دانلود و خرید کتاب الفبای موفقیت زیگ زیگلار ترجمه ابوالفضل یوسفی دارستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای موفقیت اثر زیگ زیگلار

کتاب الفبای موفقیت

نویسنده:زیگ زیگلار
انتشارات:کلیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الفبای موفقیت

«الفبای موفقیت» کتابی نوشته زیگ زیگلار (۲۰۱۲-۱۹۲۶)، نویسنده، فروشنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است.

اغلب مردم فکر می‌کنند که موفقیت آنان وابسته به ثروت مادی، تجارت یا کسب و کارشان است، اما من معتقدم تا زمانی که موفقیت در تمام اجزای چرخ زندگی شما نفوذ نکند، هرگز موفق نخواهیدبود. هفت پرۀ اصلی چرخ زندگی عبارتند از: حرفه ای، خانوادگی، مادی، شخصی، ذهنی، فیزیکی و روحی (معنوی).

قبل از آن‌که بتوانید تجربۀ لذت‌بخشی از موفقیت ناب را درک کنید، باید به درجه‌ای از موفقیت در هر یک از زمینه‌های زندگی برسید و لذا کتاب الفبای موفقیت، موضوعات مرتبط با موفقیت را در هر یک از زمینه‌های (و یا پره‌های) زندگی پوشش می‌دهد.

بخش کوتاهی از کتاب:

موفقیت، تمام جنبه‌های زندگی را دربرمی‌گیرد: ارتباط شما با دیگران، توانایی شما در ایجاد ارتباط با دنیای تجارت، سلامتی مورد نیاز برای محافظت از خود و لذت‌بردن از شادی‌های زندگی. همچنین مفهوم امنیت را نیز دربرمی‌گیرد که بسیار فراتر از بعد امنیت مالی در زندگی است. امنیتی که من دربارۀ آن صحبت می‌کنم، علاوه بر جنبه‌های مالی، شامل اطمینان از این موضوع است که انسان باید مورد عشق‌ورزی، اعتماد و حمایتِ اقوام، دوستان و همکاران خود نیز قرار بگیرید.

نظرات کاربران

Shahab
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

این کتاب با ترجمه دیگر توسط نسل نو اندیش منتشر شده و در طاقچه هم موجوده ارزون تر هم هست ارایه ترجمه های مختلف یک اثر کار خوبیه و حق انتخاب رو بیشتر می کنه اما ای کاش یه جایی هم اشاره

- بیشتر
کتابخوان
۱۳۹۸/۰۴/۰۴

عالیه نویسنده حاصل تجارب فوق العاده خودش رو به‌صورت کامل در اختیار خواننده قرار داده

کاربر ۲۵۷۴۷۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دوستان عزیز من این کتاب و چندین کتاب ارزشمند و بینظیر دیگر را بصورت صوتی و بسیار شیوا و رسا در کانال یوتیوب خود به صورت کاملا رایگان قرار داده ام برای شنیدن نمونه و دریافت لینک یوتیوب میتوانید به

- بیشتر
سامی
۱۳۹۷/۰۲/۲۱

اصلا خوب نبود اصلا اصلا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
"موفقیت یک‌شبه بدست نمی‌آید؛ بلکه به صبر، زمان و اندکی راهنمایی نیاز دارد. اجازه دهید تا کتاب الفبای موفقیت، رموز ارزشمندی را که می‌توانند راهنمای شما در جادۀ موفقیت باشند، رمزگشایی نماید."
مهدی تمدن رستگار

حجم

۶۷۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

حجم

۶۷۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان