دانلود و خرید کتاب پشت درهای بسته بی.ای پاریس ترجمه ارغوان اشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پشت درهای بسته

پشت درهای بسته نام رمانی نوشته بی. ای. پاریس است. داستان کتاب پشت درهای بسته، درباره‌ی زندگی زوجی است که همه حسرت موفقیت و خوشبختی‌شان را می‌خورند اما غافل از اینکه حقیقت ماجرا، چیز دیگری است.

کتاب پشت درهای بسته، رمانی روانشناسانه و ماجراجویانه است. این اثر را می‌توانید با ترجمه‌ی ارغوان اشتری مطالعه کنید.

درباره‌ی کتاب پشت درهای بسته

بی. ای. پاریس رمان پشت درهای بسته را زمانی نوشت که به نظرش رسید زندگی مشترک دوستانش، بر خلاف ظاهر زیبایش، شک‌برانگیز است. او با پرواز دادن تخیلاتش کتاب پشت درهای بسته را نوشت. داستان درباره‌ی زوجی است که همه به زندگی عالی و بی‌نقصشان غبطه می‌خورند. گریس و جک زوجی هستند که همیشه با همند و دیگران به رابطه‌ی آن‌ها حسرت می‌خورند و نام آن را عشق راستین و واقعی گذاشتند. اما به نظر می‌رسد که این همه‌ی ماجرا نباشد. پشت تمام این ظاهر فوق‌العاده رازی پنهان شده است که فهمیدنش مو را بر تنتان راست می‌کند.

گریس که یکی از شخصیت‌های اصلی کتاب پشت درهای بسته است، به صورت موازی زندگی قبل و بعد از ازدواجش را روایت می‌کند و در خلال این روایت است که متوجه راز وحشتناک ازدواج آن‌ها می‌شویم. پشت درهای بسته داستانی است از انتخاب‌های ما انسان‌ها. انتخاب‌های بی‌مطالعه‌ای که گاهی زندگی را برایمان به جهنمی مجسم تبدیل می‌کند.

کتاب پشت درهای بسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از خواندن رمان‌های روانشناسی و معمایی لذت می‌برید، حتما از مطالعه‌ی کتاب پشت درهای بسته لذت می‌برید.

درباره‌ی بی. ای. پاریس

خانم بی. ای. پاریس متولد سال ۱۹۵۸ انگلستان است. دوران کودکی را در زادگاهش سپری کرده و بیشتر دوران بزرگ‌سالی را همراه همسر و پنج دخترش در کشور فرانسه گذرانده است. او در فرانسه به شغل معلمی و حسابداری مشغول بوده. پشت درهای بسته نخستین رمان بلند خانم پاریس است که در بدو انتشارش بسیار فروش داشت و موفق بود. حق امتیاز برگردان سینمایی این اثر فروخته‌شده است و خانم پاریس امیدوار است اگر روزی فیلمی بر اساس پشت درهای بسته ساخته شود جرج کلونی نقش اول فیلم را داشته‌باشد.

جملاتی از کتاب پشت درهای بسته

آن روز صبح در تایلند، فردای شبی که فهمیدم با یک هیولا ازدواج‌کرده‌ام؛ برخلاف همیشه اصلاً عجله‌ای نداشتم جک از خواب بلند شود چون می‌دانستم به‌محض بیدار شدنش باید شروع به نقش بازی کردن کنم. بیشتر شب را به آماده کردن ذهنم گذرانده بودم، پذیرفتن این نکته که اگر می‌خواهم فوری و به‌سلامت به انگلستان بازگردم، باید وانمود کنم زنی شکست‌خورده و ترسو هستم. از ترسو نشان دادن خودم نگران نبودم چون واقعاً ترسیده بودم. تظاهر به شکست‌خوردگی سخت‌تر بود. صرفاً به این دلیل که در سرشتم جنگندگی وجود داشت؛ اما از آن‌جایی که جک پیش‌بینی کرده بود پیش از رفتن از تایلند دوباره برای فرار تلاش می‌کنم تصمیم گرفتم کاری نکنم. مهم بود فکر کند حالا کاملاً تسلیم‌شده‌ام. صدای تکان خوردنش را شنیدم. خودم را بیشتر داخل پتو مچاله و تظاهر به خواب کردم. امیدوار بودم یک خرده مهلت بیشتری به دست بیاورم.

نظرات کاربران

ᶜʳᶻ
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

🐉_از رمانای خفن روزگار 😅😎 بخونید حتما.... و موقع شروعش نگید که: اَه بازم یه رمان عاشقانه ی آبکی 😐🍍 حوصله بنمایید... و با حقیقت ترسناک پشت پرده روبه رو بشید... شاید دیگه وقتشه با دیدن ظاهر جذاب و خوشبخت آدما... راجب

- بیشتر
راضیه حفیظی
۱۳۹۸/۰۱/۱۹

کتاب داستانی مرموز از زندگی به ظاهر بی نقص زن و شوهری ست که به تازگی ازدواج کرده‌اند اما خیلی زود نویسنده کل ماجرا را برای خواننده رو می‌کند. شوهر بی نقص در ظاهر، در واقعیت هیولایی ست روانی. داستان زود مشخص

- بیشتر
sasha
۱۳۹۶/۰۹/۰۵

باحال بود چند ساعته خوندم. البته فقط امتیازم در مقایسه با این سبک کتابه، ارزش ادبی نداشت

شیرین
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

اولش یه طوری رازآلود شروع میشه که نمیتونی کتابو زمین بذاری تا بفهمی رازش چیه بعدم که فهمیدی خیلی وحشتناک میشه و مجبوری با ترس و وحشت خوندن رو ادامه بدی تا بفهمی آخرش چی میشه

zohreh_in_dark
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

کتاب درباره یک زوج هست، پشت درهای بسته. با این که یه سری باگ داستان پردازی داشت ولی در کل کتاب بدی نبود. در واقع بعضی جاها اشتباهات شخصیت اصلی و عدم درکش در اون شرایط خیلی ضایع بود. البته بعضی

- بیشتر
Saana
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

با توجه به تعریف و تمجید دوستان، انتظار ی داستان خیلی رازآلود و هیجان انگیز رو داشتم.ولی خب بعد، از این بابت ناامیدم کرد.داستان بنظر مقداری غیر واقعی و غیر قابل باور بود.ریتم یکنواخت داشت.بیشتر روانشناسانه بود تا جنایی.کمی هم

- بیشتر
eli.ra
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

داستان فوق العاده ای بود نمیتونستم از خوندنش دست بردارم

مامان زیبا
۱۳۹۸/۰۶/۲۶

کتاب هیجانی بود، امیدوارم فیلمش هم ساخته بشه با بازی جرج کلونی😁

Biitiiox
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

به نظرم جالب بود :) از اون مدل داستانای مریییض بود که بکوب نشستم پاش! مرسی طاقچه برای همچین عیدی جذابی :)

shayestehbanoo
۱۳۹۸/۰۷/۱۵

کتاب خوبی بود بنظرم از فروپاشی (کتاب دیگر نویسنده) هیجانش بیشتر بود و واقعا نمیتونستی توی خواندنش وقفه بیاندازی ... ترجمه خوب بود و در کل راضی بودم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۰)
هولناک است که برای اصول اولیه‌ی زندگی به فردی وابسته باشید
Neda
به دیگران خیره می‌شوم که می‌خندند و باهم شوخی می‌کنند، تلاش می‌کنم بفهمم چگونه زندگی‌ام به جهنمی تبدیل شده که حتی به مخیله‌ی هیچ‌کدام از افراد حاضر در مهمانی هم خطور نمی‌کند.
کاربر ۸۸۴۷۵۲
ندانستن یعنی آمادگی ضعیف برای پیشامدها
Neda
یادآوری خاطرات، لبخند را به لبم می‌آورد و مأیوسانه آرزو می‌کنم ای‌کاش زندگی هنوز ساده و معصومانه بود.
n re
ترس بهترین عامل بازدارنده است.
Fatemeh Ka
وقتی می‌بینم آنجا ایستاده، مثل همیشه احساس نگرانی می‌کنم که چقدر عادی به نظر می‌آید چون مطمئناً باید آدمی مثل او فقط ویژگی خاصی مثل گوش‌های نوک‌تیز یا یک جفت شاخ داشته باشد تا مردم از شیطان‌صفتی‌اش خبردار بشوند.
R.R
به ذهنم رسید شاید در یکی از این شوهای تلویزیونی گرفتار شده‌ام که آدم‌ها را در موقعیت‌های وحشتناک قرار می‌دهند درحالی‌که مردم دنیا دارند تماشایشان می‌کنند که چطور از پس موقعیت برمی‌آمدند.
Lain
درحالی‌که در ماشین را می‌بندد نمی‌توانم جلوی این فکر را بگیرم که باعث شرمساری‌ام هم هست؛ او یک حرامزاده‌ی سادیسیمی با رفتاری شگفت انگیز است.
sourina
احساس یاس کردم، نه‌فقط به خاطر مایلی بلکه به این دلیل که در این شش ماهی که با جک آشنا شدم هرگز این وجه از شخصیت او را ندیده بودم. اصلاً فکرش را نمی‌کردم بتواند جور دیگری باشد. او مهربان‌ترین و منطقی‌ترین مرد عالم بود.
Neda
آن روز در پارک تنها زنی نبودم که توجه‌ام به جک جلب شد. بااین‌حال محتاط‌ترینشان بودم. بعضی‌ها مخصوصاً زنان جوان راحت به جک لبخند می‌زدند تا توجه‌اش را جلب کنند، دختران نوجوان نخودی می‌خندیدند و دستانشان را جلوی دهانشان گرفته و هیجان‌زده پچ‌پچ می‌کردند که او باید یک ستاره‌ی سینما باشد. خانم‌های مسن‌تر تحسین‌کنان به او می‌نگریستند، خیلی به‌ندرت مردی قدم‌زنان از کنارشان می‌گذشت که ازنظر آن‌ها خواستنی باشد.
b.shakiba

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان