دانلود و خرید کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها علیرضا امیدوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها اثر علیرضا امیدوند

کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها

معرفی کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها

«بازاریابی محتوا، استراتژی و راهکارها» کتابی به قلم علیرضا امیدوند و ثریا بخشایی است. استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا از جمله واژه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر به صورت گسترده در فضای رسانه‌ها به کار گرفته می‌شوند.اگر بپذیریم که بازاریابی محتوا شیوه‌ای برای فروش است می‌توانیم بگوییم که هرکس که چیزی برای فروختن دارد، می‌تواند به بازاریابی محتوا هم به عنوان یک ابزار و گزینه نگاه کند. هدف کتاب حاضر پاسخ دادن به این پرسش است که چگونه می‌توان از رسانه‌های قدیمی به شیوه‌ای اثربخش و ارزان‌قیمت استفاده کرد؟ هم‌چنین چه طور می‌توان از رسانه‌های جدید که فعلا بیشتر نقش اسباب‌بازی و سرگرمی ما را دارند، ابزارهایی ارزان اما اثربخش برای ارزش‌آفرینی بیشتر خلق کرد؟ در بخشی از کتاب می‌خوانید: فرض کنید که هم اکنون یک موسسه‌ی آموزشی، صفحه‌ای در اینستاگرام راه‌اندازی کرده و برای آن محتوا تولید می‌کند و دنبال‌کننده جذب می‌کند و در صفحه‌های دیگر هم تبلیغ می‌کند و هر روز تعداد مطالب و تعداد لایک‌ها و تعداد دنبال کننده‌ها افزایش پیدا می‌کند و اینک صدها هزار نفر این صفحه را دنبال کرده‌اند. ممکن است مدیر موسسه، به تدریج آن قدر سرگرم این اعداد و ارقام شود که فراموش کند برای چه به اینستاگرام آمده است. او در نهایت اقدام می‌خواهد. اقدام یعنی پولی که مردم برای ثبت‌نام واریز می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد، او در عمل شکست خورده است. حتی در مورد کارهای غیراقتصادی هم شرایط همین طور است. به عنوان مثال، فرض کنید که یک نفر فیلمی درباره‌ی حقوق زنان می‌سازد. یا یک نفر کمپینی در شبکه‌های اجتماعی برای رعایت بهتر قوانین ترافیکی راه‌اندازی می‌کند. تعداد بینندگان فیلم و تعداد لایک‌های تبلیغ، عدد مهم و جذابی است؛ اما صرفا یک شاخص عملیاتی است. شاخص عملکردی این است که تعداد پرونده‌های خشونت علیه زنان، چند درصد یا چند دهم درصد کاهش می‌یابد و یا اینکه تعداد برگه‌های صادر شده جریمه خودروها چقدر کاهش پیدا می‌کند.
شعارهای تبلیغاتی
بهرام عفراوی
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
تجربه‌ی اپل (اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری)
کارماین گالو
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی
رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)
آنجلین‌ جی. کلوس
بازاریابی دیجیتال
متینه مقدم
ویدیو مارکتینگ
احسان نظری
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
چک لیست استارتاپ؛ ۲۵ گام برای یک کسب و کار مقیاس‌پذیر با رشد سریع
دیوید رز
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای
آلن دیپ
قلاب
نیر ایال
افسانه کارآفرینی
مایکل گربر
برنامه‌ریزی بازاریابی
اریک داویس
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
آموزش مبانی برندینگ؛ مراحل ساخت برند برای کسب و کار
معصومه وداد تقوی
نسل چهارم بازاریابی
فیلیپ کاتلر

نظرات کاربران

kamrang
۱۳۹۶/۰۸/۰۳

تا یجاهایی خوب بود ولی از تقریبا وسطاش به بعد فقط انگار نویسنده مقاله های خارجی رو ردیف کرده بود ۵ مورد فلان ..۷مورد فلان و... یجورایی نظم نداشت مطالب و حتی مطالب تکراری زیادی داخلش بود

