دانلود و خرید کتاب کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه س‍وزان‌ واک‍ر م‍ان‍س‍ون‌ ترجمه زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه

«کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه» به قلم نویسندگان، باری رانیان مک‌کلو و سوزان واکر مانسون از مجموعه کتاب‌های «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» است که برای آگاهی والدین از اصول، راهبردها و نکاتی در چگونگی کمک به موفقیت کودکان در انجام کارهای خانه، به رشته تحریر درآمده است. در مباحث این کتاب، همچنین خواهیدآموخت که کودک در چه سنی باید چه نوع مهارتی را کسب کرده‌باشد. چگونگی آموزش این مهارتها و چگونگی تشویق و تحریک کودکانتان به انجام کارها را نیز خواهید آموخت. مباحثی مانند تعیین اهداف و شناخت زمان یادگیری، جلسه‌های خانوادگی، تئوریهای نهفته و ناگفته برای ایجاد یک بنیان اساسی و مستحکم خانوادگی، با هدف کمک به پرورش کودکان مستقل و مسئول نیز در این کتاب مطرح شده‌اند. در بخشی از کتاب می خوانید: آیا کودکتان به‌تنهایی بهتر کار می‌کند یا همراه با دیگران؟ آیا او بیشتر گوینده است یا شنونده؟ آیا بیشتر تحت تأثیر همسالان قرار می‌گیرد یا تحت تأثیر خانواده؟ هر کودک به گونه متفاوتی می‌آموزد و پیامهای دنیای پیرامونش را با ترکیب روشهای منحصر به فردی دریافت می‌کند. تحقیقات به مربیان کمک کرده است تا زمینه‌های متعدد اولویت آموزش در افراد را شناسایی کنند. ایشان می‌دانند بعضی دانش‌آموزان، در کلاسهای سنتی بهتر می‌آموزند، در حالی که عده‌ای در فضای باز و با آزادی بیشتر، بهتر می‌آموزند. در منزل نیز شما می‌توانید بعضی از راههای توصیه‌شده گردآوری اطلاعات را با پرسیدن این نمونه سئوالها از فرزندتان تشخیص دهید.
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر
جفری برنشتاین
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
رشد والدین همراه با فرزندان
الین شُوئن
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
کلیدهای پرورش فرزندان امیدوار و موفق
دای‍ان‌ م‍ک‌درم‍ت‌
روش‌های تقویت توجه و تمرکز در کودکان
ماندانا سلحشور
کودک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس
امی‌مک کریدی
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها
پت اسپانگین
چگونه هوش اخلاقی فرزندم را پرورش دهم
میشل بوربا
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
باهم بازی کنیم و یاد بگیریم
رونی کوهن لیدرمن

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۸۸۳۱۱
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

NFG66EHQNE9 این کد تخفیف ۵۰ درصد کسی خواست استفاده کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
بکوشید تا برای خانواده خود، آداب و رسوم خاص ایجاد کنید. این آداب و رسوم، زمانهای کاملا مشخصی برای دورهم بودن به وجود می‌آورند و به زندگی خانواده، شالوده‌ای مستحکم و نیز منحصر به فرد می‌بخشند.
s khalili
آمار نشان می‌دهد که برگزاری یک گردهمایی خانوادگی یک‌ساعته در هفته، چه به منظور تفریح و سرگرمی باشد و چه برای گفت‌وگو یا تعلیم و آموزش امور مختلف، احتمال گرفتار شدن فرزند به مشکلات جدی بزهکاری، مصرف مواد مخدر و غیره را تا ۴۲ درصد کاهش می‌دهد. والدینی که برای برنامه‌ریزی تلاش می‌کنند، می‌دانند که نداشتن برنامه‌ریزی، موجب ازدست‌رفتن فرصتهای طلایی تربیت فرزندان خواهد شد. فراموش نکنیم که یک شگرد برای موفقیت این نشست، پذیرایی در پایان آن است که می‌تواند فرصت خوبی برای افراد خانواده، برای تهیه کیک و شیرینی و کلا آشپزی باشد.
s khalili
مهارت یافتن کودکان در کارها، خودباوری و خودانگاری آنان را افزایش می‌دهد و اعتماد به نفسی ایجاد می‌کند که خود محرکی برای تمرین دستیابی به مهارتهای بیشتر می‌شود. کودکانِ مستقل، قادرند دوره‌های بحران را پشت‌سر بگذارند و رو به جلو پیش بروند. در حالی که کودکانِ وابسته، نسبت به مسائلی که ممکن است زندگیشان را به تباهی بکشاند، آسیب‌پذیرند.
s khalili
در نظر داشته باشید که برای دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاه، تنها ۲۱۰۰ ساعت حضور در کلاس درس و مطالعه خارج از کلاس و برای آموختن مهارتهای حرفه‌ای، تنها نیمی از این زمان لازم است. برای آموختن کارها به کودکان، شما در منزل، بیش از شانزده برابر دانشگاه، زمان در اختیار دارید. برای استفاده مفید از این ساعات، چه برنامه‌ای تدارک دیده‌اید؟
کاربر ۱۴۱۲۲۷۸
پرنده را می‌توان - با امیدِ دریافت پاداش ذره‌ای غذا- به ده هزار بار نوک زدن به زمین واداشت. کودکان ممکن است برای جلب توجه بزرگسالان یا دریافت جایزه‌ای که به دنبال آن هستند، مانند کبوترها، بارها و بارها تلاش کنند تا پاداششان را چه مثبت و چه منفی، به دست آورند.
آیدا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان