دانلود و خرید کتاب زبان و مغز لورین‌کی. آبلر ترجمه موسی غنچه پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زبان و مغز

چگونه مغز ما را قادر می‌سازد تا با دیگران گفتگو کرده و گفته‌های آنها را درک کنیم؟ کتاب «زبان و مغز» کار مشترک لورین کی. آبلر و کریس جرلو با بررسی سطوح متفاوت زبان و اختلالات نظام‌مند آنها در افراد آسیب‌دیده مغزی و بیماران دمانس و ابعاد عصبی ـ کالبدی مغز تلاش می‌کند به این پرسش پاسخ دهد.

در این زمینه ارتباط بین مغز و زبان، موضوعات بنیادی در زمینه اعصاب، ماهیت و ساختار نیمکره‌های مغز، زبان‌پریشی و اختلالات زبانی بعد از آسیب‌های مغزی، نقش نیمکره‌‌ها به ویژه نیمکره راست در پردازش زبان، روش جمع‌آوری داده‌های زبانی از بیماران زبان‌پریش، خوانش‌پریشی و نوشتار‌پریشی مطالعه می‌شوند. همچنین مطالعه رفتار زبانی گروه‌های متعدد اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه زبان در ذهن افراد یک زبانه و دوزبانه سازمان می‌یابد ارائه می‌دهد. مطالعه این کتاب دانش قابل توجه‌ای در اختیار دانشجویان رشته‌های زبان‌شناسی، آموزش زبان، گفتار‌درمانی و علوم شناختی قرار می‌دهد. علاوه بر این، روان‌شناسان زبان، عصب‌شناسان زبان و متخصصان آسیب‌شناسی گفتار از مخاطبان خاص آن هستند.

نظرات کاربران

کاربر ۶۷۶۱۲۱۵
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

سلام این کتاب به نظرم حتی برای کسانی که دوست دارند توی حوزه زبان یه خورده بیشتر تخصصی کار کنند خیلی خوبه و زیاد سنگین نیست مثل من که دارم توی سن هفده سالگی میخونم سنگینی خاصی برام نداره 👍🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۵۸۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان