دانلود و خرید کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان مرجان صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان

کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان نوشتهٔ مرجان صادقی و سحر کرمی و توکتم ابراهیمی و امید رضا رضایی و میلاد عبدالملکی است. انتشارات آذرفر این کتاب را منتشر کرده است. 

درباره کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان

کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان به نقش تربیت و آموزش در زندگی کودکان می‌پردازد. آیا می‌توان نقش تربیت و آموزش را نادیده گرفت؟ آیا کودک با به دنیا آمدن خود می‌تواند بدون هیچ گونه تربیت و آموزش با زندگی ادامه دهد؟ آیا تربیت در خمیرمایه و سرشت انسان به صورت طبیعی وجود دارد؟ در این کتاب به ضرورت و اهمیت پرداختن به مسئلهٔ تربیت می‌پردازد و اثرات آن را در زندگی فردی و اجتماعی افراد مداقه می‌کند. 

خواندن کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی رویکردهای تربیتی و آموزشی کودکان

«تربیت به معنای پروردن پروراندن پرورش دادن و ادب و اخلاق به کسی یاد دادن و در اصلاح نیز تعاریف زیادی در این باره شده است که به عنوان مثال از نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تربیت به معنای رشد و حرکت شی‌ای به سمتی است که آن شی کمال خود را باز می‌یابد و برای مثلا تربیت یک نهال یا یک بوتهٔ گل به این معناس که ما این نهال یا بوته را رشد بدهیم تا برگ و بار پیدا کند و میوه بدهد و ضمن اینکه خود این نهال یا بوته از لحاظ ظاهری و زیبایی باید شکل کامل خود را پیدا کند میوه‌اش هم باید میوهٔ سالم و شیرینی باشد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان