دانلود و خرید کتاب خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه‌ی مزمل سمیه افشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه‌ی مزمل

مدرسه دانشجویی قرآن و عترت مجموعه کتاب‌هایی را با نام «خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه ...» منتشر کرده است که معنا، تاثیر و کاربرد سوره‌های مختلف قرآن را در زندگی روزمره، در قالب خاطره و دل‌نوشته برای ما می‌گویند. «خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه‌ی مزمّل» درباره این سوره شریف و تاثیر آن در زندگی است.
شکل‌گیری امت؛ برای نزول رحمت، فضل، احسان
احمدرضا اخوت
ملائکه
علامه سیدمحمدحسین طباطبایی
همراه با نسیم و لبخند
سیدناصر هاشمی
پرورش تفکر مشاهده‌ای
احمدرضا اخوت
خاطرات ما و سوره‌ی مبارکه‌ی ماعون
سمیه افشار
تدبر در هستی؛ تدبر در اسماء
احمدرضا اخوت
چهل اقدام در صالح‌سازی اعمال مبتنی بر قرآن و روایات اهل بیت علیهم‌السلام با رویکرد صدق‌گزینی
احمدرضا اخوت
کنترل استرس رزم براساس قرآن کریم
احمدرضا اخوت
خاطرات ما و حدیث شریف کساء
سمیه افشار
تدبر در هستی؛ تدبر در کلام
احمدرضا اخوت
سیر شکوفایی امت؛ نازل کننده رحمت، فضل و احسان (جلد اول)
احمدرضا اخوت
پرورش تفکر قرآنی
احمدرضا اخوت
نور خدا جاری در پاکی‌ها
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران
خاص‌تر شدن برای خدا؛ تلاشی در فهم سوره‌ی مبارکه‌ی معارج
احمدرضا اخوت
سوره مبارکه ص
آمنه بگماز
اصول و مهارت‌های شادکامی مبتنی بر قرآن و روایات
فاطمه فیاض
حفظ تدبری سوره‌های قرآن مجید؛ سوره مبارکه‌ی عنکبوت
آمنه بگماز
زیرکی در میدان انتخاب؛ چهل میدان در رویارویی با تضادها به دور از افراط و تفریط
احمدرضا اخوت
راه‌های نزول رحمت؛ سُوَر مبارکه‌ی حوامیم
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۰۷۳۲۰
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سورهء «مزّمّل» دربارهء «نمازشب» هست. این کتاب هم خیلی مختصر و مفید از شأن نزول سوره گفته؛ و من که بعد از خوندن سوره کنجکاو شده بودم بیشتر ازش بدونم، به عنوان اولین مطلب تفسیرگونه ای که در این باره

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
اگر انسان در این دنیا شب و روز درستی نداشته باشد به پوچی کشیده می‌شود.
چڪاوڪ
و همه اینها تنها برای این است که، نه آنگونه که به در بگویند تا دیوار بشنود نه آنطور که خواب آلوده‌ای را بیدار کنند، بلکه آنگونه که شایسته آدم شدن ما آدم‌هاست، می‌خواهند بگویند ای آنکه در کار امروز و فردایت مضطر شده‌ای، ای آنکه شکست برنامه‌ریزی‌های جاهلانه‌ات را به چشم دیده‌ای، ای آنکه غافلگیر شدن در کوره‌راه‌ها چاشنی زندگی‌ات شده؛ کمی درنگ کن و بایست و از روی کتاب الهی زندگی آینده‌ات رابخوان و در آن بیندیش، باشد که برنامه‌ریزی‌هایت، هدفهایت، آینده‌ات، عمرت، جانت، عاقبتت و همه و همه ختم به خیر شود و فنا نگردد. باشد که شکست از تمام ارکان زندگی‌ات رخت بربندد و پیروزی جایگزین آن شود. لحظه‌ای درنگ کن بایست، و قرائت کن آنچنان که حرکتی نو را پدید آورد.
چڪاوڪ
گاه حکایت ما آدم‌ها نیز حکایت همان خود را به خواب زده‌ایی است که گوشش را گرفته و هر چه فریاد می‌زنند و می‌گویند، نه بیدار می‌شود و نه شنوا. حکایت غریبی است ماجرای آدم شدن ما آدم‌ها، وقتی مجالی نیست برای خوابیدن یا حتی تلاش برای آن. حکایت غریی است حکایت آدم شدن ما آدم‌ها، وقتی بی هیچ واسطه، دلیل و اما و اگری می‌گویند برخیز و تا آنجا که می‌توانی تلاش کن برای فردایت، وقتی دستی آماده است برای گرفتن دست‌هایمان، وقتی لبی فقط به ذکر باز است و قامتی راست برای تهجد و عبادت شبانه، وقتی چشمی بیناست برای دیدن و ذهنی پویا در راستای هدف‌های بلند آینده.
چڪاوڪ
شنیده‌ای می‌گویند به در گفتیم، دیوار بشنود!! حال تصور کن آنکه باید بشنود، نشنود یا نخواهد بشنود، یا شاید بشنود ولی بخواهد بگوید نشنیدم. آنوقت اگر تمام آدم‌ها با تمام توان‌ها جمع شوند مثال‌ها بیاورند و نکته‌ها، باز هم نمی‌شنود که نمی‌شنود. شنیده‌ای می‌گویند فلانی خودش را به خواب زده است. می‌دانی اگر تمام آدم‌ها با تمام توان‌ها جمع شوند باز هم نمی‌توانند بیدارش کنند. آخر او را آنچنان خواب غفلت ربوده که تا نخواهد بیدار نخواهد شد.
چڪاوڪ
ای آنکه غافلگیر شدن در کوره‌راه‌ها چاشنی زندگی‌ات شده؛ کمی درنگ کن و بایست و از روی کتاب الهی زندگی آینده‌ات رابخوان و در آن بیندیش، باشد که برنامه‌ریزی‌هایت، هدفهایت، آینده‌ات، عمرت، جانت، عاقبتت و همه و همه ختم به خیر شود و فنا نگردد. باشد که شکست از تمام ارکان زندگی‌ات رخت بربندد و پیروزی جایگزین آن شود. لحظه‌ای درنگ کن بایست، و قرائت کن آنچنان که حرکتی نو را پدید آورد.
کاربر ۱۰۰۷۳۲۰
وقتی برای به صلیب کشیدنش هر کوی و برزن را جستجو می‌کردند هیچ کس نفهمید چرا رسولی که مبعوث شده برای آدم کردن ما آدم‌ها باید کشته شود.
کاربر ۱۰۰۷۳۲۰

حجم

۱۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان