دانلود و خرید کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان گری بارکهاوزن ترجمه ساسان بالغی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان اثر گری بارکهاوزن

کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان

معرفی کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان

کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان نوشتهٔ گری بارکهاوزن و فیل بنسون و آلیس چیک و ترجمهٔ ساسان بالغی زاده و سلماز آقازاده است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان

کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان چشم‌اندازهای بدیعی برای تحقیق در زمینهٔ آموزش و یادگیری زبان از طریق به‌کارگیری پژوهش روایی ارائه می‌دهد. در این اثر موضوعات متنوعی مطرح می‌شوند که عبارت‌اند از: تعاریف و مفاهیم اساسی، چرایی و چگونگی استفاده از روش‌های پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان، رویکردها و موضوع‌های گوناگون در این شاخة پژوهشی، روش‌های متنوع استخراج، تحلیل و ارائة داده‌های پژوهش روایی.

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران زبان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان

«پژوهش روایی در تحقیقات آموزش و یادگیریِ زبان، مقدمه‌ای بر روش‌های پژوهش روایی است. این شیوه به ادبیات جامعه‌شناسی و روان‌شناسی اتکا دارد، اما بر پایة تحقیقات تجربی منتشرشده در حوزة آموزش و یادگیری زبان است. پژوهش روایی شامل به‌‌کارگیری داستان‌ها به‌‌منزلة داده‌ها یا ابزاری برای ارائة یافته‌هاست. در این کتاب تعاریف و مفاهیم اساسی، چرایی و چگونگی استفاده از روش‌های تحقیق روایی در تحقیقات آموزش و یادگیری زبان و رویکردها و موضوع‌های گوناگونی که این تحقیق پوشش می‌دهد، مطرح شده و روش‌های متنوع استخراج، تحلیل و ارائة داده‌های پژوهش روایی بررسی می‌شود. پژوهش روایی چشم‌اندازهای مهیجی برای تحقیق در زمینة آموزش و یادگیری زبان ارائه می‌دهد و این کتاب نخستین راهنمای متمرکز و عملی برای خوانندگانی است که به درک یا انجام مطالعات روایی علاقه‌مندند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان