌نفس را درک کنید. بی‌شک خود را در این صفحات بهتر می‌شناسید و از پیامدهای زیان‌بار این عدم اعتمادبه‌نفس در همۀ زمینه‌های زندگی روزمره آگاه می‌شوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان