دانلود و خرید کتاب نقاشی با پاستل مگی پرایس ترجمه فرنوش استاد لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقاشی با پاستل اثر مگی پرایس

کتاب نقاشی با پاستل

نویسنده:مگی پرایس
انتشارات:افریز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقاشی با پاستل

کتاب الکترونیکی نقاشی با پاستل نوشتۀ مگی پرایس و ترجمۀ فرنوش استاد لطفی است و انتشارات افریز آن را منتشر کرده است. کتاب نقاشی با پاستل یک راهنمای خوب برای کسانی‌ست که می‎‌خواهند این هنر را آموزش ببینند.

درباره کتاب نقاشی با پاستل

مگی پرایس در کتاب نقاشی با پاستل شما را متقاعد می‌کند که بهترین انتخاب برای نقاشی کشیدن، نقاشی با پاستل است. او که سال‌ها با کمک ابزارها و رنگ‌های دیگر به هنر نقاشی پرداخته است، از زنده‌بودن رنگ‌ها در پاستل می‌گوید و اینکه وقتی با پاستل نقاشی می‌کنید، بی‌واسطه‌تر از هر زمان دیگری رنگ‌ها را به سطح کار منتقل کرده و درست زمانی که رنگ‌ها را روی سطح گذاشتید، نقاشی نهایی را می‌بینید. شما نیازی ندارید مثل آبرنگ یا رنگ‌روغن، صبر کنید تا رنگ‌ها روی صفحه خشک شوند تا ببینید نقاشی‌تان چطور از آب درآمده است و این به نظر پرایس، یکی از بهترین ویژگی‌های نقاشی با پاستل است. در کتاب نقاشی با پاستل به طور کامل با ابزارهای کار با پاستل آشنا می‌شوید و نحوۀ نگهداری از آن‌ها را یاد می‌گیرید. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه با رنگ‌ها عمق و حرکت ایجاد کنید، چگونه به روش‌های گوناگون رنگ‌آمیزی را انجام دهید، چطور رنگ‌ها را باهم ترکیب کنید تا بتوانید بازتاب‌ها، صحنه‌های آسمان و... را بهتر به تصویر بکشید یا نورهای درخشان‌تر و سایه‌های تیره‌تری داشته باشید. در کتاب نقاشی با پاستل، تعداد بسیار زیادی عکس رنگی باکیفیت وجود دارد و هر آنچه شما به‌صورت تصویری بهتر درک می‌کنید با عکس به‌نمایش‌درآمده است. از ابتدای کتاب، به‌صورت متناوب، نقاشی‌های پاستلی را می‌بینید که می‌توانند ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای کار به شما بدهند. متن کتاب نیز بسیار روان است و با خواندن آن احساس می‌کنید که یک معلم حرفه‌ای به‌سادگی همه چیز را برایتان توضیح می‌دهد.

کتاب نقاشی با پاستل به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب نقاشی با پاستل برای همۀ علاقه‌مندان به هنر نقاشی، به‌ویژه کسانی که دوست دارند نقاشی‌کردن با پاستل را یاد بگیرند یا مهارت خود را در این زمینه تقویت کنند، مناسب است.

بخشی از کتاب نقاشی با پاستل

«پاکسازی آسان ماسک‌ها، دستکش‌ها و کرم‌های مرطوب کننده یا مایعات همه چیزهایی هستند که هنرمندان پاستل ممکن است برای تمیز نگه‌داشتن دست‌های خود و جلوگیری از استنشاق گرد و غبار از آن استفاده کنند. پاستل‌های خود را تمیز نگه دارید تا رنگ‌ها را ببینید. همانطور که با پاستل کار می‌کنید، انگشتان یا دستکش شما رنگی را می‌گیرد که می‌تواند به چوب بعدی که برمی‌دارید، منتقل شود. بدون روشی برای تمیز کردن چوب‌ها، در نهایت همه آن‌ها سایه‌های خاکستری می‌شوند! می‌توانید چوب‌ها را در حین کار با یک دستمال کاغذی پاک کنید، یا ممکن است پالت کاری خود (مجموعه‌ای که روی یک نقاشی خاص استفاده می‌کنید) را در ماده‌ای مانندگندم یا برنج نگهداری کنید که به تمیز نگه‌داشتن آن‌ها کمک می‌کند، اگر از یک جعبه پاستل ساخته شده با آستر فوم برای نگهداری پاستل‌های خود استفاده کنید، هر بار که جعبه را ببندید تمیزتر می‌ماند. گرد و غبار پاستل خود را در یک کاغذ تا شده یا از سینی سه پایه خود جمع کنید و آن را در یک شیشه کوچک نگهداری کنید تا حدود یک چهارم فنجان به دست آید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان