دانلود و خرید کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان ب‍ارب‍ارا ش‍ر ترجمه منیره نادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان اثر ب‍ارب‍ارا ش‍ر

کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان

معرفی کتاب بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان

«بازی‌های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان» نوشته باربارا شِر (-۱۹۴۳)، کتابی است که برای والدین و فرزندان، باهم، نوشته‌شده‌است. این کتاب با هدف گسترش نشاط و شادمانی در خانه و خانواده، تمریناتی عملی را برای شاد بودن و شاد کردن کودکان آموزش می‌دهد. در مقدمه آمده‌است: این کتاب با بازی‌هایی آغاز می‌شود که برای خود شما طراحی شده‌اند. این امر دلیل ساده‌ای دارد. بهترین روش برای ایجاد شادی در کودکان، آن است که ابتدا خودمان شاد باشیم. بهترین روش ایجاد شادی در کودکان، آن است که ابتدا خودمان شاد باشیم. ما بهترین الگو برای فرزندانمان هستیم. آموزش شادی در خانه یا مدرسه، به‌ندرت عملی می‌شود. بسیار مهم است که بدانیم پرورش روح و روان والدین و شادی و نشاط آنان بزرگ‌ترین هدیۀ آنان به فرزندانشان است. همچون سایر موارد تربیتی، ایجاد احساس خوب نیز، نیازمند تمرین و کسب مهارت‌های مفید و پیوسته است. خوشبختانه، ما انسان‌ها همواره توانایی یادگیری داریم، آیا می‌دانستید که انسان هر روز حدود پنج هزار فکر را در ذهن می‌پروراند؟ این تفکرات فرصت بسیار مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای بروز احساسات خوب، تمرین و ممارست کنید. پس با این بازی‌ها می‌توانید تمرین خود را آغاز کنید و تجربه‌های مفید و مؤثر داشته‌باشید. برای مثال با انجام بازی‌هایی مثل «تمرین شادی» و «طراحی صحنه»، می‌توانید روز خود را با احساسی مثبت و سازنده آغاز کنید. یا بازی‌هایی مثل «برای خودتان مادری کنید» و «تو اذیت می‌کنی اما من برایت آرزوی خوشبختی می‌کنم»، به شما کمک خواهند کرد تا بر لحظات دشوار غلبه کنید و آن‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین بازی «ساختن قاب خاطرات سالانه» به شما یاد می‌دهد که با این احساس همراه شوید که «تمام هستی خوشایند و همه چیز خوب و زیبا است.
کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان
شریل ابرلی
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
راهنمای کامل والدین (جلد ۲)
رابین گلداستین
۱۵۰ بازی و فعالیت عددی برای تقویت ذهن
جین کمپ
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
چگونه به کودکمان گوش کنیم، چگونه با او صحبت کنیم
آدل فابر
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
بازی‌های پنج دقیقه‌ای برای بچه‌های چهارسال به بالا
آلموت بارتل‮‬‌‫
راهنمای کامل والدین (جلد ۳)
رابین گلداستین
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
بهترین کلیدهای تغذیه برای کودک و نوجوان
کارولین مور
فری کوچولو مهربونه خوش خنده و خوش زبونه
سروش خاوری
کلیدهای خلاقیت هنری در کودکان و نوجوانان
سوزان استرایکر
کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان
ک‍ری‍س‍ت‍ال‌ دف‍ری‍ت‍اس‌
۱۰۱ بازی آرامش‌بخش
آلیسون بارتل
کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (۲۴ مشکل اصلی دوستی و راه‌ حل‌های آن)
میشل بربا
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
ما برای اینکه بتوانیم تأثیرات مثبتی روی زندگی فرزندانمان داشته باشیم. زمان کوتاهی در اختیار داریم. وقتی فرزندان هنوز کوچک‌اند از تک‌تک لحظاتتان به درستی استفاده کنید. برای شست و شوی لباس‌ها و ظرف‌ها وقت دیگری اختصاص دهید و به تربیت و بازی با کودکانتان بپردازید.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
ساختن قاب خاطرات سالانه در سال‌هایی که فرزندانم در حال بزرگ شدن بودند، در پایان هر سال، کلاژی با عکس‌های خانوادگی درست می‌کردم. در میان عکس‌هایی که در طول یک سال روی هم انباشته شده بودند، کندوکاو می‌کردم تا عکس‌های مناسب را پیدا کنم. انجام این کار، جالب و لذت‌بخش به نظر می‌رسید. من از میان عکس‌های انباشته شده در جعبۀ کفش، تصاویری را انتخاب می‌کردم که بیانگر جالب‌ترین رویدادها در آن سال بودند. با انجام این کار بر جنبه‌های مثبت آن سال تأکید می‌کردم، گرچه می‌دانستم که دوربین عکاسی به ندرت لحظات دشوار را به تصویر کشیده است. روش انجام کار
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
همیشه زمانی را به خود اختصاص دهید. حتی اگر این زمان، پنج دقیقه باشد، باز هم اشکالی ندارد. حتماً این وقت را برای خود در نظر بگیرید. این امر ناشی از خودخواهی نیست، بلکه بیانگر عزت‌نفس و احترام به خودتان است.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
آدابی را برای شروع روز خود، در نظر بگیرید. هر روز را با تبسمی حقیقی و برخاسته از درون آغاز کنید
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶
این بازی‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا بر خشم خود غلبه کنند، غمگین نباشند و تردید و دودلی را کنار بگذارند. این بازی‌ها حس همدردی را در کودکان شکوفا می‌سازند و به آنان یاد می‌دهند که چگونه روزهای خوب زندگی را با شادی و تندرستی بگذرانند. شواهد موجود نشان می‌دهد که وقتی کودکان بشاش‌تر و شادترند، احتمال بروز بیماری در آنان کاهش پیدا می‌کنند.
کاربر ۱۱۷۸۹۲۶

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان