دانلود و خرید کتاب شاه کلید چارلز فرانسیس هانل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاه کلید اثر مهدی قراچه‌داغی

کتاب شاه کلید

معرفی کتاب شاه کلید

کتاب «شاه‌کلید» نوشته چارلز هانل در زمینه موفقیت و خودیاری نوشته‌شده‌است و تاکید آن بر تفکر و خودشناسی است. شاه‌کلید به شما نوید می‌دهد که خداوند گنجی در درون شما نهاده است که راه استفاده از آن گنج از طریق پدیده‌ای به نام «فکر» شماست. فکر شما دارای توانایی نامحدود است که استفاده از آن به میزان آگاهی و شناخت شما بستگی دارد و این کتاب راه به کار بردن آن را به شما می‌آموزد. شاه‌کلید به شما می‌گوید هیچ چیز تصادفی نیست زیرا در عالمی که کائنات بر اساس نظم مطلق است، تصادف معنی ندارد. شما با فکر خود قادر هستید حوادث را آن‌طور که می‌خواهید ایجاد کنید، زیرا همه‌چیز از درون شما نشأت می‌گیرد و بیرون شما بازتابی از درونتان است. در بخشی از کتاب می‌خوانید: ذهن در حال فعالیت همان اندیشه است. و اندیشه هم خلاق است. می‌توانید مبدأ و منشأ اندیشه باشید و چون اندیشه خلاق است، می‌توانید آنچه را می‌خواهید برای خود خلق کنید. ماده هر شکلی که به خود بگیرد چیزی جز ابراز اندیشه‌ای که از قبل وجود داشته نیست. اما اندیشه از قانون طبیعی پیروی می‌کند. اندیشه نیروهای طبیعی را به حرکت درمی‌آورد. اندیشه انرژیهای طبیعی را آزاد می‌کند. اندیشه در رفتار و اعمال شما متجلی می‌شود. و روی دوستان و آشنایان و سرانجام روی محیط واقع در پیرامون شما تأثیر می‌گذارد.

نظرات کاربران

Fateme Amininia
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

کتاب بسیار عالی هست و ادبیات زیبایی داره محتواش درمورد ذهن و کنترل کردن ذهن و هدف گذاری هست

کاربر ۳۴۱۶۹۷۶
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

وقتی کتابی نامفهوم سنگین و برای آگاهی ما مجهول است به معنای بد بودن آن مخصوصا اگر مترجم قابل و اثبات شده ای پشت آن باشد هرگز نخواهد بووووددد ، بنده خود متن نوشتاری این کتاب را وقتی با فایل

- بیشتر
elnaz
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

ترجمه سنگین، جمله بندی های غلط و جمله های بی نهایت تکراری.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
بنابراین کافیست در مورد موضوعی اندیشه‌های خاص بکنید تا تغییری در سازمان فیزیکی بدن شما ایجاد شود. این‌گونه است که شکست به موفقیت تبدیل می‌شود.
o.k
کنترل کردن اندیشه به معنای کنترل کردن شرایط و سرنوشت است.
Sani
رای ایجاد تصور و تجسّم باید آن را تمرین کرد. تمرین برای تقویت عضلات ذهنی و عضلات جسمانی ضرورت دارد. باید آن را تغذیه کنید زیرا در غیر این صورت رشد نمی‌کند.
naser bishomar
دنیای درونی در کار است دنیایی از اندیشه و احساس و نیرو، از نور و زندگی و زیبایی و با آنکه این دنیای درون نامرئی است؛ نیروهایی قدرتمند دارد. دنیای درون تحت حکومت ذهن ما قرار دارد. وقتی این دنیا را کشف می‌کنیم، برای هر مسئله‌ای راه‌حلی می‌یابیم، علتی برای هر معلولی پیدا می‌کنیم و از آنجایی که دنیای درون تحت کنترل ماست، همه قوانین قدرت و تملک در محدوده کنترل ما قرار دارد.
فرزانه رضایی
کلمات در حکم کشتی‌هایی هستند که اندیشه را با خود حمل می‌کنند. کلمات اندیشه ما را در قالب صدا منتقل می‌سازند.
Sani
اندیشه علت است و شرایط معلول
Sani
بنابراین کاملا مشهود است که نباید از چیزی متنفر باشیم. حتی از «بد» هم نباید بدمان بیاید، زیرا تنفر به خودی خود مخرب است و ما به زودی درمی‌یابیم که اگر به بدیها بیندیشیم، بذر باد می‌کاریم. و جز باد محصولی برداشت نخواهیم کرد.
naser bishomar
همه کمبودها، محدودیتها و شرایط ناخوشایند نتیجه ضعف هستند و ضعف هم به معنای نبود قدرت است.
2018
هر موفقیتی با تمرکز مستمر روی موضوعی که در نظر دارید صورت خارجی پیدا می‌کند
2018
-ایده‌آلی که مدتی در ذهن باقی بماند شرایط لازم برای تحقق خود را فراهم می‌آورد.
2018

حجم

۱۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان