دانلود و خرید کتاب رابطه مادر و دختر ‌ملیسا هریسون ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابطه مادر و دختر اثر ‌ملیسا هریسون

کتاب رابطه مادر و دختر

معرفی کتاب رابطه مادر و دختر

کتاب رابطه مادر و دختر نوشتۀ ملیسا هریسون و هری هریسون با ترجمۀ عفت حیدری در انتشارات هومیس به چاپ رسیده است. این کتاب کوتاه‌نوشت‌هایی شماره‌گذاری‌شده دربارۀ راه‌های تربیت دختران توسط مادران برای زندگی است.

درباره کتاب رابطه مادر و دختر

رابطۀ مادران و دختران از همان آغاز تولد شروع می‌شود. نویسندگان کتاب رابطه مادر و دختر می‌گویند این ارتباط در حقیقت، از دوران طفولیت خود مادر است که شروع می‌شود، به این دلیل که کودکی او هرچه بوده باشد، او آن را به دخترش نیز انتقال خواهد داد. یک مادر به دخترش می‌آموزد که چه احساسی راجع به خودش داشته باشد. چطور فشار را تعدیل کند و چگونه از زندگی لذت ببرد و بر ترس‌های آن غلبه کند. او به دخترش یاد می‌دهد که چطور مثل یک خانم عمل کند. چه زمانی به جذابیت خود اعتماد کند، چطور لباس بپوشد و ظاهری آراسته داشته باشد، به خدا توکل کند و بتواند روزی از دخترش مراقبت کند. او به دخترش هر چیزی را در مورد زنانگی و زن بودن می‌آموزد و او را طوری تربیت می‌کند که چنانچه مثل یک زن عمل نکند، دچار سرخوردگی خواهد شد. بزرگ کردن یک دختر، مثل پرورش یک گل است. می‌توانید بهترین‌های خودتان را به او بدهید، اگر کارتان را خوب انجام دادید، می‌شکفد و در نهایت، آمادۀ ترک خانه می‌شود. همۀ مادرها، به‌طور غریزی این نکته را می‌دانند. عشق زیاد به یک فرزند، کسی که بخشی از وجود شماست، چنین رابطه‌ای را بسیار خاص می‌کند. مادرها می‌دانند که عشق، جاودانه است و این درسی است که دختران باید آن را بیاموزند. این همۀ آن چیزی است که کوتاه‌نوشت‌های کتاب رابطه مادر و دختر به آن می‌پردازد.

خواندن کتاب رابطه مادر و دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران روانشناسی کودک و نیز همۀ مادران دارای فرزند دختر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رابطه مادر و دختر

«برای صمیمانه‌ترین، عاشقانه‌ترین و زیباترین پیوندی که تا به حال داشته ای، آماده شو؛ البته این غیر از روابط صمیمانه‌ای است که بین شما و مادرتان شکل گرفته است.

فراموش کن که زمانی جذاب و خواستنی بوده‌ای؛ این روزها دیگر نمی‌توانی بدون صندلی بچه، وسایل تعویض و کهنه‌ی او، میان وعده‌ی غذایی‌اش، حیوانات عروسکی، کالسکه و شامپوی بچه از خانه بیرون بروی.

با هم آشپزی کنید. ای اجازه را به او بده روی بیسکویت‌هایی که برای تعطیلات درست می‌کنی، شکر بپاشد. شاید یکی دو تا بیسکویت هم این وسط، خراب شود، اما طوری نیست. او این کار را دوست دارد و عاشق این کار می‌شود.

کار تو به عنوان یک مادر این است که سر دربیاوری وقتی گریه می‌کند، مشکلی وجود دارد یا فقط می‌خواهد به او توجه کنی. مردها هیچ وقت از عهده‌ی این کار برنمی‌آیند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان