دانلود و خرید کتاب پرسش‌های کوانتومی باربارا دی‌آنجلیس ترجمه مجید پزشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش‌های کوانتومی اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب پرسش‌های کوانتومی

معرفی کتاب پرسش‌های کوانتومی

«پرسش‌های کوانتومی» اثر مشترکی از آنتونی رابینز(-۱۹۶۰) و دکتر باربارا دی آنجلیس (-۱۹۵۱) است. در بخش نخست این کتاب، رابینز ضمن یادآوری نیروی شگفت‌انگیزی که در پرسش‌هایی که از خود می‌کنیم نهفته است، به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با طرح پرسش‌های کوانتومی، به گونه‌ای به رویدادهای زندگی تمرکز کنیم که همیشه به پاسخ‌های موفقیت‌آمیز دست یابیم. در بخش دوم، رابینز طی پرسش و پاسخی خواندنی با دکتر دی آنجلیس، عصارهٔ دیدگاه‌های وی را در زمینهٔ چگونگی ایجاد روابط عاشقانهٔ پایدار میان زن و شوهرها و تقویت هرگونه رابطهٔ انسان مطرح ساخته است. بخشی از کتاب: زندگی من زمانی متحول شد که پی بردم یگانه تفاوت من با آن گروه از اطرافیانم که عملکردی بهتر از من داشتند این بود که آنان پرسش‌های بهتری می‌کردند. من آن روزی از این رو به آن رو شدم که کشف کردم هر رویدادی که در زندگی پشت سر می‌گذارم، نه بر پایهٔ واقعیت‌های زندگی، بلکه بر پایهٔ چیزهایی است که بر آن‌ها متمرکز هستم. واقعیت زندگی را چیزهایی تشکیل می‌دهد که در کانون توجه ما قرار دارند. ما به همان چیزهایی می‌رسیم که بر آن‌ها تمرکز می‌کنیم.

نظرات کاربران

دهقان غذاخوار
۱۳۹۷/۰۹/۰۷

از کتابایی بود که سطح فکریتو بالاتر میبره و تاثیر خوبشو میتونی ببینی!

Âmin
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

کتاب به دو بخش اصلی تقسیم می شد: بخش اول که اهمیت پرسش بود فوقالعاده جالب بود بخش دوم که مصاحبه در مورد عشق ورزیدن بود هم خوب بود.

2284084176
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

اگه از این کتاب خوب بهره ببریم شکی ندارم که معجزه میکنه((: کانون توجهتون رو با سوالاتی که از خودتون میپرسید تغییر بدید تا واقعیت های زندگیتون تغییر کنه (:

خدیجه صادق
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

من شخصا فقط قسمت اول که مرتبط با رابینز و سوالات بود رو دوست داشتم، بقیه برام جالب نبود ولی قسمتی که درباره سوالات بود در اصل قسمت اول کتاب و نوشته های رابینز عالی بود

حسن
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

عالیه در عین سادگی و روانی کلام مطالب مهمی رو بیان میکنه پیشنهاد میکنم مجموعه کامل کتاب های شاه کلید موفقیت رو مطالعه کنید

Farzane Rezaaii
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

خود کتاب عالیه اما به نظرم ویراستاری اش میتونست خیلی بهتر باشه.

سینا حاجی پور
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

فقط یک کلام .... عالی

کاربر ۵۱۳۷۰۸۷
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

هنوز من مطالعه نکردم ولی محتویات کتاب رو میدونم چی هست و مطمئنم روز زندگی هرشخصی که این کتاب رو بخونه تاثیر مثبت میزاره

منصوره
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

خیلی عالی بود و البته کاربردی.من الان توی اکثر لحظات زندگی استفاده میکنم و واقعا پاسخ هایی به ذهنم میاد که راه رو بم نشون میده.حتما بخونیدش و باش در لحظه تمرین هم بکنید.قسمت مصاحبه اش با باربارارو تا به

- بیشتر
Ocean
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بخش اول کتاب خیلی خوب بود اما بخش دوم که در رابطه با عشق و زنان و مردان بود اصلا نمیفهمم چه ارتباطی داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۱)
یگانه تفاوت شما با دیگران، در نوع پرسش‌هایی است که از خود می‌کنید. فقط همین! اگر دور و برتان کسانی وجود دارند که از شما موفق‌ترند، پیش از هر چیز باید پی ببرید که آنان چگونه می‌اندیشند.
جهانی
اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
Raha M
اگر از خود بپرسید «چرا نمی‌توانم از پس این کار برآیم؟» شعله‌های نیروهای درونی‌تان را خاموش خواهید کرد. اما اگر از خود بپرسید «چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم و از آن لذت ببرم؟» این پرسش نه فقط پاسخ‌هایی در زمینهٔ چگونگی انجام دادن آن کار، بلکه منابع، ایده‌ها و افکار بکری را در اختیارتان قرار خواهد داد که حتی تصورش را هم نمی‌کردید. ایده‌هایی را که در جایی پشت سرتان نهفته بود آشکار خواهد ساخت.
جهانی
یا اگر از خود بپرسید «چطور است که هیچ‌گاه نمی‌توانم کاری را به‌درستی انجام دهم؟» مغزتان پاسخ خواهد داد «برای این‌که احمق هستی!»
جهانی
«چه می‌شود اگر ...» این عبارت آغاز خوبی برای پرسش کردن است. به پرسش‌هایی که با این عبارت آغاز می‌شوند پرسش‌های امکان‌آفرین می‌گویند.
nardoon
کانون توجه = واقعیت زندگی اگر می‌خواهید واقعیت زندگی‌تان را تغییر دهید، کانون توجه خود را تغییر دهید و اگر می‌خواهید کانون توجه خود را تغییر دهید، پرسش‌هایی را که معمولا از خود می‌کنید تغییر دهید. شاه‌کلید موفقیتی که به دنبالش هستید همین است.
جهانی
«همین الان چه عمل خاصی می‌توانم انجام دهم تا مرا گام به گام به نتیجهٔ دلخواهم برساند؟»
Âmin
شما می‌توانید با طرح مستمر و پیگیر پرسش‌های کوانتومی، افکار و احساسات، شور و شوق زندگی و سرنوشت نهایی‌تان را دگرگون سازید.
دهقان غذاخوار
اغلب اوقات تنها کار لازم برای داشتن احساس دلخواه این است که توجه‌تان را منحرف کنید یا چند عمل ساده انجام دهید
Dr669
به یاد داشته باشید که شما فقط آن چیزهایی را خواهید یافت که در جست‌وجویشان هستید. بخواه تا به‌دست آوری. جست‌وجو کن تا بیابی
802

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان