دانلود و خرید کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت فاطمه ثنا سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت اثر فاطمه ثنا سلیمانی

کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت

کتاب «ماجرایی در جنگل هزار درخت» نوشتۀ فاطمه ثنا سلیمانی است و انتشارات حامیان آن را منتشر کرده است. نویسندۀ کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت، کلاس چهارم دبستان است و با زبانی شیرین و کودکانه قصۀ زیبای خرگوش‌های جنگل را روایت می‌کند. 

درباره کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت

داستان ماجرایی در جنگل هزار درخت، در یک جنگل خیالی با ۱۰۰۰ مدرسه روی می‌دهد؛ یکی از خرگوش‌ها در مدرسه اتفاق بدی برایش می‌افتد؛ او در حیاط مدرسه زمین می‌خورد و شلوارش پاره می‌شود ولی دوستش به کمک او می‌آید. همان‌طور که در داستان آمده در ابتدا دوستش هم نمی‌داند باید چه‌کار کند؛ اما بعد از کمی فکرکردن به راه‌حل‌ها خوبی می‌رسد و می‌تواند به دوستش کمک کند. داستان ماجرایی در جنگل هزار درخت، هم ارزش هم‌دلی و کمک‌کردن را به بچه‌ها می‌آموزد و هم به آن‌ها یادآور می‌شود که می‌توانند بافکر کردن، مسائلی که برایشان پیش می‌آید را به‌خوبی حل کنند.

بسیاری از کودکان از سنین پایین به خواندن و نوشتن علاقه نشان می‌دهند. برای نویسندگی محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان و نوجوانان هم می‌توانند داستان‌های زیبا خلق کنند. شاید تصور شود که کودکان و نوجوانان در سنین پایین هنوز تجربۀ چندانی از زندگی نداشته یا عمق زندگی را هنوز به‌خوبی درک نکرده‌اند؛ اما تجربیات روزمرۀ زندگی‌شان با چاشنی تخیل می‌تواند منجر به نوشتن قصه‌های جذاب شود. فاطمه ثنا سلیمانی یکی از همین کودکان است. نویسندۀ کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت، کلاس چهارم دبستان است و با زبانی ساده،‌ روان و کودکانه، قصۀ خرگوش در مدرسه را روایت می‌کند. ازآنجاکه نویسندۀ کتاب کودک است به‌خوبی توانسته به تجربیات و اتفاقاتی که برای هم‌سن‌وسال‌هایش در مدرسه می‌افتد اشاره کند و با چاشنی تخیل آن را به یک قصۀ شیرین تبدیل کند.

خواندن کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه مندان به ادبیات کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجرایی در جنگل هزار درخت

«یکی بود یکی نبود،‌در جنگل هزار درخت، هزار تا مدرسه بود که هر مدرسه داخل یک درخت قرار داشت. توی یکی از این مدرسه‌ها، خرگوش کوچولوها با هم درس می‌خواندند. یک روز توی مدرسه،‌موقع زنگ‌تفریح خاکستری زمین خورد. شلوار سرخابی رنگش بدجوری پاره شد و خون از زانویش بیرون زد. دوستش موطلایی خودش را به او رساند؛ ولی در آن لحظه نمی‌دانست چه‌کار کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان