دانلود و خرید کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست روپرت اسپیرا ترجمه مریم هندوزاده کرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست اثر روپرت اسپیرا

کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست

معرفی کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست

کتاب «به کجا می نگری، شادی درون توست» نوشتۀ روپرت اسپیرا و ترجمۀ مریم هندوزاده کرمانی است و نشر راه طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا به شادی درونی دست پیدا کنند.

درباره کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست

بسیاری از ما می‌خندیم، با کسانی که دوستشان داریم به سفر می‌رویم، به موفقیت‌های کاری و تحصیلی دست پیدا می‌کنیم؛ اما باز هم زمانی می‌شود که احساس می‌کنیم خوشحال نیستیم. شادی چیست؟ آیا باید آن را از کسی یا چیزی گرفت؟ آیا شادی دائمی از انسان‌‌ها گرفته شده و باید آن را پس بگیرند؟ چگونه؟ آیا اصلاً چیزی به نام شادی دائمی وجود دارد؟ یا تقدیر این است که انسان‌ها پیوسته رنج بکشند؟ این‌ سؤالات ذهن بسیاری از افراد را سال‌ها درگیر کرده است. روپرت اسپیرا در کتاب به کجا می‌نگری، شادی درون توست تلاش کرده است تا به این پرسش‌ها تاحدامکان پاسخ دهد. او به این توانایی مشهور است که می‌تواند افراد را در مسیری قرار دهد تا به شادی ذاتی و ماهیت حقیقی خود برسند.

در پشت جلد کتاب به کجا می‌نگری، شادی درون توست آمده است که: «خاموشی عظیم درونمان ما را به سمت خود فرامی‌خواند. تجربه جدید ما شناخت سرشت واقعی‌مان است. چیزی که در حال حاضر و همواره هستیم. نمایان می‌شود و به آن توجه می‌کنیم؛ اما به این دلیل که محتوای تجربه ما را بسیار شیفته خود می‌کند، آن را نادیده می‌گیریم. این ماییم، آگاهی، با تمام تجربه‌ها یکی شده‌ایم. به نظر خودمان را در آن کم کرده‌ایم و در نتیجه آرامش و شادی خود را نادیده گرفته‌ایم. رنج اجتناب‌ناپذیری که به دنبال آن می‌آید، فراخوانی از خودمان به خودمان است، فراخوانی برای بازگشت به خانه از ماجراجویی تجربه‌ای که در آن گیر افتاده‌ایم.»

کتاب به کجا می‌نگری، شادی درون توست در ۱۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل های کتاب عبارت است از: «فصل اول: در جستجوی شادی»، «فصل دوم: خودت را بشناس»، «فصل سوم: تو خود منی؟»، «فصل چهارم: هنر خویشتن پژوهی»، «فصل پنجم: ماهیت مراقبه»، «فصل ششم: دعای پایانی»، «فصل هفتم: حضور خاموش آگاهی»، «فصل هشتم: فضای پذیرا و تهی آگاهی»، «فصل نهم: آرامش و شادی ماهیت ماست»، «فصل دهم: اعتقاد به جدایی»، «فصل یازدهم: تنها یک خود وجود دارد»، «فصل دوازدهم: چه کسی رنج می کشد»، «فصل سیزدهم: شادی ذاتی ما»، «فصل چهاردهم: رنج، عملکرد خود ماست»، «فصل پانزدهم: مسیر تسلیم»، «فصل شانزدهم: به اکنون پناه بیاورید»، «فصل هفدهم: به احساسات دردناک توجه کنیم»، «فصل هجدهم: وحدت وجود» و «فصل نوزدهم: روح فراگیر».

خواندن کتاب به کجا می نگری، شادی درون توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  به کجا می نگری، شادی درون توست

«تنها چیزی که برای دسترسی به شادی ذاتی ما ضرورت دارد، این است که در پشت لایه‌های مبهم فکر و احساس به طور مستقیم به اعماق وجودمان برویم. از همان سنین کم باید به این درک بزرگ برسیم. مهم‌تر از این در زندگی چیست که بدانیم برای همان چیزی زندگی می‌کنیم که آرزویش را داریم؟ جوهر تمام آیین‌های اصلی مذهبی و معنوی این درک است. بااین‌همه، تقریباً در همۀ موارد، با لایه‌هایی از آموزه‌ها و شیوه‌های اضافه‌ای که حول بینشی ساده و مستقیمی که در ابتدا بر اساس آن پایه‌گذاری شده، از بین رفته یا دست‌کم پنهان شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۳,۴۰۰
تومان