دانلود و خرید کتاب جیم بدترکیبه سید فلاشمن ترجمه عباس سبزی فروشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جیم بدترکیبه اثر سید فلاشمن

کتاب جیم بدترکیبه

نویسنده:سید فلاشمن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جیم بدترکیبه

کتاب جیم بدترکیبه؛ ماجراجویی در غرب وحشی نوشتهٔ سید فلاشمن و ترجمهٔ عباس سبزی فروشان است و نشر بوی کاغذ (بوکا) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جیم بدترکیبه

جیم‌ بدترکیبه (Jim Ugly) سگی مغرور از نژاد گرگ کوهستانی است. جیم با کسی خو نمی‌گیرد، به جز یک مرد. آن مرد پدر جِیک است؛ بازیگری در دنیای آزاد و جذاب غرب آمریکا. پدر ناگهان ناپدید می‌شود و جیک و سگش مجبور می‌شوند با یکدیگر متحد شوند، آن هم در سفری ماجراجویانه و عجولانه به کوهستان سییِرا نوادا و شهر سان‌فرانسیسکو. این کتاب مملو از از شگفتی‌های جذاب و ماجراجویی‌های تند و سریع است و از بهترین کارهای فلاشمن به شمار می‌رود.

ایدۀ اصلی کتاب، پذیرش تغییر نگاه و عقیده در افراد است. داستان به ما می‌آموزد که افراد به مرور زمان و در روند اتفاقات مختلف ممکن است نظرات خود را تغییر ‌دهند؛ برای مثال جیک پس از سفرهایش و آشنایی با خانم ویلهلمینا، در جواب پدرش که از او می‌پرسد: «او خیلی شبیه مامانت نیست، مگه نه جیک؟» می‌گوید: «نه، ولی من ازش خوشم می‌آد.»

مفهوم عمیق دیگری که داستان سعی دارد آن را به مخاطبان بیاموزد امید و تسلیم نشدن است. با وجود تمام ظواهر و گفته‌های دیگران، جیک امید خود را برای زنده ماندن پدر از دست نمی‌دهد و امیدوارانه به دنبال او می‌گردد. امید معجزۀ اصلی زندگی انسان است.

خواندن کتاب جیم بدترکیبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان و نوجوانان جذاب و خواندنی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۴۰۰
تومان