دانلود و خرید کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن آلن پیز ترجمه سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن اثر آلن پیز

کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن

معرفی کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن

کتاب جامع اسرار زبان بدن نوشتهٔ آلن پیز و باربارا پیز و ترجمهٔ سعید گل محمدی و گیتی شهیدی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جامع اسرار زبان بدن

کتاب جامع اسرار زبان بدن به قلم نویسندگان، آلن پیز و باربارا پیز، همان‌گونه که از نامش پیداست، دربارهٔ تمام نکاتی است که با زبان بدن در ارتباط است. با مطالعهٔ این کتاب و یادگیری رمز و رازها و فنون زبان بدن در هر شغل و حرفه و جایگاهی که دارید می‌توانید تأثیرگذارتر عمل کنید.

از این کتاب می‌توان برای هر جنبهٔ زندگی استفاده کرد، در منزل، در قرار ملاقات‌های عاشقانه یا در محل‌ کار. این کتاب حاصل سی سال تلاش در جهت گردآوری اطلاعات در این زمینه است و نویسندگان آن واژگان اساسی مورد نیازتان را برای خواندن و حدس‌زدن نوع نگرش و احساسات و عواطف در اختیار شما قرار داده‌اند.

این کتاب به بعضی از غامض‌‌ترین سؤالاتی که تاکنون درباره‌ٔ بعضی از رفتارهای مردم داشته‌اید، پاسخ می‌دهد و برای همیشه رفتار خود شما را نیز تغییر می‌دهد. به نظر می‌رسد گویی همیشه در اتاق تاریکی بوده‌اید و در عین حال همیشه می‌توانستید وجود مبلمان و اشیایی را که به دیوار آویزان بودند، احساس کنید. اما هرگز نمی‌توانستید ببینید که به‌راستی شبیه چه هستند. این کتاب چراغ‌ها را روشن می‌کند تا ببینید در تمام این مدت در آن‌جا چه چیزهایی بوده است. سپس، به‌طوردقیق می‌دانید چه چیزهایی آنجا هست، در کجا قرار دارد و از همه مهم‌تر می‌دانید در مورد آن‌ها چه کاری انجام دهید.

خواندن کتاب جامع اسرار زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند پی به اسرار بدن ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جامع اسرار زبان بدن

«توانايی فهميدن قصد و نيت هر كس ساده است. آسان نيست، اما ساده است. تنها كافی است به اتفاقی كه در آن محيط رخ می‌دهد نگاه كنيد يا به آن گوش دهيد، بعد آن‌ها را با هم مقايسه كنيد و به نتيجه‌ای احتمالی دست يابيد. هرچند، بيشتر مردم، تنها مواردی را می‌بينند كه تصور می‌كنند آن را می‌بينند. در اين جا به‌منظور توضيح اين نكته داستانی را نقل می‌كنم:

دو مرد در جنگل قدم مي‌زدند كه به گودال بزرگ و عميقی رسيدند. يكی گفت: «وای... چه عميق به نظر می‌رسد! بگذار چند تا سنگ‌ريزه در آن بيندازيم تا بفهميم عمق آن چقدر است.»

آن‌ها چند سنگ‌ريزه پرتاب كردند و منتظر شدند، اما هيچ صدايی نشنيدند.

«خدای بزرگ، اين گودال خيلی عميق است. بگذار يكی از اين تخته‌سنگ‌های بزرگ را داخل آن بيندازيم تا صدای آن را بشنويم.»

آن‌ها دو تخته‌سنگ بزرگ را به داخل گودال هل دادند و منتظر شدند، اما باز صدايی نشنيدند.

يكی از آن‌ها گفت: «اين‌جا وسط علف‌های هرز یک راه‌بند قطار هست. اگر آن را بغلتانيم و به داخل گودال بيندازيم، بی‌بروبرگرد صدا می‌دهد.» آن‌ها راه‌بند سنگين را تا نزدیک گودال كشيدند و به‌زور بلند كردند و داخل گودال انداختند، اما هيچ صدایی از گودال خارج نشد. ناگهان از جنگل مجاور، بزی ظاهر شد كه به سرعت باد می‌دويد. به طرف آن دو مرد هجوم آورد و مستقيم از بين آن‌ها عبور كرد، و با همه‌ی توان به هوا پريد و در داخل گودال ناپديد شد. آن دو مرد همان‌جا ايستادند. از مشاهده‌ی اين تصوير شگفت‌زده شده بودند.

كشاورزی از جنگل بيرون آمد و گفت: «هی! شما بز مرا نديديد؟»

«بله كه ديديم! عجيب‌ترين موجودی بود كه در عمر خود ديده بوديم! مثل باد از وسط جنگل دويد و به داخل آن گودال پريد!»

كشاورز گفت: «نه، آن بز من نبوده من بزم را به راه‌بند قطار بسته بودم!»

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

ر.د.ب
۱۳۹۸/۱۱/۱۲

ترجمه بعضی جاها مشکلات کوچیکی داره. مثال: miss universe را ترجمه کرده «گیتی خانم» یا «دنیا خانم». منظور دختر شایسته جهان هست و ایشون برداشت اشتباه کرده و در ادامه همین پاراگراف کلا ترجمه هم اشتباه دراومده، چون نفهمیده منظور چیه و

- بیشتر
یک مولوی‌ با‌‌ مشکلات ریوی
۱۳۹۸/۰۷/۰۴

مختصر و مفید نبود! ترجمه کتاب نمره متوسطی میگیره و اینکه دوستمون میگن به انسان از منظر حیوان نگاه کرده رو منم موافقم. تقریبا هیچ ارزشی برای انسان قائل نشده که به نویسنده اش حق میدم چون تصوری از انسان

- بیشتر
علیرضا
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

این کتاب را در تعاملات انسانی مفید یافتم. خواندنش را به افراد صاحب نظر توصیه میکنم. به هر روی نباید دیدی صد در صدی در مورد درست بودن مطالب کتاب داشت. همیشه جانب احتیاط را باید رعایت کرد.

hadi
۱۳۹۸/۰۹/۱۷

کتاب محتوی غنی ای داره اما متاسفانه ترجمه آزار دهنده ای دارد. مثلا حالت دست به سینه رو در همه جای کتاب معنی کرده و نوشته "قرار دادن بازوها به روی سینه" !!!

mohibook
۱۳۹۶/۱۲/۰۸

واقعا کتاب خوبیه به نظرم حتما بخونین ضرر نمیکنین

Pariya
۱۳۹۸/۰۹/۱۴

مطالب رو طولانی کرده اما در کل کتاب جالبیه !

سعید رستگار
۱۳۹۸/۰۱/۲۵

من این کتاب رو خوندم و خیلی چیزها ازش یاد گرفتم خیلی به انسان از منظر یک حیوان پیشرفته نگاه میکرد ، این اوایل به نظرم بد نبود که انسان بدونه که اگر ادم نباشه حیوونه ولی خیلی زیاده روی کرد

- بیشتر
maryam
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتاب بسیار جالبیه من زمان زیادی رو در یوتیوب و جاهای مختلف به دنبال پیدا کردن یه منبع خوب و کامل برای body language بودم اما این جزو بهترین کتاب های در دسترسی بود که پیدا کردم اگه می خواید

- بیشتر
Vector
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

بسیار عالیه👍👍👍من قبلا کتابی با نویسندگی آلن پیز به نام زبان بدن خوده بودم، ولی این کتاب فوق العاده بهتر، کاربردی تر و جامعتره و خواننده رو جذب می کنه👍👍👍

t.ftm.s
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

سلام چاپی این کتاب رو دارم خدایی از یه کتاب بیشتر از این انتظار نمیره اما با یه کتاب هم نمیشه زبان بدن رو یاد گرفت نیاز به اموزش بیشتر داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴۳)
در لبخند حاصل از لذت، نه‌تنها گوشه‌هاي لب به عقب كشيده مي‌شوند، بلكه ماهيچه‌هاي اطراف چشم نيز منقبض مي‌شوند، در حالي كه در لبخندهاي تصنعي فقط لب‌ها كشيده مي‌شوند.
آلوین (هاجیك) ツ
تقديم به همه‌ي كساني كه خوب مي‌بينند اما نمي‌توانند معناي آنچه را مي‌‌بينند درك كنند و بفهمند.
آلوین (هاجیك) ツ
شما، هركه هستيد، فردي دوست‌داشتني و به ياد ماندني هستيد.
morvarid
براي مردان تفسير كليدها و اشاره‌هاي زيركانه‌ي زبان بدن زنان مشكل است و بررسي‌ها نشان مي‌دهد بسيار محتمل است مردان رفتار دوستانه و لبخند زدن را با علاقه‌ي جنسي اشتباه بگيرند. به همين علت است كه مردان بيشتر از زنان دنيا را از ديد مسائل جنسي نگاه مي‌كنند؛ تستوسترون مردها ده تا بيست برابر زنان است كه همين سبب مي‌شود به دنيا از دريچه‌ي مسائل جنسي نگاه كنند.
یک مولوی‌ با‌‌ مشکلات ریوی
مطالعات نشان مي‌دهد ما ترجيح مي‌دهيم در جستجوي كساني باشيم كه به اندازه‌ي خود ما جذاب باشند
سارا شاه
لمس بازو به شيوه‌اي ماهرانه امكان رسيدن به خواسته‌‌تان را تا سه برابر افزايش مي‌دهد.
ehsan27
قانون طلايي اين است كه هميشه براي كساني كه دوستشان داريد يا كساني كه مي‌خواهيد شما را دوست داشته باشند ابرويتان بالا ببريد.
Sajjad Nikmoradi
كسي كه مي‌خندد، بيشتر عمر مي‌كند.
morvarid
لبخند زدن نشانه‌ي تسليم شدن است
mandir
در نهايت ما تصميمات نهايي را بيشتر بر اساس آنچه مي‌بينيم اتخاذ مي‌كنيم نه بر مبناي آنچه مي‌شنويم.
خواندن و عمل با هم

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۵ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۵ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان