دانلود و خرید کتاب لاله سیاه الکساندر دوما ترجمه آرش پوینده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لاله سیاه

الکساندر دوما‌ (۱۸۷۰- ۱۸۰۲)، نویسنده فرانسوی است. دوما به خاطر رمان‌های ماجراجویانه فراوانش یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به شمار می‌رود. بسیاری از رمان‌های او، از قبیل «کنت مونت کریستو»، «سه تفنگدار»، «بیست سال بعد» و «ویکنت دوبراژلون» رمان‌هایی دنباله دار و سریالی هستند. او علاوه بر رمان‌نویسی، مقاله‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و خبرنگار پرتوانی بود. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «کرنلیوس در همانجا که رزا او را به حال خود رها کرده بود مانده و بیهوده می‌‌کوشید که قدرت حمل بار مضاعف خوشبختی خویش را پیدا کند. نیم ساعت گذشت. اندک اندک اشعه آبی رنگ و خنک بامدادی از میان میله‌‌های پنجره به سلول کرنلیوس می‌‌تابید که ناگهان صدای پایی که از پله‌‌ها بالا می‌‌آمد و صدای فریادی که به او نزدیک می‌‌شد کرنلیوس را مرتعش ساخت. تقریباً در همین لحظه، چهره رنگ پریده و از حالت طبیعی خارج شده رزا را در برابر خود دید. رنگ کرنلیوس هم به نوبه خود از وحشت پرید و قدمی به سوی عقب برداشت. رزا درحالی که نفس نفس می‌زد گفت: ـ کرنلیوس.. کرنلیوس... زندانی پرسید: ـ چه شده؟... خدایا! ـ کرنلیوس! لاله... ـ خُب. ـ چطور بگویم... ـ بگویید. بگویید رزا. ـ لاله را از ما دزدیده‌‌اند. از ما دزدیدند؟»
معرفی نویسنده
عکس الکساندر دوما
الکساندر دوما

الکساندر دوما نویسنده‌ی شهیر و پرآوازه قرن نوزدهم فرانسه است. او از سال‌های نخست جوانی شروع به درخشیدن کرد و تاکنون هم افولی بر شهرتش نیست. دوما از خلال نوشتن نمایشنامه‌ها و رمان‌های تاریخی ماجراجویانه، نام خود را در تاریخ ادبیات فرانسه و جهان جاودان کرد.

نظرات کاربران

سحر کرمی
۱۳۹۵/۰۶/۱۷

رمان خوب و جذابیه .

امیر
۱۳۹۴/۱۱/۲۵

خوب

Farbomiz
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

اصلا گیرایی نداشت برام تا اواسط فصل دو خوندم ولی نه گیرایی داشت برام نه کنار اومدن با نحوه‌ی نوشتار دیالوگ ها راحت بود و مشخص نبود داری دیالوگ میخونی یا روند داستان رو داره میگه حتی وقتی بین چند نفر هم

- بیشتر
elnaz
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

خیلی قشنگ بود من دوس داشتم و اینکه اخر داستانم خوب تموم شد

کاربر ۴۲۲۳۶۳۲
۱۴۰۱/۰۶/۲۲

کتاب نسبتا خوبی بود و ارزش مطالعه دارد .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
بدبختی هیچ وقت انسان را مؤمن نمی‌سازد.
کاربر ۴۹۳۶۴۱۰
«در حقیقت گاهی اوقات آدمی بسی رنج می‌برد تا هرگز نگوید: «که من بی‌اندازه خوشبختم».
نسیم رحیمی
که هرگاه بدی در قلب انسان وارد شود، روز به روز بر دامنه اثر و عمل آن می‌افزاید،
نسیم رحیمی
اوست که مردمان را بر حسب لیاقتشان هم تنبیه می‌کند و هم پاداش می‌دهد.
نسیم رحیمی
«هرکس از گل‌ها بدش بیاید. از خداوند بدش می‌آید».
نسیم رحیمی
میان چهره یک فاتح و چهره یک دزد دریایی چه تفاوتی وجود دارد؟ همان تفاوتی که میان میان یک عقاب و لاشخور دیده می‌شود. آرامش و اضطراب.
نسیم رحیمی

حجم

۲۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۲۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان