دانلود و خرید کتاب ۳۰ سالگی ال‍ن‌ ج‍ک‍س‍ون‌ ترجمه سرور هاشمی تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۳۰ سالگی

«۳۰ سالگی، راهی به سوی زندگی دلخواه» کتابی در زمینه موفقیت و نوشته الن جکسون و شیلا پانچال است. نویسندگان این کتاب هردو کسانی هستند که در آستانه ۳۰ سالگی تصمیم به تغییر زندگی خود گرفته و موفق شده‌اند. آنها درباره آغاز همکاری خود و ایده نوشتن این کتاب می‌گویند: ما همدیگر را در کافی‌شاپ ملاقات کردیم و راجع به ایمیل‌های خبری و چیزهایی از این قبیل سَرِ صحبت را باز کردیم. در آن زمان ما در واحد تدریس روانشناسی دانشگاه سیدنی درس می‌خواندیم. ساعتی بعد غرق صحبت در مورد مشکلات سی سالگی شدیم: بحران‌های شغلی غم‌های عشق، تغییر روابط با خانواده و دوستان و مبارزه برای ساختن یک زندگی خوب و مفید. متوجه شدیم که اکثر مردمی که می‌شناسیم به‌دنبال راه‌هایی هستند که توسط آن بتوانند ناپایداری‌های مشخص دوران سی سالگی را حل و فصل کنند. ما افکار مربوط به تجربیات خودمان، تجربیات دوستانمان، مراجعه‌کنندگان و همکارانمان و تکنیک‌های متفاوتی را که می‌دانستیم باهم درمیان گذاشتیم و روش‌هایی که توسط آنها بتوان به مردم کمک کرد را مورد بررسی قرار دادیم. وقتی آن کافی‌شاپ را ترک کردیم مأموریتی برای خود در سَر داشتیم. هدف ما این بود: کتابی برای مردمی که با مشکلات سی سالگی دست به گریبانند بنویسیم، دانش و تجربیاتمان را به‌عنوان روانشناس و ناجی فردی، باهم به اشتراک گذاشتیم و نتیجه همین کتابی است که اکنون در دست دارید. شما درمی‌یابید سی ساله شده‌اید وقتی که... ـ ناگهان متوجه می‌شوید که باید فرد مناسبی را به‌عنوان همسر انتخاب کنید. ـ هیچ‌چیزی را دوست‌داشتنی‌تر از تماشای برنامه‌ای درباره دکوراسیون داخلی یا آشپزی نمی‌دانید. ـ می‌خواهید شماره ۱ هرچیزی را داشته باشید. ـ زیاد از حد به مال‌ومنال فکر می‌کنید. ـ چیزهایی می‌گویید که به‌شدت شبیه آن چیزی است که والدین شما می‌گویند. ـ آنقدر کار می‌کنید که وقت ندارید یک شب را به خود اختصاص دهید. ـ برای رفتن به مهمانی ماتم می‌گیرید و ترجیح می‌دهید به‌جایش چند سیخ کباب بخورید. ـ رویای فوتبالیست حرفه‌ای شدن را رها می‌کنید و به‌جای آن رویای فرزندی را در سر می‌پرورانید که آرزوی شما را عملی کند.

نظرات کاربران

Bookworm
۱۳۹۶/۰۸/۲۰

رویای فوتبالیست حرفه ای شدن را رها می کنید و به جای آن رویای فرزندی را در سر می پرورانید که آرزوی شما را عملی کند🤮🤮

محسن
۱۳۹۸/۰۲/۱۱

فشار سی سالگی داره من خورد میکنه. امیدوارم این کتاب بتونه کمک کنه که راهم پیدا کنم.اگه کتاب یا مطلب خوبی تو این زمینه میشناسید ممنون میشم معرفی کنید.

شاپرک
۱۳۹۷/۰۴/۱۶

بهترین جنبه اش اینه که کمکتون میکنه با خودتون کنار بیایید و تصمیم بگیرین برای زندگی که دوست دارین تلاش کنین

zahra gol
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

من چند فصل اولشو خوندم و واقعا بحرانم حل شد و دیگه ادامه ندادم😁 ذهن رو نظم می ده تا بفهمی مشکلت با سی سالگیه چیه و چی می خواستی که بهش نرسیدی و بالا رفتن سن برات ایجاد ترس

- بیشتر
راضی
۱۳۹۷/۰۳/۳۱

یعنی کسی این کتابو نخونده؟ تا سی سالگیم تموم نشده نظر بدید راجبش لطفا!

nazanin
۱۳۹۷/۰۵/۱۸

دوستان کسی میدونه چطورباید کد تخفیف رو پیداکنم

atefemim
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

کتاب بسیار سطحی به موضوعاتی می‌پردازد که ریشه ها و دلایلی بسیار عمیق در روان ما دارند و راهکارهایی بسیار سطحی‌تر برای برطرف کردن هر موضوع ارایه می‌دهد که هیچکدام کارایی واقعی ندارند و در حد کلیشه باقی می‌مانند. تنها لطف

- بیشتر
Darvag
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

سلام کتاب ٣٠سالگی ، کتاب بسیارخوبی هستش که به پرسشهای این دوران میپردازه به شما یکسری تکنیک درمورد مشکلات و تنشهای این دوران معرفی میکنه و کتاب بسیار خوب و کمک کننده ای هستش . بعد از اون پیشنهاد میکنم

- بیشتر
kamal
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

کتاب جالبی به نظر میاد

×man×
۱۳۹۶/۰۹/۰۳

فکر کردن به 30 سالگی، خوفناکه...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
وقتی افراد در سنین بالا ازدواج می‌کنند، زندگی مشترکشان کمتر بر سر مطالب بی‌ارزش بهم می‌خورد. بنابراین زندگی مجردی خود را جشن بگیرید و آنقدر به خودتان فشار نیاورید. وقت بسیار است و جالب اینکه هرچه احساس بهتری از زندگی مجردی داشته باشید با افراد بیشتری هم برخورد خواهید داشت. هیچ چیز گیراتر از این جمله اثرگذار نیست که: «من عاشق زندگی‌ام هستم».
ali darvish
خبر خوش این است که هرچه سن بالا می‌رود، شادی بیشتر می‌شود! (تحقیقات نشان داده است که برخلاف انتظاراتمان زمانی‌که مسن‌تر می‌شویم شادتر می‌شویم. شاید هرچه مسن‌تر می‌شویم بیشتر از زندگی بهره می‌بریم و یاد می‌گیریم که بیشتر به اموری بپردازیم که ما را خوشحال می‌کنند و آنهایی را که شادی‌آفرین نیستند رها می‌کنیم.
ali darvish
وقتی‌که زندگی کمی جدی می‌شود و شما هم باید کمی جدی‌تر به آن بیاندیشید.
Tandis.A
زندگی خود را تبدیل نکنید به سریال‌های تلویزیونی پراز مشکل و تصنعی: وقتی راه‌حلی برای مشکلات می‌یابید، سریال عاطفی‌تان را متوقف کنید. سعی کنید مشکلات را بزرگ‌تر از آنچه هستند جلوه ندهید، یعنی با ناله و زاری نگویید که وضعیت بدی دارم. به‌جای این عمل، برای رفع مشکلات کاری انجام دهید. * خود را باور کنید: اتفاقات خوبی رخ می‌دهند. بپذیرید که در وقوع آنها تأثیر داشته‌اید. اگر فکر می‌کنید که ترقی در زندگی به بخت‌واقبال و موقعیت مربوط می‌شود، تجدید نظر کنید. تصدیق کنید که پیشرفت شما در زندگی به این خاطر است که در کارتان شگفت‌انگیزید.
ali darvish
! اما قدم‌های کوچک می‌توانند راهنمای خوبی جهت زندگی شغلی کامل شما باشند.
ali darvish
در سال ۱۹۷۹ از دانشجویان هاروارد سؤال شد که آیا بعد از فارغ‌التحصیلی، اهداف مکتوب روشنی دارند که بخواهند به آن برسند؟ از کل دانشجویان ۳% اهداف مکتوب داشتند، ۱۳% اهداف غیرمکتوب و ۸۴% اصلا هدفی نداشتند. ۱۰ سال بعد افرادی که جزء آن ۳% بودند ۱۰ برابر پردرآمدتر و ثروتمندتر از بقیه ۹۷% بودند. همین انگیزه‌ای است برای شما که اهدافتان را مکتوب کنید.
ali darvish
برای اینکه به خود انگیزه بدهید، همیشه نظری به بُردهای کوچک خود داشته باشید و آنها را جشن بگیرید.
ali darvish
گر قرار باشد تمام وقت جلوی چشم یکدیگر باشیم، رابطه خیلی خسته‌کننده می‌شود: تنها اگر شمابخواهید چنین می‌شود. روابط زناشویی مستلزم سخت کوشی است و اگر شما تمام نیروی خود را صرف کارهای خانه کنید، چیزی نمی‌گذرد که جان کندنهای خانگی بر عشق و جوش و خروش عاشقانه غلبه می‌کند. قرار ملاقات‌هایی بیرون از خانه با هم بگذارید، حتی اگر رفتن به یک «تریای» نزدیک خانه باشد. هر روز زمان ویژه‌ای به رابطه خود اختصاص دهید و مزیت‌هایی را که از بیشتر دیدن یکدیگر نصیبتان می‌شود بخاطر بیاورید. با هم از خواب بیدار شوید و گاه و بی‌گاه با مهربانی یکدیگر را در آغوش بگیرید و در صبح روز تعطیل روزنامه‌ها را با هم بخوانید.
ali darvish
"اگر واقعآ می‌خواهم از کارم لذت ببرم باید یک معمار باشم" و مغزتان می‌گوید: "خودت را مسخره نکن. اگر این عمل خطیر را انجام دهی چگونه می‌خواهی کرایه‌ی خانه را بپردازی یا پول برای تعطیلات پس‌انداز کنی؟" به آنچه که از آن می‌ترسید، فکر کنید. آیا رسیدن به اهدافتان کار سختی است؟ آیا هدفی را برای خود تعیین کرده‌اید که خیلی بزرگ است؟ چه‌کار می‌توانید بکنید تا آن را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید تا تک‌تک به‌سوی‌شان حمله‌ور شوید؟ قدم‌های کوچکی را به‌طرف هدفتان بردارید و به خودتان حتی برای کوچک‌ترین پیشرفت پاداش دهید. ببینید آیا می‌توانید
ali darvish
تحقیقاتی که از روابط زناشویی به دست آمده نشان می‌دهد که دلیل اصلی طلاق مسایل مادی است و اینکه ۴۰% ازدواجها پول را دلیل اصلی عدم توافق با یکدیگر می‌دانند.
ali darvish

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان