دانلود و خرید کتاب پرورش کودک خلاق مهری قلی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش کودک خلاق اثر مهری قلی زاده

کتاب پرورش کودک خلاق

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پرورش کودک خلاق

کتاب الکترونیکی پرورش کودک خلاق نوشتۀ مهری قلی زاده است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است. کتاب پرورش کودک خلاق به والدین کمک می‌کند تا به پرورش و رشد خلاقانۀ فرزندانشان تسهیل ببخشند.

درباره کتاب پرورش کودک خلاق

خلاقیت را معمولاً به معنای توانایی ساختن یا به‌وجودآوردن یک چیز جدید و توانایی فراتر رفتن از شیوه‌های سنتی تفکر تعریف می‌کنند. به بیان ساده‌تر هرگاه کسی فکر، ایده، روش، شیء یا راه‌حلی پدید آورد که نو و بدیع باشد، دست به خلاقیت زده است. انسان به هر رشته و هر کاری که علاقه‌مند باشد اگر از خلاقیت خود استفاده کند در آن کار موفق‌تر و بی‌رقیب‌تر می‌شود. امروزه تحصیلات دانشگاهی به‌تنهایی یک مزیت و مهارت محسوب نمی‌گردد و چه‌بسا در آینده‌ای نزدیک تنها به‌صرف داشتن تحصیلات آکادمیک موقعیت دستیابی به شغلی مناسب فراهم نشود. پس باید به دنبال به‌روزآوری اطلاعات و کسب مهارت‌هایی از قبیل افزایش اعتمادبه‌نفس، کسب توانمندی درک و حل مسائل، ارتقا قدرت خلاقیت و پرورش روحیه رهبری و مدیریت بحران بود که خلأ به وجود آمده را بی‌اثر کرد. این وظیفۀ والدین آینده‌نگر است که با هوشیاری و درایت توانمندی‌های کودک و نوجوان را شناسایی کنند و باتوجه‌به امکانات در دسترس زمینۀ افزایش استعداد و تقویت شاخص‌های موفقیت فرزندان خود باشند. این کتاب بر آن است که روش‌ها و تکنیک‌هایی برای افزایش خلاقیت کودکان به والدین معرفی کرده و آنان را در این زمینه راهنمایی کند. کتاب پرورش کودک خلاق شامل پنج فصل می‌شود: کلیات و مفاهیم، کودکان تیزهوش، دانش‌آموز هوشمند، تخیل بهتر از دانش است، مهارت‌های حل مسئله کودکان هوشمند.

خواندن کتاب پرورش کودک خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین و مربیان کودک و نوجوان مناسب است.

بخشی از کتاب پرورش کودک خلاق

«برنامه ریزی و دستیابی به اهداف چیزی نیست که به راحتی در بسیاری از کودکان ایجاد شود. بچه‌ها به اینکه کاری را سریع شروع کنند ولی بعد آن را نیمه تمام رها کنند، عادت دارند. آنها در جایی بین شوق ماجراجویی و خوشحالی از اتمام کار و نتیجه گیری از آن خسته می‌شوند و حس رسیدن به هدف را از دست می‌دهند. خوشبختانه، تحقیقات نشان می‌دهد که مکالمه و تعامل منظم بین والدین و فرزندان در این مسیر به کودکان کمک می‌کند. در نتیجه، آنها بهتر می‌توانند بین رفتارهای فعلی خود و اهداف آینده ارتباط برقرار کنند. بنابراین اگر وقت بیشتری را با فرزندان خود در یک محیط کارآفرینانه بگذرانید، جایی که اهداف مشخص باشد و در جهت رسیدن به اهداف اقدامات قابل درکی برای کودک صورت گیرد، در واقع فرصت بهتر شدن را به فرزند خود داده‌اید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۷۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان