دانلود و خرید کتاب لو۳۰یا امید کوره چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لو۳۰یا اثر امید کوره چی

کتاب لو۳۰یا

نویسنده:امید کوره چی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لو۳۰یا

کتاب «لو۳۰یا» نوشتۀ امید کوره چی است و انتشارات میرانا آن را منتشر کرده است. رمان خواندنی لو۳۰یا، دومین جلد مجموعۀ چندجلدی ۷ جن است که خواننده را به سفری مهیج و دلهره‌آور با اجنه دعوت می‌کند و تقابل نیروهای اهریمنی با نیکان را نشان می‌دهد. 

درباره کتاب لو۳۰یا

داستان سرشار از هیجان و پرالتهاب لو۳۰یا این‌گونه آغاز می‌شود؛ سعید که تمام دار و ندارش را فروخته و حالا در باغی زندگی می‌کند، مشغول پاک‌کردن تخم خربزه است تا همراه برگ پوسیدۀ چنار جای بخور جن بسوزاند که ناگهان در می‌زنند. غریبه‌ای با لباس سرتاپا سفید به خانۀ سعید آمده و به او می‌گوید که قرار است استر، ‌عشق او امروز برای ابلیس قربانی شود. استر که بعد از شکستن طلسم گردن‌بند گم شده بود و سعید خیال می‌کرد مرده است، به گفتۀ او هنوز زنده بود و حالا قرار بود جانش را بگیرند. این خبر سعید را که از غم استر به گوشه‌نشینی پناه برده بود دوباره به فردی تبدیل کرد که حاضر است وجودش را برای استر بدهد. 

ازآنجا که جن هم در کتاب‌های آسمانی مانند قرآن مطرح شده و هم در افسانه‌ها و آثار بزرگان مانند شاهنامه حضور داشته است، همواره پدیدۀ مجهول، جذاب و پرابهامی بوده که علاقه‌مندان به موضوعات ماورایی را به سمت خودش جذب می‌کند. درست است که چنین موضوعاتی هنوز به‌طورقطع و به‌روشنی قبول یا رد نشده؛ اما زمینه‌ساز خلق داستان‌های تخیلی، فانتزی و جذاب بوده است. ۷ جن مجموعه‌ای است که تاکنون ۶جلد از آن منتشر شده و در آن به موضوعات ماورایی اشاره دارد و به ارتباطات میان انسان‌ها و اجنه می‌پردازد. درون‌مایۀ اصلی این داستان‌ها تقابل میان خیر و شر است و امید کوره‌چی با قلمی روان، خلاقانه و همچنین با تسلط کافی بر علوم غریبه و ماورایی به خلق داستان‌هایی پرداخته است که برای علاقه‌مندان به رئالیسم جادویی، داستان‌های فانتزی و تخیلی بسیار جذاب است. داستان‌های این مجموعه مهیج و گاهی دلهره‌آور است. فضاسازی قوی و اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی مسیر داستانی در این مجموعه خواننده را به دل داستان می‌کشاند. جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارت است از: «۷ جن»، «لو ۳۰ یا»، «صخور»، «هبذول»، «کاثیا» و «عالین». عناوین داستان‌ها و همچنین طراحی جالب جلدهای این مجموعه هم مانند داستان‌های کتاب رازآلود و پر از نشانه‌ است که باید با خواندن داستان‌ها کشف شود.

خواندن کتاب لو۳۰یا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌ و علاقه‌مندان به کتاب‌های فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره امید کوره چی

امید کوره‌چی، نویسنده و شاعر ایرانی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد و در رشتۀ علوم قرآنی و حدیث تحصیل کرد. آثار متعددی از این نویسندۀ خلاق منتشر شده است. از میان آثار او، علاوه بر مجموعۀ ۷ جن، می‌توان به «مهمیرا»، «عشق در برابر عشق»، «اپرای مردگان»، «ماتروشکا»، مجموعۀ کمیک استریپ و مجموعه داستان کوتاه زندگی اشاره کرد. او همچنین ۲۳ مجموعه شعر و چند نمایشنامه هم به رشتۀ تحریر درآورده است. امید کوره‌چی جوایز ادبی زیادی هم دریافت کرده است؛ او رتبۀ نخست رمان در کشور در جشنواره ملی گام اول برای «رمان مهمیرا» را دریافت کرد، همچنین «عشق در برابر عشق» برگزیدۀ رمان در کشور در جشنواره ملی هنرمندان شد و رمانش «ماتروشکا» در جشنوارۀ بین‌المللی لیراو رتبۀ دوم را به دست آورد.

بخشی از کتاب لو۳۰یا

«مشتم را گره کردم و پنجه انداختم تا به یقه‌اش تا خرش را بچسبم که یک آن با حرکتی سریع دستم را در میان هوا گرفت، پوزخندی بست به هیکلم و بعد مشتم را فشرد میان پنجه‌هایش که به‌یک‌باره چشم‌هایم سیاه شد و مغزم از درد سوت کشید که غریبه مشتم را بیشتر فشار داد و با تحکم گفت: دورگه‌های جنی دارن گروه‌گروه انسان قربانی می‌کنن واسه ابلیس، اون‌وقت تو واسه من مشت بلند می‌کنی؟»

نظرات کاربران

shamotiyath
۱۴۰۳/۰۲/۲۸

کتابی از دنیای پری‌ها چقدر من این کتابو دوست دارم و هر صفحه اش رو چندین بار میخوندم کلی رمز و راز داره مخصوصا پی نوشت کتابا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان