دانلود و خرید کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی مریم نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی اثر مریم نصیری

کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی

انتشارات:کلید پژوه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی

کتاب الکترونیکی بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی نوشتۀ مریم نصیری و زهرا ذاکری و شهروز دربندی است و انتشارات کلید پژوه آن را منتشر کرده است. کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی بر آن است تا مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی را به‌صورت تخصصی بررسی کند.

درباره کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی

فن آوری اطلاعات و اینترنت به طور وسیعی در جوامع گسترش پیدا کرده است. بدین معنا که مردم نقاط مختلف درسراسرکره زمین به‌مثابه یک دهکده امکان برقراری ارتباط یکدیگر و اطلاع از اخبار و رویدادهای جهانی رادارند در چند سال اخیر شاهد تحولات شگرف فناوری و تأثیرات فرهنگی اجتماعی ناشی از آن هستیم. انقلاب الکترونیک، انفجار اطلاعات و انقلاب رایانه‌ای، تفاوت کمی و کیفی بسیاری را در جهان نسبت به دو دهه پیش با خود به همراه آورده است و آن تبدیل جهان به یک کل واحد است. چالش‌انگیزترین، جذاب‌ترین و مهم‌ترین تحولات، تحولی است که در زمینه رایانه و اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته است. باوجود این نباید از پیامدهای ناگوار و مخرب آن به‌ویژه در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی غافل ماند. از پیامدهای منفی استفاده از اینترنت از جمله تغییردادن سبک زندگی به‌منظور صرف زمان بیشتر در اینترنت، بی‌توجهی به‌سلامت خود، اجتناب از فعالیت‌های مهم زندگی، کاهش روابط اجتماعی، نادیده‌گرفتن خانواده و دوستان، مشکلات مالی ناشی از هزینه‎‌های بهره‌بردن از اینترنت و مشکلات تحصیلی در کودکان و نوجوانان است؛ بنابراین باید به دنبال راهکارهایی برای کاهش آسیب‌های ناشی از اینترنت بود. در کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی به بررسی این آسیب‌ها و راهکارهایی برای اصلاح آنها پرداخته شده است.

خواندن کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که در زمینۀ آسیب‌های اینترنت و فضای مجازی مطالعه و تحقیق می‌کنند مناسب است.

بخشی از کتاب بررسی چالش ‌های استفاده از فضای مجازی

«اقداماتی که دولت‌های صالح انجام می‌دهند برای این هدف است که تأثیری در سطح ملی ایجاد کنند اما در واقعیت آن‌ها تأثیرات خود را در سطح بین المللی برجای می‌گذارند. فعالیت سایر واحدها مانند سازمان‌های بین‌المللی و اجتماعی که غالباً از کاربران شبکه‌های تشکیل می‌شوند نیز دارای ماهیت بین‌المللی هستند، بدون آنکه هیچ نیروی قانونی الزام‌آوری برای نظارت بر آن وجود داشته باشد. در نتیجه مباحث پیش رو اختلافات حل نشده و آشکاری میان حامیان حقوق سایبری جدید که حول محور سازمان‌های بین‌المللی و دانشگاه‌ها گرد آمده‌اند و آن‌هایی که باور دارند مه مسئله از جمله آن مواردی که به اینترنت مربوط است، به کفایت توسط مقررات قدیمی قانونمند شده‌اند، به وجود آمده است و لازم است که به‌طور مقتضی اجرا بشوند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان