دانلود و خرید کتاب رام کردن ذهن سرکش فیث جی. هارپر ترجمه مطهره ابراهیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رام کردن ذهن سرکش اثر فیث جی. هارپر

کتاب رام کردن ذهن سرکش

معرفی کتاب رام کردن ذهن سرکش

کتاب رام کردن ذهن سرکش نوشتۀ فیث جی. هارپر با ترجمۀ مطهره ابراهیم‌زاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. چه می‌شد اگر می‌توانستید بفهمید تمام افکار و احساسات چطور به وجود می‌آیند و از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ این کتاب راهنمای درک و غلبه بر چالش‌های ذهنی و عاطفی است که می‌تواند فرد را از بهترین حالت زندگی‌‌اش بازدارد.

درباره کتاب رام کردن ذهن سرکش

 کتاب رام کردن ذهن سرکش دربارۀ آسیب‌هایی است که استرس و اضطراب به مغز وارد می‌کند. کتاب می‌گوید بسیاری از آنچه بیماری روانی خوانده می‌شود اختلال عملکرد مواد شیمیایی مغز است و علت شایع آن رویدادهای پراسترسی هستند که افراد در زندگی با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند. فیث جی. هارپر روان‌شناس، مشاور و متخصص تغذیه است. او که در رشتۀ روان‌شناسی تحصیل کرده اعتقاد دارد مغز انسان با خشم، افسردگی، اضطراب، استرس، غم، مصرف مواد، الگوهای رفتاری دیوانه‌وار و روابط احمقانه صدمه می‌بیند.

یکی از موضوع‌های مهمی که کتاب رام کردن ذهن سرکش توضیح می‌دهد این است که به جای تمرکز روی علائم اختلالات رفتاری، باید به دنبال چرایی مشکل بود؛ زیرا احتمال بهبودی با یافتن چرایی مشکل خیلی بیشتر است. کتاب رام کردن ذهن سرکش کمک می‌کند بفهمید که چرا درمانده شده‌اید. فهم این چرایی به شما کمک می‌کند بتوانید کاری برایش کنید. هارپر در این کتاب به صورت گام به گام و با تمرین‌هایی با همراه خواننده می‌شود تا بتواند مشکلی را که باعث تنش و اضطرابش شده است، پیدا کند، چرایی آن را بفهمد و از دست آن خلاص شود.

رام کردن ذهن سرکش یکی از کتاب‌های پرفروش هارپر، بسیار کاربردی است. این کتاب با بررسی جدیدترین یافته‌های علم روانشناسی به خواننده راهکارهایی عملی جهت ترک عادات غلط ذهنی و بهبود عملکرد مغز ارائه می‌دهد. مطالب کتاب، دربارۀ آنچه در مغز اتفاق می‌افتد توضیحاتی کاربردی و قابل فهم ارائه می‌دهد. کتاب بر مسائل پیش‌افتاده‌ای انگشت می‌گذارد که سر راه آدم‌ها قرار می‌گیرند و نمی‌گذارند در زندگی احساس رضایت و آرامشی را که دلشان می‌خواهد داشته باشند. به تعبیر نویسنده این مزخرفات، رویدادهای تروماتیک هستند. این کتاب برای افرادی که واکنش‌های استرسی شدید، اضطراب، غم، خشم، افسردگی، رفتارهای اعتیادآور و… دارند، به شدت مفید خواهد بود.

رام کردن ذهن سرکش در دو بخش تدوین شده است. بخش اول: مغز شما در حالت تروما این‌گونه است؛ بخش دوم: مغز شما در طول زندگی این‌گونه است.

در این بخش‌ها توضیح داده شده است که چگونه مغز، احساسات را پردازش می‌کند و چگونه تجربیات گذشته پاسخ‌های فعلی به استرس و اضطراب را شکل دهد. همچنین استراتژی‌های عملی برای مدیریت چالش‌های رایج سلامت روان، مانند اضطراب، افسردگی، خشم و محرک‌های تروما توضیح داده شده‌اند.

خواندن کتاب رام کردن ذهن سرکشرا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان