دانلود و خرید کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن! پاتریک کینگ ترجمه سکینه فرجمند امیرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن! اثر پاتریک کینگ

کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن!

معرفی کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن!

کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن! به‌قلم پاتریک کینگ و ترجمهٔ سکینه فرجمند امیرآبادی را نشر تیرگان منتشر کرده است. این کتاب به بیان راهکارهایی برای تجزیه‌وتحلیل احساسات، افکار، انگیزه‌‌ها و رفتار مردم می‌پردازد.

درباره آدم ها را مثل کتاب ورق بزن

انسان موجودی اجتماعی است و این حیات اجتماعی با ارتباط معنا پیدا می‌کند. نکته این‌جا است که برای شکل‌دهی یک رابطهٔ مستمر و پایدار و ارزش‌آفرین باید زمان صرف کرد و به مهارت‌هایی مجهز شد که امکان گفت‌وگوو تعامل با دیگران به بهترین شکل فراهم و راه‌های موفقیت شغلی و عاطفی را فراهم آورد. پاتریک کینگ در کتاب آدم ها را مثل کتاب ورق بزن! کوشیده است تا طی ۵ فصل، کلید‌های برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند را به خوانندهٔ مشتاق بیاموزد و ازاین‌طریق، سطح تعاملات و ارتباطات او را ارتقا دهد. 

خواندن کتاب آدم ها مثل کتاب ورق بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که به بهبود روابط اجتماعی و افزایش کیفیت تعاملاتشان میندیشند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب آدم ها مثل کتاب ورق بزن

«بسیاری از مردم معتقدند که ارتباط خوبی با دیگران دارند. خیلی آسان است که بدون اینکه از درستی حرف خود مطمئن شوید ادعا کنید که انگیزه های فرد دیگری را می شناسید. متأسفانه شاید این به دلیل تعصب تأیید باشد. به این معنی که شما تمام مواردی را که ارزیابی‌هایتان درست بوده اند به خاطر دارید اما مواردی را که آشکارا اشتباه کرده اید یا نادیده می گیرید یا کم اهمیت می‌شمارید. بارها این جملات را شنیده اید که قبلاً فکر می کردم فلان شخص آدم خوبی است اما وقتی او را شناختم متوجه شدم که در مورد او کاملاً اشتباه می کردم. واقعیت این است که تعداد قضاوت های دقیق افراد در مورد دیگران کمتر از چیزی است که فکر می کنند. اگر در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالاً می دانید که چیزهایی هستند که باید بیاموزید. به هر حال شروع یک تلاش جدید هرگز ضرری ندارد از این گذشته هیچ چیز نمی تواند مانع یادگیری تکنیک‌های مؤثر شود. حتی باورهایی که باعث می‌شوند فکر کنید همه چیز را می‌دانید و نیازی به یادگیری ندارید. پس چه چیزی مانع یادگیری مهارت خواندن افراد می‌شود؟ در مرحلهٔ اول مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید تأثیر نپذیرفتن از برخی از مطالب فریبنده است ممکن است شما به صورت آنلاین با مطلب «۵ راه شناخت کسی که به شما دروغ می‌گوید» برخورد کنید و بخواهید آن را امتحان کنید. مشکلی که پیش می‌آید این است که آیا فرد موردنظر به این دلیل که در حال دروغ گفتن است به اطراف نگاه می‌کند یا اینکه توجه او صرفاً به چیزی روی پشت بام جلب شده است؟ به همین صورت شخصی که در مکالمه یک لغزش فرویدی انجام می‌دهد دارد رازی درباره خودش را برای شما افشا می‌کند یا ممکن است فقط به علت کمبود خواب صرفاً یک کلمه را اشتباه تلفظ کرده باشد. باید این شرایط را در نظر بگیرید. بنابراین ما نمی‌توانیم صرفاً برمبنای یک نماد حالت چهره رفتار با اتفاق به نتیجه‌ای قطعی در مورد یک شخص برسیم. آیا تا به امروز کاری انجام داده‌اید که اگر به‌تنهایی تحلیل شود به نتایج کاملاً غیر‌منطقی و نامعقولی در مورد شخصیت شما منجر شود؟ تجزیه‌وتحلیل تنها به کمک داده‌ها نه یک دادهٔ واحد می‌تواند انجام شود و روند گسترده‌تری را باید پوشش دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۷۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان