دانلود و خرید کتاب قبیله رحمت اسماعیل شفیعی سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قبیله رحمت

«قبیله‌ رحمت» به قلم استاد اسماعیل شفیعی سروستانی، نقاط عطف تاریخ فرهنگی سلسله انبیاء و اوصیای الهی را با محوریت دعای ندبه بررسی کرده‌است. این کتاب درباره‌ی نقطه عطف‌های مهمّ در سلسله‌ی انبیای الهی از حضرت آدم(ع) تا حضرت خاتم(ص) است که بر اساس دعای شریف «ندبه» انتخاب شده‌است. شفیعی سروستانی در تحلیل این دعا، به دنبال این است که به مخاطب بفهماند، آفرینش آدم با چه هدفی انجام شده‌است. او در این کتاب، به پنج نقطه عطف اشاره می‌کند: آفرینش حضرت آدم(ع)؛ تشکیل امّت واحده در دوران پیامبری نوح نبی(ع)؛ تاریخ مهمّ و فراموش شده‌ی حضرت ابراهیم(ع)؛ دوران عبرت آموز پیامبر موسی نبی(ع) تا ظهور عیسی مسیح(ع)؛ پیامبری و خاتمیّت محمّد و آل محمّد(ص). این‌که این پنج نقطه‌ی تاریخی، چه ارتباطی با هم دارند و همه‌ی این‌ها در کل چه ارتباطی با دعای ندبه پیدا می‌کنند، سوالاتی هستندکه در این کتاب مختصر و مفید به آنها پاسح داده شده‌است.

نظرات کاربران

Omid H
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

برای شناخت بهتر جبهه حق و باطل در تاریخ با نگاه به دعای ندبه این کتاب رو پیشنهاد می کنم. واقعا خیلی برای من مفید بود. اگر سیر تاریخی زندگی پیامبران و درک بهتر این دعا براتون جذابه حتما بخریدش.

mahdi.ch73
۱۳۹۶/۱۰/۰۹

فوق العاده

Eagle Graphic
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

اگر کسی مجموعه قبیله لعنت رو هم تونست بخونه از همین نویسنده است، قلم روانی داشت و خیلی در زمینه اعتقادی بهم کمک کرد تشکر میکنم از نویسنده عزیز

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان