دانلود و خرید کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) کتایون آذرپی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) اثر کتایون آذرپی

کتاب ماجراهای موشی (جلد اول)

معرفی کتاب ماجراهای موشی (جلد اول)

کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) نوشتۀ کتایون آذرپی در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب مصور در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد و مناسب برای گروه سنی ۷ سال به بالا است.

درباره کتاب ماجراهای موشی (جلد اول)

کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) یک مجموعۀ دو جلدی است و داستان آن دربارۀ یک موش بازیگوش و کنجکاو در جنگل است. جلد اول این کتاب ۳ داستان و جلد دوم آن ۲ داستان دارد. قصه‌های جلد اول ماجراهای موشی عبارت‌اند از: سه تا گردو، خواب، روی درخت بلوط. این مجموعه برای گروه سنی نوخوان، بالای ۷ سال، مناسب است.

کودکان در ابتدای ورودشان به زندگی، با هیچ‌ چیزی آشنا نیستند. همه‌چیز برایشان جدید است. هر اتفاقی را برای اولین‌بار تجربه می‌کنند، برای همین پدر و مادرها باید کمی از وقتشان را صرف شناساندن پدیده‌های جهان به کودکان کنند. کار مهم دیگری که پدر و مادرها باید بکنند این است که به کودکان یاد بدهند از فکرشان استفاده کنند. باید به آن‌ها بیاموزند که هر مشکلی بیشتر از یک راه حل دارد. این موضوعی است که هدف مجموعۀ ماجراهای موشی قرار گرفته است.

در قصه اول ماجراهای موشی (جلد اول) می‌خوانیم که موشی ۳ تا دونه گردو پیدا کرد که نمی‌توانست آن‌ها را با خودش به خانه ببرد. چون توی دستانش جا نمی‌شدند. وقتی دو تا را برمی‌داشت آن یکی روی زمین می‌ماند. وقتی هر سه تا را با هم برمی‌داشت دیگر جلوی پایش را نمی‌دید و زمین می‌خورد. حالا او باید چکار کند؟ این وسط چه فکری بهتر است؟

سراسر کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) نقاشی‌های عروسکی بامزه دارد. این نقاشی‌ها و تصویر موشی بازیگوش بسیار می‌تواند برای کودکان جذاب و جالب باشد و آن‌ها را مایل به خواندن کتاب کند، طوری که از آن حسته نشوند.

خواندن کتاب ماجراهای موشی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان علاقه‌مند به قصه و داستان و نیز والدین و مربیان پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار یکدیگر آن را بخوانند.

بخشی از کتاب ماجراهای موشی (جلد اول)

«وقتی یکی از آنها را در دست می‌گرفت، دوتای دیگر روی زمین می‌ماند. و وقتی دو تا را برمی‌داشت، یکی از آنها روی زمین می‌ماند. وقتی سه تای آنها توس دست‌هایش بود، دیگر جلوی پایش را نمی‌دید و زمین می‌خورد. وقتی دو تا از آنها را توی دست‌هایش می‌گرفت، یکی از آنها جلوی پایش بود و باز هم زمین می‌خورد. او فقط می‌توانست یکی از آنها را با خودش ببرد. فکر کرد و فکر کرد. او می‌توانست روزهای دیگر هم گردو پیدا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۹,۶۰۰
تومان