رضا خدابنده‌لو
۱۳۹۷/۰۱/۱۳

کتاب خوبیه ولی به نظر می رسه کمی پر گویی داره

علیرضا
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

بازاریابی محتوا به زبان ساده برای همه

Ali Mehdizadeh
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

به نظرم برای مبتدیان، کمی بیشتر از قیمتش می‌ارزه و ارزش خوندن داره قطعا

Mohsen Asadi
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

برای تازه کارها خوبه ذهنشون را نسبت به بازاریابی محتوا باز میکنه

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۷/۰۱/۰۳

بازاریابی به زبان ساده است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
تولید محتوا کافی نیست. باید کسی هم باشد که این محتوا را ببینید. از آن استفاده کند و این محتوا را به دیگر توصیه کند.
سجاد
به نظر می‌رسد که اگر از حد متوسط عبور کرده باشیم، مشتری تا حد زیادی داستان‌ها را می‌خرد! ردبول به نسبت یک نوشابه‌ی انرژی‌زای گمنام، داستان‌های بیشتری در گوش من و شما خوانده است! به همین دلیل است که گفته می‌شود امروز یک برند، باید خودش را یک ناشر ببیند
رضا خدابنده‌لو
زمانی که قطار توسعه، یک قرن پیش، در ایستگاه فن‌آوری توقف کرده بود. ما درگیر بحث‌های داخلی بودیم. اختلاف‌های عقیدتی، تفرقه‌های بی‌معنی، برخوردهای داخلی و جنجال‌های بیرونی.
mhzm
پرسش اصلی بازاریابی محتوا این بود که چه گونه می‌توان از رسانه‌های قدیمی به شیوه‌ای اثربخش و ارزان‌قیمت استفاده کرد؟ هم‌چنین چه طور می‌توان از رسانه‌های جدید که فعلا بیشتر نقش اسباب‌بازی و سرگرمی ما را دارند، ابزارهایی ارزان اما اثربخش برای ارزش‌آفرینی بیشتر خلق کرد؟
محمد مهاجر
اگر بپذیریم که صادرات کالا و خدمات، نسل قبلی صادرات بوده و آینده، از آن «صادرکنندگان محتوا» خواهد بود؛ اگر بپذیریم که کارآفرینی، واژه‌ای منسوخی است و «محتوا آفرینی»، مدل جدید ایجاد ارزش است؛ اگر بپذیریم که بزرگ‌ترین دایره‌المعارف امروز جهان (ویکی‌پدیا) توسط میلیون‌ها کارمند در سراسر جهان ایجاد شده که برای کار خود حقوق نمی‌گیرند؛ اگر بپذیریم که روزانه بیش از پنج میلیون ساعت از وقت مردم جهان صرف بازی ساده‌ی Angry Birds می‌شود؛ اگر بپذیریم که امروز، فیس‌بوک کشوری پرجمعیت‌ترین کشور جهان است و ...
mhzm
می‌گوید؛ اگر مشتریان شما موفق باشند، شما موفق خواهید بود.
mehdi3214
مشتری امروز، به خاطر اطلاعات زیادی که در اختیار دارد، معتقد شده است که دانش و تخصص بیشتری هم دارد و به همین دلیل، به سادگی سابق، با چند بیلبورد و تیزر تبلیغاتی عمومی متقاعد نمی‌شود. مشتری امروز خودش را صاحب‌نظر می‌داند یا در اطرافش، به حتم کسانی را می‌شناسد که آن‌ها را صاحب‌نظر می‌داند.
بید مجنون
بازاریابی محتوا یک اصل ساده است که می‌گوید؛ اگر مشتریان شما موفق باشند، شما موفق خواهید بود. این شیوه‌ی تفکر، بیش از ۱۰۰ سال است که نتیجه داده است.
Amin Zamani
مشتری تا حد زیادی داستان‌ها را می‌خرد! ردبول به نسبت یک نوشابه‌ی انرژی‌زای گمنام، داستان‌های بیشتری در گوش من و شما خوانده است! به همین دلیل است که گفته می‌شود امروز یک برند، باید خودش را یک ناشر ببیند.
Amin Zamani
مشتری امروز، به خاطر اطلاعات زیادی که در اختیار دارد، معتقد شده است که دانش و تخصص بیشتری هم دارد و به همین دلیل، به سادگی سابق، با چند بیلبورد و تیزر تبلیغاتی عمومی متقاعد نمی‌شود. مشتری امروز خودش را صاحب‌نظر می‌داند یا در اطرافش، به حتم کسانی را می‌شناسد که آن‌ها را صاحب‌نظر می‌داند. حالا اگر شما می‌خواهید محصول جدیدی عرضه کنید، باید مدت‌ها در گوش مشتری، داستان‌های مختلف تعریف کنید و برایش حرف بزنید تا او بیشتر یاد بگیرد و در نهایت، وقتی خودش به عنوان کارشناس محصول و خدمت شما را ارزیابی می‌کند، تصمیم به خرید آن بگیرد!
Amin Zamani

حجم

۲۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۲۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان