دانلود و خرید کتاب اصول فریلنسینگ موفق مایلز برک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول فریلنسینگ موفق اثر مایلز برک

کتاب اصول فریلنسینگ موفق

معرفی کتاب اصول فریلنسینگ موفق

«اصول فریلنسینگ موفق» کتابی تخصصی برای فریلنسرهای طراح و توسعه‌دهندگان وب است؛ اما بسیاری از اصولی که در این اثر مطرح شده‌اند، می‌توانند در بسیاری از موقعیت‌ها و صنایع دیگر نیز استفاده شوند. فریلنسر فردی است که یک حرفه و تخصص مثل عکاسی، نویسندگی، طراحی سایت، برنامه نویسی، گرافیک، ترجمه و …دارد و به صورت پروژه‌ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند. این کتاب یک راهنما است که بتوانید به تصمیمتان برای این که رئیس خود باشید، نزدیکتر شوید و یک انتقال راحت به حرفه‌ی فریلنسینگ داشته باشید و فریلنسر موفقی شوید. این کتاب نه‌تنها چگونگی تبدیل مسیر فریلنسینگ به موفقیت مالی را پوشش می‌دهد، بلکه چگونگی انجام این کار بدون به‌خطر انداختن سلامت جسم و ذهن را نیز در نظر می‌گیرد. اگر شما حرفه‌ی فریلنسینگ را برای خود در نظر گرفته‌اید و در حال حاضر به کار کارمندی مشغولید، اگربه‌تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید، اما در مورد شیرجه‌زدن ناگهانی به ناشناخته‌ها نگران هستید، اگر به تازگی به حرفه‌ی فریلنسینگ جهش داشته‌اید، اما در حال مبارزه با مشکلات آن هستید، این کتاب، راه را به شما نشان خواهد داد.

نظرات کاربران

Tiam
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

بسیار عالی. اگه تازه میخواید به عنوان یه فریلنسر شروع به کار کنید یا به تازگی شروع کردید، این کتاب نکات خیلی مفیدی برای موفقیت تو این مسیر ارائه میده. هرچند بعضی جاهاش خیلی نامربوط میشد (مثلا یجاش اومده درمورد

- بیشتر
فرشته
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

مطالب کتاب خیلی مفید و آموزنده‌ست. اگر تصمیم گرفتید که مسیر فریلنسر شدن رو پیش بگیرید حتما برای خوندنش وقت بذارید.

کاربر ۲۹۱۱۵۳۲
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

محتوای کتاب واقعا مفیده. اگر دوس دارید یه فریلنسر بشید خوندن این کتاب رو توصیه میکنم

حسام
۱۳۹۷/۱۱/۰۸

نویسنده بعضی جاها زیاده‌روی کرده و از موضوع اصلی خارج شده، درکل خوب یود

parisa
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

کتاب بدی نبود،اطلاعاتی رو ک شاید ب صورت آشفته خودمون بدونیم رو اصولی دسته بندی کرده .ترجمه هم خیلی عالی و روان بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
اگر یک پیام اساسی وجود داشته باشد که بتوانید از این کتاب استخراج کنید، این است که هرگز نباید ترس از تلاش برای انجام کاری داشته باشید و هرگز از اشتیاق برای کسب دانش و تجربهٔ بیش‌تر، دست نکشید.
ali
اگر یک پیام اساسی وجود داشته باشد که بتوانید از این کتاب استخراج کنید، این است که هرگز نباید ترس از تلاش برای انجام کاری داشته باشید و هرگز از اشتیاق برای کسب دانش و تجربهٔ بیش‌تر، دست نکشید.
حسام
تنظیم یک هدف خوب، باید شما را به چالش کشیده و تحریک کند.
علاقه مند کتاب
مهم نیست چه پاسخی دریافت می‌کنید، حالت تدافعی نداشته باشید و مسئله را شخصی نکنید، از بازخوردها درس بگیرید و در آینده، از آن استفاده کنید.
Fatemeh a.m.
تنظیم یک هدف خوب، باید شما را به چالش کشیده و تحریک کند. اگر من هدفم را به دریافت یک پروژه در دو ماه آینده کاهش دهم، احتمال زیادی وجود دارد که از انجام کار، طفره بروم. هم‌چنین، این هدف می‌بایست واقع‌بینانه باشد؛ داشتن انتظار غیرممکن برای گرفتن ده پروژه طی سه ماه، تقریباً منجر به شکست قطعی خواهد شد.
Fatemeh a.m.
اشتباهاتی که مرتکب شدم، به اندازهٔ تمامی موفقیت‌هایی که کسب کردم، به‌عنوان یک ابزار یادگیری مهم تلقی می‌شوند.
سیدامیرحسن امامی
خزش محدوده، زمانی رخ می‌دهد که موارد و ویژگی‌های اضافه‌ای به پروژه افزوده شود که بخشی از خصوصیات پروژهٔ اصلی نبوده است. این موضوع، در بیش‌تر مواقع به این دلیل است که در ابتدای کار، پروژه، به‌درستی تعریف نشده یا طی کار، به‌طور ضعیفی مدیریت شده است.
Fatemeh a.m.
نیاز به دریافت فکس دارید، اما نمی‌خواهید یک دستگاه فکس در گوشهٔ دفتر کار خود داشته باشید؟ می‌توانید از سرویس تبدیل فکس به ایمیل مانند زیر استفاده کنید: MyFax (http://www.myfax.com/)
Fatemeh a.m.
بهتر است حداقل نیمی از زمان کار شما با زمان کاری معمول، مطابقت داشته باشد. کارفرمایان شما از این موضوع که نتوانند در زمان‌های معمول با شما تماس بگیرند، مأیوس خواهند شد.
Fatemeh a.m.
با مشتریان خود، ارتباط منظم و مداوم داشته باشید. اگر تاریخ صورت‌حساب به دیروز مربوط می‌شود، به مشتری ایمیل بزنید و یا با او تماس بگیرید و مودبانه از او بپرسید که این صورت‌حساب، چه‌موقع پرداخت خواهد شد. پاسخ آن‌ها را یادداشت کنید و یک یادآور در زمانی نزدیک به زمان تعیین‌شده برای تماس با وی تنظیم کنید. مشتریان به‌سرعت متوجه می‌شوند که اگر صورت‌حسابی دارند که در تاریخ مقرر پرداخت نشده است، باید انتظار تماس شما را داشته باشند.
Fatemeh a.m.

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان