دانلود و خرید کتاب عشق پائولو کوئیلو ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق اثر پائولو کوئیلو

کتاب عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عشق

کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب مجموعه‌ای نوشته‌ی نویسنده‌ی معروف پائولو کوئیلو است. با خواندن این جملات وجودتان سرشار از عشق می‌شود و با کلماتی سرشار از عشق آشنا می‌شوید.

درباره کتاب عشق

در نگاه اول شاید کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب اثری ادبی و بسیار ساده به‌نظر بیاید، اما بعد از اینکه خواندن آن را تمام کردید متوجه خواهید شد این کتاب واقعا چه تاثیری بر روی شما گذاشته است کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب، خلاصه و بخش‌های برگزیده کتاب‌هایی همچون یازده دقیقه، کیمیاگر، بردیا، زهیر، والکیری‌ها، برنده تنهاست و دیگر کتاب‌های پائولو کوئیلو می‌باشد. ترجمه این کتاب را خانم فاطمه باغستانی برعهده گرفته و با لحنی روان و ساده آن را بازگردانی کرده است و انتشارات نواندیش نیز این کتاب را به‌چاپ رسانده است.

در کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب بعضی از جملات و یادداشت‌های او از کتاب‌های گوناگونش درباره موضوعاتی مانند بخشش، عظمت، انسجام و ... جمع‌آوری شده‌اند.

چرا باید کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب را مطالعه کنیم؟

کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب به‌خوبی پائولو کوئیلو و دیگر آثارش را به ما معرفی می‌کند و با خواندن این کتاب می‌توانیم با سبک نگارش این خواننده آشنا شویم. از آنجا که این کتاب نقل‌قول‌های منتخب را جمع‌آوری کرده کتاب کوتاهی است و حوصاه شما را نیز سر‌نمی‌برد.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که اسم پائولو کوئیلو را زیاد شنیده‌اید ولی تا‌به حال کتابی از او نخوانده‌اید بهتر است با این کتاب شروع کنید. در این کتاب می‌توانید به شناخت درستی از دیگر آثار او برسید.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو، نویسنده معاصر برزیلی در اوت 1947 به دنیا آمده است. رمان‌های او در بین مردم کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او به خاطر فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌اش، به‌ عنوان سفیر صلح سازمان ملل انتخاب‌ شده است. او همچنین از مدافعین آزاد شدن مواد مخدر مانند ماری‌جوانا و کوکائین است، زیرا ممنوع بودن را علت جذابیت آنها برای تجربه کردن می‌داند، تجربه ای که برای خودش تلخی فراوان به همراه داشت.

کتاب‌های او تا به حال به 73 زبان ترجمه ‌شده است. آثار او جایزه‌های ادبی بسیاری را برای نویسنده به هدیه آورده‌اند. رمان کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو، یکی از رمان‌های بسیار پرفروش قرن بیستم است.

کوئیلو از همان نوجوانی قصد داشت نویسنده شود. در سن 17 سالگی، درون‌گرایی و مخالفت‌های کوئیلو با پیروی از روش‌های سنتی باعث شد که پدر و مادرش او را به مؤسسه‌ای روانی بفرستند. کوئولو سه بار از این مؤسسه اقدام به فرار کرد تا اینکه در سن 20 سالگی وی را مرخص کردند. به درخواست والدینش، پائولو در مدرسه حقوق ثبت نام کرد اما یک سال بعد، از تحصیل انصراف داد و ضمن مصرف مواد مخدر در دهه 1960، با سفر به مناطق مختلف آمریکای جنوبی، آفریقای شمالی، مکزیک و اروپا زندگی به عنوان یک فرد هیپی را برای خود برگزید. در بازگشت به برزیل، کوئیلو به عنوان ترانه‌سرا مشغول به کار شد در سال 1974، دولت نظامی برزیل که ده سال پیش به قدرت رسیده بود و ترانه‌های کوئیلو را خطرناک و مرتبط با حزب چپ می‌دانست، او را به اتهام فعالیت‌های ضد حکومتی دستگیر کرد.

در سال 1982 کوئیلو نخستین کتاب خود به نام اسناد بایگانی جهنم را منتشر کرد که نتوانست موفقیت زیادی به همراه داشته باشد. بعد از نوشتن کتاب زیارت، کوئیلو کتاب کیمیاگر را نوشت و آن را از طریق انتشارات کوچکی در برزیل چاپ کرد و تصمیم به تجدید چاپ آن نداشت. او بعدها با انتشارات بزرگتری همکاری کرد و همزمان با چاپ کتاب بعدی‌اش به نام بریدا، موفقیت کیمیاگر آغاز شد. به زودی این کتاب تبدیل به اولین کتاب پرفروش برزیلی و پدیده‌ای جهانی شد. این کتاب برنده رکورد جهانی گینس به خاطر کتابی از یک نویسنده در قید حیات که بیشتر از هر کتاب دیگری ترجمه گردیده شود. در سال ۲۰۰۹ کتاب ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد به صورت یک فیلم عرضه شد.

از دیگر کتاب‌های پائولو کوئیلو می‌توان به کیمیاگر، بریدا، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، اعترافات یک سالک، یازده دقیقه اشاره کرد.

فهرست کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب

بخشش تحول چیرگی انسجام صمیمیت کاوش هنر زندگی در کنار دیگران عظمت

بخش‌هایی از کتاب عشق: نقل قول‌های منتخب

· همه می‌دانند چگونه عشق بورزند چرا که همه ما با این موهبت به دنیا آمده‌ایم. برخی استعدادی ذاتی برای عشق ورزیدن دارند اما بیشتر ما باید آن را دوباره بیاموزیم. باید چگونه عشق ورزیدن را به یاد آوریم و خاطرات گذشته را درهم‌شکنیم، شادمانی‌ها و حزن‌هایش را رها کنیم، بالا و پایین‌هایش را فراموش کنیم تا بتوانیم به نظاره ریسمان پیوندی که در پس هر مواجهه وجود دارد، بنشینیم و بدانیم که همواره ریسمان عشق در همین نزدیکی است.

· عشق نه بزرگ است نه کوچک. عشق به سادگی خود عشق است. نمی‌توان آن را به سان جاده‌ای با متر و کیلومتر اندازه گرفت. اگر چنین کردی بدان که احساس ناب خود را با آنچه دیگران می‌گویند یا آنچه در امیدش بوده‌ای، قیاس کرده‌ای. با این کار تنها داستان‌های دیگران را شنوا خواهی شد و از ادامه مسیر خود باز خواهی ماند.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
۱۳۹۸/۱۰/۰۱

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری چشیده ام که مپرس

ndrz
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

چرا کتاب یازده دقیقه پاءلو نیست در طاقچه

فریده
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

این کتاب نقل قول هایی درباره ی عشق از کتاب های مختلف نویسنده است. به نظرم هم محتوای بسیار خوبی داره و هم صفحه آرایی زیبایی. موقع خوندنش احساس خوبی داشتم.

الهام
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتاب خوشگلیه اما بیشتر شبیه شعره برای سرگرمی خوبه

...Par...
۱۳۹۷/۰۱/۲۴

دوستان عزیز... خواهشا اگه ترجمه بهتر هم از این کتاب هست منو راهنمایی بفرمایین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان